Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

trewre

Nowy użytkownik
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    M II ph II
  • Silnik
    1,5
  • Przebieg (tys.km)
    85000
  1. Problem rozwiązany przez elektryka samochodowego. Przepalone kostek świateł tylnych, chyba poprzez wypalenie wskutek zamontowania "mocniejszych żarówek (dwuwłókowych niby tylko +5W)
  2. x Dzięki. No to mam większy problem, bo moje cały czas świecą. Więc jutro kurs do mechaniora i może to nie być za przyjemne. REGULAMIN - 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  3. Myślałem, że kalibracja jest zakończona, bo kolega podziękował. A czy może ktoś wie w mojej sprawie, tj. Czy po wypięciu kostki z czujnika, stopy powinny świecić czy nie?
  4. Światła stopu palą mi się ciągle, próbowałem wyciągać ten "tłoczek" ale bez zmian. Po wyjęciu czujnika stopu i odłączeniu od kostki, światła stopu dalej są zapalone. Czy nie powinny one zgasnąć , bo nie wiem czy kupować czujnik?
  5. Mój mechanior bierze 40 i myślę, że to jest dobra cena. Zresztą nie wydaje mi się, że ktoś będzie się bawił z tym ze 40 min za 20 Pln, ale jeśli takiego masz ok. Często potrzebowałem do czegoś przepracowanego oleju, a resztę jaki problem zawieźć na wysypisko gminne - przyjmują wszystko od mieszkańców tejże gminy. A propos. Klucze będą kosztować około 40 Pln, bo jeszcze kwadrat.
  6. Tak, tak. Zdaję sobie sprawę, że pazurkowy może być, ale chciałbym jednak nasadkowy.
  7. Muszę się podpiąć pod temat. Zbieram się wreszcie do samodzielnej wymiany oleju. Utknąłem przy zakupie klucza, bo chcę dopasować klucz nasadkowy, tylko że nie wiem jaki rozmiar. Zmierzyłem sam filtr (76 mm podstawy, a około 72 mm to wierzchołek), ale nie wiem jak to się ma do rozmiarów klucza. Np. przy jednej aukcji jest tytułowany jako do megane 76/12, gdzie 76 to średnica, a 12 to ilość kątów. Problem mam, dalej w przeznaczeniu są wymienione większe silniki, a ja potrzebuję do 1.5 dci. KLUCZ NASADKA FILTRA OLEJU MEGANE.pdf
  8. Dziękuję za odpowiedź, spróbuję zatem wymienić przewody masowe w klapie.
  9. Wydaję mi się, że oświetlenie bagażnika zapalało mi się niezależnie po otwarciu klapy. Nie daję rady z oświetleniem tablicy rejestracyjnej i bagażnika, a mianowicie nie działa mi to pierwsze, a drugie nie zapala się po otwarciu klapy bagażnika ( przy otwarciu drzwi kiedy działa oświetlenie wnętrza, lampka bagażnika się też pali). Miałem kłopoty ze stopem, ale miałem uszkodzenie na przewodzie w górnym łuku klapy (kombii). Czy oświetlenie tablicy rejestracyjnej i bagażnika są zależne, czy mam szukać osobnych usterek.
  10. Nie znalazłem nic na temat polecanych końcówek drążka kierownicy. Zimą przy wymianie opon , wulkanizator wspomniał o raczej wiosennej wymianie końcówek drążka kierownicy , bo miałem luz po lewej stronie . Mamy lato i kierownica zaczęła mi mocno bić , więc chyba to końcówki (prorok jaki czy co - z tego oponiarza? ) Moje pytanie dotyczy marki danych końcówek , czy powinien to być np LEMFORDER , Automotive , MEYLE czy innej Jednym słowem - dopłacać , czy nie ?
  11. scalono Dziś znalazłem tą wtyczkę przesuwając siedzenie. Znajduje się ona pod siedziskiem i wychodzi z wiązki pod nim . Wygląda jak niekompletna wtyczka bo ma tylko jeden styk . Przepraszam za jakość zdjęcia , ale mi chyba telefon zadrżał , a na małym wyświetlaczu nie zauważyłem tego faktu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!