Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

matpio

Użytkownik
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph II
  • Silnik
    1,9 dCi 130KM
  • Przebieg (tys.km)
    268

Ostatnie wizyty

626 wyświetleń profilu
  1. Akumulator też odłączałem i niestety brak poprawy. Dodano: 03 cze 2017 - 21:42 Drodzy koledzy, cały czas męczę się z usterką. Oto co zrobiłem do tej pory i co zauważyłem: - kostki pod siedzeniami wyczyszczone - przejrzałem skrzynkę obok akumulatora pod maską. Rozłączyłem wszystkie wtyczki, bezpieczniki, wszystko wyczyściłem i podpiąłem ponownie. Nie zauważyłem śladów zalania wodą. - podpiąłem CLIPa i co mnie zmartwiło, CLIP nie rozpoznał modułu 756 - POD.POW/NAP.PASÓW. Nie dam rady zdiagnozować tego modułu CLIPem. CLIP jest sprawny. Sprawdzany na kilku innych samochodach. - dobrałem się do modułu poduszki powietrznej (ten między ręcznym a gałką zmiany biegów). Porozpinałem wtyczki, wyczyściłem i złożyłem ponownie. Bez efektów. Sam moduł też nie wyglądał na uszkodzony mechaniczne/zalany. Dodatkowe zauważone rzeczy: - pojawia się komunikat o odblokowanej kolumnie kierownicy (nie blokuje się przy gaszeniu auta) - nie działa kontrolka niezapiętych pasów. - przy odpalaniu auta sterownik otwiera zamki w samochodzie (mimo tego, że są otwarte) Ktoś jest w stanie nakierować mnie gdzie szukać? Nie chcę wymieniać wszystkiego po kolei na ślepo. Może są jakieś miejsca gdzie kable łatwo się przecierają i robią zwarcie? Może jest coś o czym nie wiem, co się notorycznie psuje (tak jak te wtyczki pod siedzeniami, ale niestety one nie są sprawcą)? Dodano: 11 cze 2017 - 21:20 Udało się rozwiązać problem. Uszkodzony był moduł poduszki powietrznej między lewarkiem biegów a dźwignią hamulca ręcznego. Kupiłem używany o takich samych numerach jak mój i podmieniłem. Koszt naprawy +-60zł.
  2. Jakby się samo programowało w czytniku to wystarczyłoby wybić szybę w aucie wsadzić nową kartę do czytnika i odjechać. Tak to nie działa. Trzeba sprzętu tak jak mówi kolega Oktawiusz.
  3. Sprawdź wtyczkę koło klamry do wpinania pasa. W klamrze jest kabel który wchodzi od spodu. U mnie się czasami wysuwa i mam objawy takie jak opisałeś.
  4. Jak wymieniałeś microswitche to czasami nie zalewałeś ich silikonem? Silikon po jakimś czasie puchnie i wciska przyciski robiąc zwarcie (przycisk jest cały czas wciśnięty. Układ z tego co pamiętam jest podzielony na strony prawą i lewą. Jak w którychkolwiek drzwiach po lewej masz zwarcie to nie działa HF na całej lewej stronie. Jak z jakichkolwiek drzwiach po prawej masz zwarcie to nie działa HF po prawej (czujniki i przyciski nie działają). Kiedyś też to przechodziłem. Rozwiązanie to rozebranie winnego przycisku i wydłubanie nadmiaru silikonu, ewentualnie wymiana przycisków na nowe. Sprawdź na klamkach czy wszędzie jest wyczuwalne kliknięcie. Jak któryś przycisk nie klika to masz winnego.
  5. Witajcie. Sprawa dotyczy auta z opisu czyli Megane 2 2006 1,9dCi kombi. Kilka dni temu pojawiła się usterka jak w temacie czyli zapaliła się kontrolka poduszki, klucz oraz komunikat sprawdź airbag. Kilka razy już to przerabiałem i za każdym razem winna była wtyczka pod siedzeniem pasażera. Nie tym razem. Oprócz kontrolki poduszki i komunikatu czasami obok zegarka zapalała się kontrolka informująca o wyłączeniu poduszki pasażera, mimo tego, że nic nie było wyłączane. Po ponownym uruchomieniu auta kontrolka poduszki pasażera znikała, ale główna kontrolka poduszki + service cały czas się paliło. Zabrałem się za naprawę i: - sprawdziłem wtyczki pod fotelami. Przeczyściłem dokładnie - nie pomogło. - poruszałem wtyczkami od napinaczy - nie pomogło. Stwierdziłem, że skoro pokazywał czasami ikonkę od wyłączonej poduszki pasażera coś tam jest nie tak, więc zdemontowałem schowek, przeczyściłem wtyczkę koło tego przełącznika do wyłączania poduszki pasażera, poruszałem wtyczkami od poduszki pasażera pod deską rozdzielczą i bez zmian. Skoro to nie wtyczka pod fotelem ani przełącznik poduszki pasażera, stwierdziłem, że pewnie nadszedł czas na taśmę zwijacza. Żeby nie wydawać kasy w ciemno i nie robić sobie niepotrzebnej roboty podpiąłem auto pod CLIPa i co ciekawe, pokazuje informację, że nie wykryto modułu POD POW/NAP PAS. Łączyłem się z autem kilka razy, zawsze ten sam problem. Inne moduły poprawnie diagnozuje, inne auta również są poprawnie diagnozowane przez moją sondę, także wykluczam winę CLIPa. W tym momencie zacząłem się martwić. Podejrzewam jakieś wtyczki przy komputerze od poduszki, jakieś zwarcie, albo jakiś grubszy problem. Dodatkowo zauważyłem następujące rzeczy: - przy odpalaniu samochodu w momencie kiedy auto włącza zapłon słyszalny jest dźwięk jakbym próbował otworzyć auto pilotem, mimo tego że już jest otwarte. Rozumiecie o co chodzi? Słychać przekaźnik, który nigdy w takiej sytuacji nie zaskakuje, oraz taki dźwięk w drzwiach jakby były odblokowywane centralnym zamkiem jeszcze raz mimo tego, że są odblokowane. - po odpaleniu samochodu/ włączeniu zapłonu zapalają się światła awaryjne co też nigdy nie miało miejsca. Macie jakieś propozycje gdzie szukać usterki?
  6. Sprawdź przekaźniki i bezpieczniki w skrzynce obok akumulatora. Miałem podobnie.
  7. Miałem to u siebie w tym tygodniu. Pomogło wypięcie wtyczek od radia i ponowne ich wpięcie. Samo ruszanie wtyczkami nie pomagało. Trzeba odłączyć napięcie. W grę wchodziło również odpięcie klemy od akumulatora. Pamiętaj tylko, że po odłączeniu i ponownym podłączeniu radia będzie ono wołać o podanie kodu.
  8. Wybrałem tę opcję: https://pl.aliexpress.com/item/Bluetooth-Car-Kit-NFC-AUX-Music-Receiver-Handsfree-for-iPhone-Samsung-Smartphone-MP3-With-Dual-USB/32573527644.html?spm=2114.01010208.3.10.a0BuRU&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_5_10037_10017_507_10032_401,searchweb201603_9&btsid=bff444e2-f167-4cd9-acba-95760e0447c9 W aucie mam zamontowany kabel jack pod wyjście AUX z radia. Do wtyczki jack zamontowałem przejściówkę żensko żeńską również zakupioną na tym portalu. https://pl.aliexpress.com/item/Audio-Usb-Stereo-Adapter-3-5mm-High-Quality-Female-To-Female-Coupler-Extender-Jack-Audio-Adapter/32439775939.html?spm=2114.010208.3.363.mQtVkM&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10065_10068_10069_10084_10083_10017_10080_10082_10081_10060_10061_10062_10056_10055_10054_10059_10078_10079_10073_10070_421_420_10052_10053_10050_10051,searchweb201603_3&btsid=c1ac859f-37ed-44fb-97c3-a4e25267cec1 Kabel skrzętnie ukryłem pod deską rozdzielczą. W miejscu zapalniczki zamontowałem ładowarkę samochodową o bardzo małych wymiarach. Praktycznie wszystko wchodzi do gniazda i nic nie wystaje. Dodatkowo mam wolne drugie gniazdo na np. kabel USB do telefonu. Podobna do tej lecz za 3x mniejszą kwotę. https://pl.aliexpress.com/item/Aukey-High-Quality-Mini-Usb-Car-Charger-2-Port-4-8A-Smart-Car-Charging-for-Samsung/32621762981.html?spm=2114.010208.3.49.OSxUfY&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10065_10068_10069_10084_10083_10017_10080_10082_10081_10060_10061_10062_10056_10055_10054_10059_10078_10079_10073_10070_421_420_10052_10053_10050_10051,searchweb201603_3&btsid=5ef6da1d-5055-4fd7-a405-f61a3963cc95 Zestaw działa zdecydowanie lepiej niż ten co używałem na początku czyli kabel jack wpinany do telefonu i darcie się do telefonu zawieszonego na uchwycie. Mikrofon w tym zestawie jest zdecydowanie bardziej czuły (pewnie przez to, że jest skierowany na kierowcę a nie na jego nogi jak to było przy zawieszonym telefonie na uchwycie). Dodatkowo wielkim plusem jest to, że wsiadając do auta telefon automatycznie łączy się z zestawem. Nawet jak mam telefon w kieszeni albo w torbie to mogę odebrać telefon przyciskiem obok mikrofonu. Jutro postaram się zrobić zdjęcia i zademonstrować jak to działa. Są minusy np. sam fakt zamontowania mikrofonu na desce rozdzielczej. Nie jest to element wystroju. Minusem jest też to, że w przypadku przychodzącego połączenia samochód automatycznie nie przełącza źródła z radia na telefon, ale to jest tylko możliwe tylko przy fabrycznym zestawie.
  9. Witajcie, mam zamiar zamontować odbiornik bluetooth do mojej meganki i mam do Was kilka pytań. Mam w aucie radio Update List. Od razu po zakupie auta kupiłem kabel AUX taki jak na poniższej aukcji. http://www.aliexpress.com/item/Aux-In-Input-3-5mm-Adapter-Radio-removal-keys-For-Renault-Clio-Megane-Laguna-MP3-For/32489431687.html?spm=2114.01010208.3.19.wGslA0&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_5_10037_10017_507_10032_401,searchweb201603_9&btsid=b5cc8bc0-acdb-4eee-aa46-76d87270f9b5 Używam go już ponad 2 lata i sprawuje się bardzo dobrze. Dźwięk (jak na oryginalne radio i oryginalne głośniki) jest dobry. Zrobiłem dziurę na końcu schowka pod radiem i puściłem tamtędy kabel. Gdy kabel jest nieużywany leży zwinięty właśnie w tym schowku. Telefon trzymam zawieszony na uchwycie wkładanego do kratki wentylacyjnej. Telefon używam również jako zestaw głośnomówiący, tj dźwięk rozmówcy mam przez głośniki samochodowe, a ja niestety muszę się drzeć do mikrofonu w telefonie na kratce wentylacyjnej, a mikrofon niestety jest skierowany do dołu. Nie jest to idealne rozwiązanie. Kupiłem też zestaw bezprzewowody Jabra Tour i nie jestem zadowolony. Początek dygresji: dźwięk z tego zestawu jest całkiem ładny, ale mikrofon w takim zestawie wycisza się w momencie, kiedy ktoś do mnie coś mówił. Wyciszał się też wtedy, kiedy nic nie mówi, ale był w głośnym miejscu. Nie da się wtedy rozmawiać. Zestaw myśli, że rozmówca coś mówi i cały czas mam wyłączony mikrofon. A jak rozmówca jest typem gaduły i przestaje mówić dopiero jak się mu wciśnie w słowo, to w ogóle jest katorga. Nie można wejść w słowo, bo mikrofon jest cały czas wyłączony. Można mówić, krzyczeć, śpiewać a rozmówca i tak nic nie usłyszy. Szału dostawałem z tym zestawem. Koniec dygresji :) Niestety ciągłe wkładanie i wykładanie kabla przy każdym wchodzeniu do auta, plątanie się kabla po samochodzie, wymuszone głośne mówienie do telefonu zaczęło mnie drażnić. Postanowiłem coś z tym zrobić. Chciałbym kupić odbiornik bluetooth, który 1. Odbiera sygnał audio przez bluetooth (działa jak głośnik bluetooth) 2. Posiada wyjście audio np. jack 3,5mm (podłączył bym do radia używając aktualnego kabla AUX) 3. Posiada wejście na zewnętrzny mikrofon, który bym umieścił np. obok osłony przeciwsłonecznej. Znalazłem kilka przedmiotów, które spełniają kryteria nr 1 i 2. Spełnieine wszystkich 3 też jest możliwe, ale za cenę 30x większą od najtańszego rozwiązania (tak, trzydzieści razy wiekszą). Propozycja 1: cena około 10 zł http://www.aliexpress.com/item/Portable-Stereo-3-5mm-AUX-Dongle-USB-Wireless-Bluetooth-Music-Audio-Receiver-Adapter/32575852609.html?spm=2114.01010208.3.73.BhQbZC&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_5_10037_10017_507_10032_401,searchweb201603_9&btsid=e8b07858-ce52-482c-9bcd-8b479bd6768a Spełnia wymagania 1 i 2. Chciałbym go umieścić w schowku pasażera żeby nie szpecić wnętrza samym urządzeniem i plątającymi się kablami. Nie chciałbym uszkodzić go jeśli będzie tak sterczeć z zapalniczki. Musiałbym też kupić przedłużacz USB albo zamontować w schowku dodatkowe gniazdo 12V, bo jak sami wiecie w aucie jest tylko jedno gniazdo zapalniczki. Propozycja 2 cena około 20 zł http://www.aliexpress.com/item/Wireless-Car-Bluetooth-3-5MM-AUX-Audio-Stereo-Music-Home-Car-Bluetooth-Receiver-Adapter-Hands-free/32504105633.html?spm=2114.01010208.3.1.BhQbZC&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_5_10037_10017_507_10032_401,searchweb201603_9&btsid=e8b07858-ce52-482c-9bcd-8b479bd6768a Spełnia wymagania 1 i 2, oraz dodatkowo posiada swój mikrofon. Niestety żeby używać mikrofonu trzeba by umieścić go w jakimś widocznym miejscu, a żeby używać samego urządzenia należy podłączyć pod niego kabel jack i kabel od ładowarki. Znów robi się gąszcz kabli w samochodzie a nie mam pewności, czy mikrofon będzie dobrze odbierał dźwięk. Można go również wrzucić do schowka i uniknąć problemów z kablami, ale wtedy nie będzie używany mikrofon. Wtedy warto kupić opcję nr 1, która jest tańsza. Propozycja 3 cena około 60 zł http://www.aliexpress.com/item/Bluetooth-Car-Kit-NFC-AUX-Music-Receiver-Handsfree-for-iPhone-Samsung-Smartphone-MP3-With-Dual-USB/32573527644.html?spm=2114.01010208.3.10.a0BuRU&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_5_10037_10017_507_10032_401,searchweb201603_9&btsid=bff444e2-f167-4cd9-acba-95760e0447c9 Spełnia wymagania 1 i 2. Dodatkowo posiada swój mikrofon. Tak jak w poprzedniej propozycji, trzeba go umieścić w jakimś widocznym miejscu. Jest ładniejszy i posiada przyciski do odbierania, odrzucania, przełączania piosenek, głośności itp. Telefon w takim razie może być w jakimkolwiek miejscu. Nie muszę go nawet na oczy widzieć odbierając telefon/przełączając muzykę. To jest duży plus. Niestety posiada kabel, ale na szczęście tylko jeden, który się rozdwaja na końcu i jest w miarę estetyczny. Musiałbym dokupić przejściówke żenską-żeńską do jacka. Kabel szedłby przez auto, albo bym go jakoś poukrywał pod deską rozdzielczą. Propozycja 4 cena około 50zł http://www.aliexpress.com/item/Mini-Bluetooth-Car-Kits-V4-1-Audio-Music-Receiver-3-5mm-Aux-Input-Jack-Microphone-For/32655520584.html?spm=2114.01010208.3.42.otq21L&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_5_10037_10017_507_10032_401,searchweb201603_9&btsid=9ab8d00a-5875-49ce-b112-a5ac9555bec5 Podobnie jak poprzednia propozycja, tylko tańsza. Propozycja 5 cena około 300zł http://www.aliexpress.com/item/Yatour-BTA-Bluetooth-car-kit-Hands-free-phone-call-A2DP-music-adapter-fit-Volvo-HU-xxx/32499156103.html?spm=2114.01010208.3.332.XxkUQF&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_5_10037_10017_507_10032_401,searchweb201603_9&btsid=296aaa8e-6850-46fa-a70e-47e27753fa54 Spełnia wszystkie wymagania, mogę schować do schowka i wyłożyć tylko mikrofon gdzieś przy suficie. Moge dołożyć pilota w wygodne miejsce (ale pewnie bym nie chciał tego robić, żeby auto wyglądało seryjnie). Cena niestety odstrasza i propozycja ta odpada. Podaję tylko jako ciekawostkę. Moim faworytem jest nr 4 ze względu na cenę i to co oferuje. Numer 5 jest oczywiście najlepszy, ale cena go przekreśla. Którą opcję byście wybrali? Macie jakieś swoje sposoby na telefon w aucie bez fabrycznego bluetootha?
  10. Nie wiem czy nie wprowadzam Cię w błąd, ale w megane 2 komputer pokazuje rezerwę nie jako stałą wartość, tylko jest ona zalezna od średniego spalania. Rezerwa ma starczyć na 100-150km i w mieście przy zużyciu 8l/100km rezerwa zapali się jak będzie w baku około 12l , a na trasie przy spalaniu 5l/100km rezerwa zapali się jak będzie w baku około 7,5l. U mnie po oszczędnej jeździe na trasie (spalanie wg. komputera około 4,5l/100km) zapaliła się rezerwa i pokazało, że spaliłem 54,5l paliwa (czyli zostało 5,5l), oraz mam zasięg 120km (1,2*4,5=5,4l czyli by się zgadzało). Podjechałem na stację i wlałem około 55litrów do pełnego baku. W mieście przy spalaniu około 7,5/100km zapaliła mi się rezerwa, również pokazywał wtedy zasięg około 120km (czyli zostało około 7,5*1,2=9l). Zaraz później zatankowałem do pełna około 50 litrów paliwa. To by potwierdzało moją teorię, że wartość rezerwy w naszych autach nie jest stała, tylko zalezna od średniego spalania.
  11. Próbowałem już wszystkiego. Mam to auto prawie dwa lata i znam je od podszewki. Kilma się nie włączy nawet jakbym poczekał do lata i +25stopni w cieniu. Już kilka razy to przerabiałem. Na diagnostykę problemu wydałem chyba 300zł- sprawdziłem każdy element od panelu, czujnika ciśnienia, czujnika temperatury po samą sprężarkę i dopiero specjalista od renault (działa w okolicach Wrocławia i jest "bogiem" na forum laguny. Ludzie jeżdzą do niego nawet po 200km bo tylko on sobie radzi z tymi autami) powiedział , że zna tą usterkę i zrobi mi to w 5 minut za 50zł. Muszę za każdym razem jechać na CLIPa i zmieniać ustawienia. Mówi, że są auta, które mają wadliwy komputer i przez mróz potrafi się przestawić na manualną klimatyzację i nie włączy sprężarki za nic w świecie. Nawet przy +30 stopniach. Zawsze mi mówi, że po mrozie znów się spotkamy :) Także diagnostykę klimy mam już za sobą i znam problem. Pytanie jest tylko takie, czy mogę zmienić te ustawienia tylko CLIPem czy jest na to jakiś inny sposób?
  12. Zmiana jest tylko i wyłącznie w sterowniku komputera. Przy wejściu w odpowiednie miejsce w CLIPIE (nie znam się więc nie wiem gdzie człowiek od CLIPa wchodził) jest możliwy wybór: klimatyzacja automatyczna/ klimatyzacja manualna. Na panelu sterowania w środku samochodu nic się nie zmienia. Wszystko działa tzn. regulowanie ręczne, ustawianie temperatury i kliknięcie AUTO też działa i utrzymuje zadaną temperaturę. Nawet widać, że czasami chce włączyć klimę bo zapala się kontrolka AC, ale fizycznie sprężarka się nie załącza. Ręcznie tez mogę nacisnąć na przycisk AC i pojawi się odpowiednia kontrolka, ale w rzeczywistości sprężarka się nie załącza. Przy zmianie w wyżej wspomnianym CLIPie na klimatyzację automatyczną zmienia się tylko to, że sprężarka zaczyna działać. Magiczne auto ;) A co do ELM to pokładam w nim nadzieje. Zmiana języka kiedyś była możliwa tylko za pomocą CLIPa. Mądry człowiek znalazł możliwość zrobienia tego przez ELM. Podobnie z aktywacją tempomatu. Też da się zrobić ELM. Zmiana interwału wymiany oleju- też ELM da radę. Mam nadzieje, że da się "aktywować climatronic" przez ELM :)
  13. Witajcie, W moim aucie jest nastepujący problem. Mam w aucie klimatronic i kiedy temperatura zewnętrzna jest bardzo niska, komputer potrafi sam się przeprogramować, a konkretnie zmienia się ustawienie z klimatyzacji automatycznej na klimatyzację manualną. Po tej zmianie nie załącza mi się sprężarka z poziomu panelu sterowania we wnętrzu czyli defacto nie działa mi klimatyzacja (za pomocą CLIPA czy innego komputera można wymusić działanie sprężarki). Dzieje się tak bardzo często- praktycznie za każdym razem, kiedy temperatura zewnętrzna spadnie poniżej -5 stopni i auto nie jest garażowane. W nocy komputer przemarza i na drugi dzień klima nie działa. Może wydawać się to śmieszne, ale tak niestety jest. Jedynym znanym przeze mnie rozwiązaniem jest podpięcie pod CLIPA i zmiana w ustawieniach typu klimatyzacji z ręcznej na automatyczną. Dopiero wtedy sprężarkę da się załączyć z poziomu panelu sterowania we wnętrzu i można cieszyć się pełnosprawną klimą. Z człowiekiem od CLIPA żegnamy się nawet powiedzeniem: do następnego mrozu :)Podobo usterka bardzo częsta w megankach i lagunach. Pytanie moje brzmi: Czy dam radę przestawić tryb działania klimatyzacji z ręcznej na automatyczną za pomocą np ddt2000? Już 3 razy byłem na CLIPIE tylko z powodu tej klimatyzacji i za każdym razem 50zł znikało z portfela, a pracy jest na 10 kliknięć myszką. Chcę kupić jakiś kabel z programem np. ddt2000 żeby samemu z tym się uporać. Mam ELM237 ale w sumie on tylko pogląda dane i usuwa błędy. Jak będę zmuszony to kupię CLIPA i zwróci mi się po dwóch zimach- ale niechciałbym wydawać niepotrzebnie pieniedzy. Moze jest możliwość zrobienia tego za pomocą ELM (tak jak zmiana języka) poprzez wpisanie odpowiednich komend? Jestem w stanie nawet zapłacić jeśli ktoś z forumowiczów da radę podać mi sekwencję, którą trzeba wpisać :) Pozdrawiam
  14. Jakbym nie tankował pod korek to bym nie wiedział czy wlewam dokładnie tyle samo paliwa co zużyłem. Ja bym się nie przejmował, gdyby auto realnie pokazywało ile mam paliwa w baku i czy jeżdżę na rezerwie czy nie. W tej chwili pokazuje rezerwę kiedy sobie obliczy, że zostało 6 litrów, a nie w momencie kiedy pływak pokaże, że jest 6 litrów. To, że pokazuje zaniżone spalanie jakoś przeżyję. Sytuacja z dziś: znów zrobiłem na baku ponad 1100km i auto pokazywało zasięg około 200km. Podjechałem na stację z prawie jedną kreską paliwa (w każdym razie nie było rezerwy). Zatankowałem specjalnie tylko 2l paliwa i po zatankowaniu i odpalaniu auta zaświeciła mi się rezerwa... Dzieje się tak dlatego, że dopiero po tankowaniu komputer dokonuje odczytu z pływaka w zbiorniku. Według auta przed tankowaniem miałem w baku więcej paliwa niż po dolaniu 2 litrów na stacji... Paranoja. Z tego, że w benzynowych wersjach z gazem spada poziom paliwa i zapala się rezerwa można tylko się śmiać bo paliwo faktycznie jest w baku i go nie ubywa, ale w przypadku diesla gdy zabraknie paliwa nie będzie już tak śmiesznie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!