Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pierwsze kroki w ddt2000


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

W sieci znalazłem opis uruchomienia programu DDT2000, po rosyjsku.

Przetłumaczyłem zrobiłem pdf-a i umieszczam, może się komuś przyda.

Z racji pogody nie bardzo mi się chce teraz sprawdzać, czy wszystko jest po kolei. Jak się podłączałem do swojego auta to korzystałem z tego manuala.

 

Proszę dokładnie przeczytać ostrzeżenia znajdujące się na końcu!

Kr_tki_kurs_uruchomienia_DDT2000.pdf

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • 2 lata później...

Witam, chciałbym poprosić osobę, która kiedykolwiek korzystała z programu DDT2000 o napisanie mi jak dokładnie mam się podłączyć z samochodem. Jestem początkującym diagnostą i na razie nic mi nie wychodzi. Zainstalowane mam wszystkie sterowniki do kabla OBD2 oraz programu. Gdy wybieram model samochodu wyskakuje mi okno, gdzie napisane jest not registered a niektórzy internauci pisali, że da się diagnozować bez rejestracji. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 6 miesięcy temu...

No i jak ogarnął ktoś to "None"? Mam bazę 870 mb i walczę z tym co wy. Pomożecie?

 

Dodano: 22 lis 2014 - 20:23

Z racji tego, że chyba jako jedynemu w Kraju udało mi się połączyć z Renault Megane 1.6 (K7M 702) ze sterownikiem Fenix 5.0 daje kilka wskazówek jak tego dokonać:

I. Program DDT w wersji 2.3 z dowolną dużą bazą. A dlaczego dowolną? Bo nie ma w nich i tak pliku Fenixa 5.0 Znalazłem go dopiero na rosyjskiej stronie o DDT (plik ten w linku z mojego "chomika"). http://chomikuj.pl/lukasfenix/Mechanika