Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

filo

Użytkownik
  • Postów

    79
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    była Megane I Cabrio Ph II, jest Scenic I phII
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    225000

Ostatnie wizyty

445 wyświetleń profilu
  1. Odgrzeje kotleta. Tez miałem wode we wnęce koła zapasowego. Winna okazała się uszczelka tylnej klapy. Zatopiona w niej jest jakaś blacha, która skorodowała i uszczelka przepuszczala wode. Przykleiłem ją na silikonie dekarskim i po problemie.
  2. Poszukaj "megane cabriolet NT8127". Jest np. na chomiku Przemo. To jest cała manual serwisowy odnośnie elektryki w cabrio.
  3. Zmierzył byś ile gwintu na drążkach zostało z obydwu stron. Powinno być mniej więcej po tyle samo. Jeśli nie to kierownice ustawisz ustawiając zbieżność. Byłeś w ogóle ją ustawić?
  4. No nie byłem właśnie pewien przy ilu a jakoś tak człowiek nie zwracał na to uwagi.
  5. Odgrzeję kotleta ciekawostką, być może. Podniesiony przód auta (chyba lewa strona). Koło zdemontowane. Otwieram drzwi, odpalam, wbijam 3 bieg, puszczam sprzęgło i wychodzę z auta nie zamykając drzwi, coś tam patrzę na obracającą się tarcze hamulcową. Jakoś tak dotknąłem drzwi kierowcy, które się zamknęły i słychać dźwięk ryglowania centralnego zamka. Zapomniałem o włączonej blokadzie centralnego która się uaktywnia po przekroczeniu chyba 5 km/h. I był by problem - silnik odpalony, drzwi zaryglowane a jedyny kluczyk w stacyjce. Fartem miałem okno od kierowcy otwarte...
  6. Położenie "0" to koła ustawione do jazdy na wprost czy kierownica ustawiona jak do jazdy na wprost? Prawdopodobnie na połączeniu kolumny z przekładnią musisz przestawić o 180*. Przekładnia była razem z drążkami i końcówkami?
  7. Klepnij w google "roadbox". Mam zamontowany, fajna sprawa.
  8. Sprawdź połączenia elektryczne oraz przewody do wtryskiwacza i cewki. Może coś zaśniedziało i nie kontaktuje.
  9. Mam podobnie z tym terkotaniem ale jest ledwo słyszalne i występuje tylko przy przyśpieszaniu i jeździe ze stałą prędkością obrotową silnika. Jak wcisnę sprzęgło nie słychać nic. Jak odpuszczę gaz nie słychać nic. Jak mocno przyśpieszam to nie słychać nic. Słychać tylko przy małej prędkości obrotowej silnika, tak do 2000 obrotów. Dźwięk słychać raczej z komory silnika na wysokości schowka pasażera. Olej w skrzyni jest, nawet wymieniany ostatnio. Wycieków brak. Lewa półoś nowa. Prawa raczej jest OK choć jak auto stoi na biegu ze zgaszonym silnikiem i pchnę je do tyłu aż do oporu to czasem słychać metaliczny, niezbyt głośny stuk z przegubu. Możliwe, że to przegub? Bo mam podejrzenia, że coś drży/wpada w rezonans.
  10. Ten czujnik wspomagania z foto nr.1 może też puszczać płyn drugą stroną. Odepnij wtyczkę i zobacz czy wtyczka jest mokra od płynu. I albo wymieniasz czujnik albo odkręć, odtłuść go w środku od strony złącza i daj ze dwie krople dobrego kleju i poczekaj aż wyschnie.
  11. A w jaki sposób to wykryli? Ewentualnie w jaki sposób powstało? Do ceny głowicy dolicz jeszcze, oprócz splanowania wymianę uszczelniaczy zaworowych, uszczelniaczy wałków rozrządu i dotarcie zaworów w gniazdach. Ceny są różne i za robotę głowicy licz ze 250 wzwyż bo to 16v(planowanie, uszczelniacze sprawdzenie szczelności i dotarcie zaworów). Uszczelka głowicy - lepiej nie oszczędzać. Co do kosztów za całą robotę to nie mam pojęcia. Ile przejechałeś kilometrów na obecnym rozrządzie?
  12. A dlaczego głowica jest do wymiany?
  13. Kulka na siłowniku klapy jest wydrążona i w nią wchodzi ta od klapy. Całość jest zabezpieczona zawleczką którą się wtyka pod kulkę siłownika. Dołóż 5 dych i weź komplet po lifcie. Powinno to chodzić.
  14. Tanio tzn. za ile? Tak, ten z kulką jest od pokrywy dachu. Jeden z pary ma na końcu czujniki krańcowe-zwiera się obwód i pompa odcina ciśnienie do obydwóch w parze. No brakuje jednego z krańcówkami - o ile dobrze kojarzę fotkę to ja go kupiłem z rok temu.
  15. Mam meganke po lifcie, rocznik 99 i przewody przy siłownikach mam nakręcane (te nakrętki co o nich piszesz). Mocowanie przewodów na zawleczki to było chyba pod koniec produkcji. A na alledrogo są też siłowniki z mocowaniem przewodów nakrętką więc poszukaj... A siłowniki z aukcji to pewnie te pierwsze czarne po 50 PLN za sztukę? Szukaj takich w złotym kolorze. I powiem Ci, że aby zrobić komplet 5 siłowników to 500 PLN będzie mało.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!