Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

tommi2009

Nowy użytkownik
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Scenic II
  • Silnik
    1.9 dci
  • Przebieg (tys.km)
    170000

Ostatnie wizyty

331 wyświetleń profilu
  1. Witam Wszystkich Kolegów, Czy może miał już ktoś przypadek z potrzebą wymiany anteny od radia? Od kilku miesięcy radio praktycznie nie łapie żadnych stacji. Byłem u elektryka i powiedział że na pewno padł zasilacz w stopce anteny na dachu. Powiedział że jest do zdjęcia cała podsufitka i jest to przy najmniej dzień roboty. Zastanawiam się nad kupnem tzw. wzmacniacza sygnału antenowego zwanego też separatorem, anteny dachowej ze wzmacniaczem w stopce. Czy warto odpuścić temat oryginalnej stopki ze wzmacniaczem bo w ASO to koszt prawie 300 złotych. Czy ktoś może przerabiał taki temat już u Siebie w aucie? Proszę tematy umieszczać w odpowiednich działach forum, a nie gdzie popadnie. Temat przeniosłem. - mireczek01
  2. Znajdź dobry sklep motoryzacyjny i kup za odpowiednie pieniądze. Ja w scenicu miałem to samo - lewy kierunkowskaz miał uszkodzone plastiki do mocowania i cały latał bo poprzednik wkleił na silikon. W motoryzacyjnym kupiłem za chyba 26 zł z żarówką i pasuje idealnie. Żadnych różnic w stosunku do oryginału. Regulamin pkt. 5.13 – cytowanie Aston76
  3. Super, dzięki za wyjaśnienie. Dzisiaj będę się kontaktował odnośnie naprawy. Dodano: 18 wrz 2015 - 15:50 Witam Ponownie Kolegów, Jestem już po naprawie lamp u kolegi peugeot206.88. Tak jak pisał w lampach było "tetrane". Prawa lampa orygnialna Hella - rozcięta, oczywiście bez gumek regulacyjnych tak jak to opisał Łukasz, ustawiona dosłownie w 5 minut i wszystko cacy. Problem zaczął się z lewą lampą, która okazała się totalną podróbą i zaczęły się schody. Soczewka do wymiany, wyregulowanie soczewki pod światła drogowe - masakra - podziwiam Łukasza za cierpliwość, ale ogólnie po 4 godzinach temat dopracowany lampy zaspawane i w auto. Test w nocy - prwawa lampa gitara, odcięcie skosu na soczewce, długie wszystko gra. Lewa lampa - podróba - soczewka ma odcięcie, ale świeci 5 metrów przed. No i znowu wkur...... Telefoniczne konsultacie z kolegom peugeot206.88, sugestie co możemy zrobić, umówinie się na dopracowanie i temat w dniu wczorajszym ogarnięty. Soczewka świeci tak jak powinna ale z długimi w lewej lampie szału nie ma; tak jak mi Łukasz mówił podróba to podróba. Tak czy inaczej Łukasza wiedza z zakresu naprawy lamp tylko pozazdrościć, cierpliwy, solidny, rzetelny, szuka rozwiązań tak aby niepotrzebnie nie naciągać na koszty naprawa naprawdę solidna z mogę z pełną świadomością polecić każdemu co ma problemy z lampami. Po moich przebojach jak ktoś jest w potrzebie odradzam kupno nawet nowych podróbek, lepiej oryginalną używkę kupić, odnowić to co do odnowienia czy naprawienia i cieszymy się komfortem taki jak powinien być. Wracając do prawej lampy to jak tylko fundusze pozwolą kupuję używkę Hella - takie jak powinny być, jadę do Łukasza na czyszczenie soczewki, lustra, polerkę szkła i lalka. Zamykam temat. Dodano: 18 wrz 2015 - 19:25 P.S. Łukasz dzięki za pomoc i za uratowanie kasy, którą chciałem dać za "nowe lampy" - oczywiście hella nie sposób dostać i pewnie znowu byłoby to samo.
  4. Wrzucę fotki ale jak się trochę mrok pojawi żeby było wszystko widać Dodano: 28 sie 2015 - 04:52 Odcięcie lini światła na soczewkach
  5. No jedno się wyjaśniło napewno - prawa lampa, która świeci idealnie jest Hella natomiast lewa bez oznaczenia prawdopodobnie typu "no name" lub tak jak kolega pawel pisał kiepsko sklejony szrot pod sprzedaż auta. Ponadto lewa lampa na światłach mijania co prawda świeci ale jak dzisiaj w pracy rano podjechałem pod betonowy mur to linia soczewki nie jest tak idealna jak z prawej lampy. Dodano: 26 sie 2015 - 15:26 Wrzucam fotki lewej lampy. Dodano: 26 sie 2015 - 15:28 Dodano: 26 sie 2015 - 15:29
  6. Witam Gojgien. Dzięki za odpowiedź ale porównywałem osadzenie żarówki z lampą prawą i jest identyko, próbowałem nawet obracać żarówkę w obie strony i za każdym razem to samo. Poprzednia żarówka wymieniona w stacji obsługi i też to samo. Sam wymieniałem i też to samo. jak rozmawiałem z mechanikami to każdy lakonicznie "napewno masz źle osadzoną żarówkę" lecz zajrzeli w lampę to zdziwienie że jednak jest osadzona prawidłowo i tym momencie konsternacja i ręce rozkładali bo nie wiedzą co może być. Szkopuł w tym że jakbym był pewien że wymiana lampy na nową pomoże to bym zainwestował w nową lecz najdziwniejsze jest to że lustro nie oberwane, światła mijania świecą prawidłowo.
  7. Witam Koledzy. Mam kłopot z lewą przednią lampą w Scenicu II ph II na soczewce, rok 2007. Po wymianie żarówki od światła drogowego; auto posiadam od 2011 roku, nie było żadnego wypadku ani stłuczki, światło drogowe świeci około 5 metrów przed maską; przy poprzedniej wymianie żarówki było tak samo. Dodam iż żarówka firmowa, nie "no name" z marketu, osadzona prawidłowo. Sprawdzałem lustro i niby nie jest oberwane, oznaczenie homologacji E14 czyli europa. Pytanie czy któś miał podobny przypadek, czy sprawa rozbije się o wymainę lampy. Dzięki z góry za pomoc.
  8. Witam Kolegów, Niestety ale chyba będzie czekało mnie rozbieranie deski rozdzielczej. gojgien - klapka z dwoma motylkami na miejscu, filtr kabinowy zamontowany prawidłowo i niestety podczas wymiany filtra powietrza też niczego podejrzanego nie zauważyłem. Ale mimo wszystko dzięki wszystkim za podpowiedzi i zaangażowanie i jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły lub sugestie chętnie czekam na info. Dodano: 22 sie 2015 - 17:01 Witam Kolegów po dłuższej przerwie. W końcu naprawa zakończona sukcesem z pomocą kolegi z forum - dzięki cinas - otóż okazało się iż po zwaleniu deski rodzielczej odkleił się filc podklejommny jako wygłuszenie pod deską rozdzielczą i spadł prosto na kratkę, którą zasysa wentylator powietrze przy włączeniu recylkulacji powietrza. Powód zaskoczeniem dla wszystkich. tak czy inaczej 3 godziny z kolegą walczyliśmy ale udało się i przy profesjonalnym podejściu i znajomości "renówek" przez cinasa udało się bez urwanych zatrzasków. Zamykma temat.
  9. Dzieki gojgien za podpowiedź. Będę wymieniał niedługo filtr powietrza; prawdopodobnie w weekend to odrazu zobaczę do tej klapki. Mam nadzięję że to faktycznie będzie coś z tą klapką ewentualnie z kanałem dolotowym. Jak będę wiedział już co i jak to dam odpowiedź co udało się zrobić.
  10. Wiesz co właśnie nie wiem. Generalnie jak włączam obieg zamknięty to słychać obrót i tak jak by klapka albo coś innego blokowało obieg wewnątrz samochodu. Ogólnie po włączeniu obiegu zamkniętego w samochodzie z żadnej kratki nie leci powietrze a słychać że to powietrze z dmuchawy albo krąży na zewnątrz samochodu albo przy włączony obiegu zamkniętym wogóle nie dociera do wnętrza kabiny. Dodano: 07 lip 2015 - 20:46 mrarek jeszcze jedno. Czy ten silniczek, o którym piszesz to on odpowiada tylko ze sterowanie klapkami obiegu zamkniętego czy ogólnie jako wentylator obiegu zamkniętego, bo jeśli jak wentylator obiegu zamknietego to może i faktycznie jest on uszkodzony.
  11. Witam Ponownie Kolegów, Dzięki za wszystkie podpowiedzi i sugestie, napewno przy chwili wolnego w weekend posprawdzam. Mrarek - co do Twojej odpowiedzi to opiszę jeszcze raz problem. Otóż czy z automatu czy to manualnie włączę obieg zakmnięty, tzw. recylkulacja powietrza w kabinie z żadnej z kratek wogóle nie dobywa się ociupina powietrza, ewidentnie słychać że "jakaś" klapka się obraca i powietrze tak jakby leciało na zewnętrzną stronę podszybia samochodu. Dodano: 07 lip 2015 - 15:35 Dzięki za podpowiedź. Co do wymiany filtra to był wymieniany w tym roku niecałe 1,5 miesiąca wstecz. Sprawdzę samo zamocowanie filtra i zobaczę czy taka sama sytuacja z recylkulacją powietrza dzieje się bez założonego filtra. Być może faktycznie jest źle zamocowany i gdzieś klapka podczas obrotu się o niego blokuje.
  12. Witam Koledzy. Może ktoś miał podobny problem. Otóż w moim scenicu II, 2007 r. climatronic mam problem z klapką recylkulacji powietrza. Podczas upałów, gdy auto stoi długo klima z automatu przełącza się w obieg zamknięty żeby najpierw szybciej i wydajniej schłodzić powietrze w kabinie. Natomiast u mnie podczas takiego zabiegu i przełączeniu się na obieg zamknięty pojawia się całkowity brak jakiegokolwiek ruchu powietrza z karatek nawiewu. Słychać że klima mocno i wydajnie pracuje ale całe powietrze tak jakby trafiało na podszybie na zewnątrz samochodu. Może któryś z kolegów spotkał się z czymś podobnym? Czy jest to poważna usterka czy w ramach naprawdę dobrych zdolności manualnych można usunąć samemu? Czy żeby ewentualnie dostać się do tej kratki to wymaga rozmontowania plastików podszybia z zewnątrz czy trzeba ściągać deskę i podszybie od wewnątrz? Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedzi i pomoc.
  13. Witam Koledzy, Póki co dzięki za odpowiedzi. Jak tak poszperałem po necie to "rozstrzał" cenowy dla tych "sceniców" w roczniku 2006 - 2007 znalazłem od niemal 17,500 do 24,000 PLN. Jedno co mi się udało ustalić na serwisie po numerze VIN to przy przebiegu 26,000 km została wymieniona tablica główna na konsoli także prawdopodobnie do przebiegu na tablicy, który ma obecnie 107,000 km trzeba by dodać te min. 26,000 km. Do tego jedyny ślad serwisowania to lipiec 2011 roku, gdzie przebieg był 90,000 km. Poza tym nie ma żadnych innych śladów w ASO na temat tego auta. Samemu nie chce mi się wierzyć aby we Francji samochód był naprawiany lub serwisowany u "przepraszam za wyrażenie" "mechaników garażowych". Jeśli ktoś ma może jeszcze jakieś informacje bardzo poproszę o kontakt. W razie "w" podaję VIN auta: VF1JMK40638652807
  14. Witam Koledzy. Przymierzam się do zakupu Scenic II 1,9 dci. Co myślicie o takim autku i może coś słyszeliście o sprzedającym. Podrzucam link do zakupu auta. Proszę o jakieś sugestie, porady, itp. Z góry dzięki za pomoc. http://otomoto.pl/renault-scenic-1-9dci-120km-6-biegow-skory-C30997617.html
  15. /\/\/\/\/\/\/\/\ /\/\/\/\/\/\/\/\/\ Witam Koledzy. Po działaniach u kolegi cinas jest z klimą trochę lepiej, ale....; dodam że czujnik ciśnienia tzw. presostat wymieniony na nowy, na CLIP-ie nie wykazało żadnych błądów; w środę było u Nas powyżej 30 st. i po nagrzaniu się silnika podczas trasy i po postoju na światłach niestety znowu było czuć ciepłe powietrze z wylotu powietrza:(. Zgodnie z sugestią kolegi cinas sprawdzę jeszcze ładowanie i termostat. Kwestia jednak leży w tym że wentylator przy ciśnieniu 16 - 17 bar nie załącza się na drugi bieg i w tym momencie wyrzuca klimę żeby nie doszło do wzrostu czynnika i rozerwania jakiegoś przewodu. Na sprawdzeniu na CLIP-ie wentylator włączał się na II bieg tylko przy temperaturze silnika 88 - 89 stopni i to na klika sekund tak by schłodzić silnik. Podejrzewam że problem leży albo gdzieś w jakimś sterowniku, elektryce lub też wyczytałem że jest możliwość uszkodzenia jakiejś opornicy przy chłodnicy lub przy wentylatorze i że nie podaje odpowiedniego sygnału. Dodam że osuszacz był wymieniany w zeszłym roku w lipcu, i jak gdzieś stoję autem i klima chodzi to woda kapie także domniemam iż zapchany nie jest. Generalnie brak odpowiedniego chłodzenia powoduje wzrost ciśnienia czynnika, przy 16 barach nie załącza się drugi bieg wentylatora i przez wysokie ciśnienie wyrzuca klimę. Po odłączeniu czujnika ciśnienia wentylator odrazu włącza drugi bieg. Regulamin pkt. 5.9, 5.13 -Prezes
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!