Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Johnynm

Nowy użytkownik
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane
  • Silnik
    1,6e 8V
  • Przebieg (tys.km)
    165000
  1. Dzięki serdecznie za odpowiedź. Zadzwoniłem do faceta z dwóch różnych telefonów i za drugim razem inna historia. Za pierwszym razem dowiedziałem się z robił dla siebie i tylko przód (chłodnica) robiona w ASO. Za drugim razem że każde inne koło, szyba przednia wymieniana i że on nawet nie wie czy było walone w przód czy w bok. podaje vin żeby inni się nie wpakowali: vf1kzna0651402561
  2. Witam serdecznie, Planuje zakup samochodu rodzinnego, przeglądam różne portale i trafiłem na Megankę Kombi. Jako że kiedyś posiadałem Megankę poważnie się zainteresowałem. Link do ogłoszenia: https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-iii-2014-kombi-1-6-dci-salon-p-l-ID6yl9Xd.html#xtor=SEC-8 Jako, że Wy forumowicze macie pewnie większe rozeznanie mam do Was pytanie. Czy ta cena nie jest zbyt niska na taki rocznik z takim przebiegiem. Po drugie czy Renault ma jedną bazę historii serwisów w całej Polsce, czy muszę się dowiadywać historii w ASO, w którym było serwisowane? Pozdrawiam
  3. Niestety to nie map sensor, sprawdzony działa poprawnie. Wymieniłem również czujnik położenia wału i nic... na komputerze nie było żadnych błędów(aku się rozładował więc pewnie dlatego). Stoi już tydzień u mechanika, a on rozkłada ręce. Może ktoś ma jakiś pomysł, co można jeszcze sprawdzić? Dodam, że teraz już nie można jezdzić bo samochód potrafi zgasnąć sam z siebie i nie zapalić przez następne 10 minut.
  4. Witam, Dziś rano odpaliłem samochód i po przejechaniu 10 km wystąpił pewien problem, mianowicie zaczęło niekontrolowanie spadać wskazanie obrotów silnika(na załączonym filmiku). Przy niskich obrotach jak spadną do zera to silnik gaśnie. Jest to bardzo uciążliwe, szczególnie że po przejechaniu dalszych 20 km nagle samochód zaczął bardziej wariować i nie ma mocy. Praktycznie nie reaguje na dodanie gazu. Strasznie szarpie. Dodam, że na filmiku miałem cały czas wbity jeden bieg i wcale go nie wysprzęglałem.
  5. O właśnie o taką odpowiedź mi chodziło;) Bardzo dziękuje 0cool
  6. Nie wiem czy się zrozumieliśmy, chciałbym zamalować to co jest zaznaczone na załączonym zdjęciu. Odbłyśnik to ta część która otacza żarówkę, a mi chodzi o tą bardziej zewnętrzną.
  7. Witam, Czy ktoś z Was próbował malowania wnętrza lamp w phI? Klawy z forum malował w ph2, a mnie interesuje jak to wygląda w pierwszej generacji. Również chciałbym pomalować na czarny mat, ale jest tam dosyć duża srebrna powierzchnia, zastanawiam się jak jest później z natężeniem światła(czy nie świecą gorzej). Jeżeli ktoś malował to może jakieś fotki:) Pozdrawiam,
  8. Witam, Od dłuższego czasu chciałem się zabrać za czyszczenie lasera CD w moim radio i właśnie wczoraj się za to zabrałem. Wszystko zostało ładnie skręcone i podłączone. Wcześniej nie czytało żadnych płyt, a teraz czyta jakąkolwiek bym nie wsadził. Wszystko było by bardzo dobrze gdyby nie fakt, że po tej operacji w ogóle nie mam dźwięku. Na wyświetlaczu wyświetlane są stacje radiowe oraz numery piosenek z płyty, ale nic nie gra. Myślałem, że może nie podłączyłem głośników, ale okazało się że wszystkie "dźwięki urządzenia" (np. przy zapisywaniu stacji radiowej jest takie "PIIII") działają. Wiem, że nikt nie jest magikiem, nawet elektryk bez obejrzenia nic nie powie, ale może spotkaliście się kiedyś z taką sytuacją w innych radiach, samochodach. Co mogło by się stać, przecież nic nie odłączałem. Pozdrawiam,
  9. Jak coś takiego zainstalujesz zdaj relację jak to się spisuje:)
  10. Odłącz akumulator na 15 min i sam się nauczy. Pamiętaj, żeby wcześniej przygotować sobie radio kod:)
  11. Rozwiązałem swój problem, o którym pisałem 3 posty temu, ta rurka łącząca silnik i dolot do przepustnicy była pęknięta od spodu i zaciągało lewe powietrze. A z odpalaniem, jeżeli zgaśnie to podobno w komorze silnika zostaje paliwo, które po odpaleniu powoduje zbyt bogatą mieszankę i nie może tego spalić, czy coś w tym stylu;).
  12. W zakładkach miałem takiego linka: http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/rendisp.htm zerknij czy znajdziesz tam coś interesującego.
  13. No właśnie nic nie kopci, przepustnice czyściłem już(wcześniej obroty falowały i po dodaniu gazu do 3tys na zimnym potrafił zgasnąć jednak to znikneło właśnie po czyszczeniu), krokowca nie czyściłem, nie wykręcałem bo słyszałem, że potem jakąś adaptacje trzeba robić. Z krokowcem jest jeszcze taki problem, że ma połamaną obudowe i na wierzchu jest widoczna taka płytka po której poruszają się jakieś nóżki(jedna z nich podgięta, ale dotyka do płytki we właściwym miejscu). Objawy takie na benzynie i na gazie. Zastanawiałem się jeszcze nad wymianą świec i przewodów bo nie mam pojęcia kiedy były wymieniane oraz regulacją zaworów, to co mogę sam w domu zrobić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!