Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymieniono chyba wszystko a dalej coś puka


Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowicze. Zabrałem się za remont zawieszenia w mojej Megance i niestety pojawił sie problem. Po wymianie wielu części w zawieszeniu dalej coś puka z prawej strony a moj mechanior nie ma pomysłów co to może już być. Na podnosniku żadnych luzów, na szarpaku nic nie wykrywa a na drodze gdy prawe koło wpada w dziure bądz jadę po kostce slychać głuchy stuk. Wymieniono w zawieszeniu tulejki wahacza, łączniki stabilizatora, sworznie, końcówki drążka oraz poduszke amora z prawej strony a i tak dalej coś wali. 1/1,5 roku temu wymieniłem magiel i tuleje kołyski silnika. Luz zacisku hamulca też odpada - sprawdzone. Macie moze jakieś pomysły co to mogłoby być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi Panowie. Jak tylko będę miał czas podjade do mechaniora i zobaczymy czy któraś z waszych podpowiedzi była słuszna. Co do własnych spostrzeżeń stawiałbym bardziej na łożysko ponieważ bicie ewidentnie słychać blisko prawego koło no ale że to francuzki samochód to wszystko może sie zdazyć :) Jak już coś wykryje to dam znać. Dzięki na ten czas jeszcze raz za odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio miałem podobnie. Wymieniłem wszystko, a nadal stukało. Jak zmontujesz amortyzator i dokręcisz poduszkę, nie zapomnij po przejechaniu się jeszcze raz dokręcić śrubę poduszki. Miałem wszystko nowe i stukało. Dokręciłem (złapało luz, jak się poduszka ze sprężyną ułożyły po montażu) - cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja szukałem stuku w Clio. Okazało się, że pękła sprężyna. Ułamał się jeden zwój. Był tak wciśnięty, że nie było widać. Przejechałem ostro po dziurach i wyszło szydło z worka ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jako,że temat bardzo podobny to zapytam o wymianę łożyska na amortyzatorze;

podczas wymontowania całego zestawu trzeba rozczepić łącznik stabilizatora i tu moje pytanie-pójdzie to łatwo typu odkręcenie nakrętki i stuk-puk?czy trzeba się zaopatrzyć w nowy łącznik,bo stary trzeba zniszczyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łożysko wymieniam w sobotę,bo stuka przy skręcie i sprężyną można ruszać(miałem tak kiedyś w fiacie tipo)zastanawiam się czy brać komplet z poduszką czy same łożysko?

sama poducha mogła się wybić po 60kkm?

łożyska to słyszałem,że słaby punkt megan

nakrętkę od łącznika w tygodniu spróbuję ruszyć jak się poluzuje to już pójdzie z górki a jak nie to dokupię nowy tak by nie było jaj przy robocie w sobotę.

 

Kolego Robrat nowe zdania zaczynamy z dużej litery. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!