Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

potentila

Użytkownik
  • Postów

    175
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph I
  • Silnik
    1.4 16V
  • Przebieg (tys.km)
    205000

Ostatnie wizyty

615 wyświetleń profilu
  1. Dziękuję za informację, postaram się to w wolnej chwili zweryfikować i chociaż wrócić do stanu, że działał tempomat na biegach 1 do 4.
  2. Ja jej nie zmieniałem, poprzedni właściciel także, nie wiem jak prędzej. Zagadka, czemu tempomat działa tylko na 4 biegu, może faktycznie jest to związek z oponami. Sam tego nie jestem w stanie obecnie rozwiązać.
  3. Cześć wszystkim. Po latach nawet przypomniałem sobie hasło do portalu. Tak więc szanowne grono. Megane 2ph1, silnik 1.6 16V. Ostatnio w weekend z racji czasu, założyłem sobie tempomat. Ogólnie robota miła i przyjemne, jednak tempomat działał na każdym biegu oprócz 5. Na 5 biegu nic, zero błędu. Co ciekawe ogranicznik na 5 biegu działa. Tak więc poszukałem co może być źle, sprawdzony czujnik wbicia biegu, połączenia oraz kostki. Znalazłem info, że może być to wina rozmiaru opon, niestety w moim clipie a dokładnie programie PyClip, nie mogę za chiny znaleźć opcji zmiany opon. Co gorsze, przez przypadek, w PyClip zakodowałem opony typu PAX system. I od tego momentu tempomat działa tylko na biegu 4 i nie mogę tego wypisu wykasować. Wiem, moja wina. Tak więc do brzegu: 1- Macie może jakiś sprawdzony program, który działa z Vgate iCar2 gdzie mogę poprawnie zmienić parametr opon, najlepiej włączyć co trzeba? Jeżeli polecicie inny, dajcie znać jaki. 2- co może być przyczyną problemu z tempomatem, że nie działał na 5 biegu, a obecnie tylko działa na 4. 3- może jest ktoś z okolic Poznania, i za dobrą napitke, PLN pomoże mi to ogarnąć przez interfejs. Dzięki za pomoc, miło wrócić na forum po latach. REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.7 - aniewa
  4. Tak, musisz kupić sam czujnik, ja brałem na szrocie za grosze, podłączyć go- chwila zabawy z kablami i po sprawie. Keyo ja u siebie wstawiłam wyświetlacz od Laguny II
  5. To wygląda na pierwszy rzut na zawór EGR, przerabiałem to u siebie. Wyeliminowałeś juz tą najbardziej prawdopodobną przyczynę? Podpinałeś sie pod komputer, żeby błędy szczytać, może tam coś wyjdzie. Ja polecam zaślepienie EGR. Nie wiem tylko, czemu po myciu auta występuje problem. Czy masz objawy na równej drodze, czy przy podjazdach? Jak auto ci przymula, to będzie szło, jednak przy jeżdzie pod wzniesienie, prędkość i moc będą spadać, mówię Tobie.
  6. Ja leję od samego początku 5W40, mimo tego, że mój megan sporo jeździ, nie ma żadnych problemów. W tym silniku, należy pilnować terminów zmiany oleju, i robić je częściej niż powinno się. Ja robię co 10.000 km.
  7. Ja miałem podobny problem, są tam plastikowe elementy, które właśnie przy wciskaniu na siłę ulegają przemieszczeniu, i dlatego nie można zamontować zagłówka. Jedynym wyjściem, jest bardzo cienkim prętem (elektroda spawalnicza, grubsza drut), delikatnymi ruchami góra dół starać sie namierzyć problematyczny element i mniej więcej ustawić go w osi. Wtedy zagłówek wejdzie bez problemu, ale nic na siłę bo będzie Cię czekać demontaż tapicerki, bo innego dojścia tam nie ma.
  8. No właśnie chyba tak będę musiał zrobić, szkoda mi megane oddawać bo naprawdę dobre i wdzięczne autko. Poczekamy do opini rzeczoznawcy, jutro powinienem wszystko wiedzieć. No Andrzej27r jak i cała resztówki witam po przerwie. Edit: 08-07-2014 No to mam info z ASO, o kosztach naprawy- całkowity koszt 8100 zł :(, belka tylna w ASO to koszt 2600 zł, reszta to części karoserii, robocizna itp. Czekam teraz na ruch po stronie PZU, czy zatwierdzą kosztorys, czy wpakują mnie w szkodę całkowitą, czego nie chcę. Na pewno, tanio skóry nie sprzedam, będę się posiłkował firmą, która pomaga w odzyskaniu odszkodowań. Nawet serwisanci w ASO, chwalą mojego Megana za stan. Edit: 10-07-2014 Mam informację o szkodzie całkowitej, jednak info to mam z serwisu, z PZU żadnej decyzji nie przesłało, dzwoniłem do nich, ale mają awarię systemu, i do wtorku nic się nie dowiem :angry: , ale jestem przekonany, że odwołuję się od ich decyzji- wartość auta, bo moich modyfikacjach na pewno jest wyższa niż oni wyliczyli. Masakra, mam dobre, sprawne auta, a dostaję ochłapy z polisy OC sprawcy
  9. Witam, koledzy potrzebuję Waszej fachowej rady. Mianowicie, dziś podczas prawo skrętu, zostałem "zachaczony" "zahaczony" przez auto ciężarowe (dwa pasy obok siebie), i niestety oberwałem w tylne lewe drzwi, oraz nadkole. <><><><><><><><><><>><><><><> Wgniecenie nie jest bardzo duże, jednak drzwi nie otwierają się. W wyniku tego zdarzenia, auto przepchało na wysoki krawężnik i dość poważnie skrzywiło felgę. <><><><><><><><><><>><><><><> Oczywiście papierki załatwione już, auto stoi i czeka na rzeczoznawcę, jednak zauważyłem jedną rzecz. Podczas jazdy na wprost, auto jakby lekko ściąga, lub nawet jedzie przekrzywione. Czy może być to wina uszkodzonej felgi, czy czy jest to coś poważniejszego? Wszystkie drzwi zamykają się i otwierają, bagażnik też pracuje poprawnie- otwieranie, zamykanie. <><><><><><><><><><>><><><><> Potrzebuję waszej chociaż orientacyjnej porady, co do przyczyny oraz sposobu naprawy w/w faktu. Nie chcę, by policzono mi szkodę całkowitą, bo auto mechanicznie i silnikowo naprawdę super. <><><><><><><><><><>><><><><> Prędkości nie były duże, auto trochę zarzuciło, więc naprężeń dużo nie było, szyby całe. Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76
  10. Ja do swojego leję diesel nitro +, i powiem wam, że faktycznie zauważyłem i to nawet na jeżdzie na poprzedniej wesji V-power, że silnik pracuje równomiernie, spokojnie, łądnie wchodzi na obroty. Zresztą, ten silnik lubi dobre paliwo ;) , mogę polecić ogólnie.
  11. teraz zrobię wykop- znacie jakieś głosniki (firmę), którą mogę założyć w miejsce oryginalncyh wysokotonowych? tylko moja wersja Megane I Ph II- bo cięzko znaleźć oryginały, a jednak przydaja się. Na szczęscie obudowa mi została, więc tylko kwestia głośnika i podłączenia go.
  12. Sprawdzić nie zaszkodzi, ale nie jest to obowiązek- nie powinien sam przeskoczyć. Chyba, że już od nowości założony jest pasek wątpliwej jakości.
  13. wiem że odgrzewam, ale info dla potomnych zostanie ;)
  14. chłopaki nie pakujcie się w zamienniki- plastik o całkowitym braku jakości, sztywny itp. Ja zainwestowałem w oryginał, i od roku jeżdzę z nimi. Nie ma śladu uszkodzenia (a przetrwały zimę), plastik nie odbarwia się. Więc jak coś, to oryginał- może i drogie, ale warto.
  15. kanar666 racja- niestety jescze w pracy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!