Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jacenty

Nowy użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.9 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    160
  1. Panowie. Kupiłem nowy pasek i napinacz. Próbowałem założyć na znakach - i lipa nie dało się, brakowało 2 ząbków - jak obracam wałem korbowym to mi się obraca wałek rozrządu. Ale jeszcze nie wszystko stracone, znajomy mechanik powiedział, że na kole od wałka rozrządu jest taki malutki klinek (coś w rodzaju zabezpieczenia przed uginaniem zaworów). Po kolejnych rozbiórkach zobaczyłem właśnie zerwany klinek - więc koło do wymiany, bo klin z kołem stanowi jedną całość. Dodatkowo doszły oględziny szklanek - 3 z 8 są troszkę porysowane (widać jak krzywka otarła o nie), ale znajomy mechanik powiedział, że jeszcze nie jest najgorzej. Najważniejsze jest to, żeby nie były popękane - podobno robi się na nich taka "pajęczyna". Dziś kupuję koło i pewnie się dowiem co z zaworami.
  2. No właśnie tego się boję. że kawałek paska wszedł w pasek rozrządu
  3. Koledzy, Mi również rozwarstwił się pasek wielorowkowy. Tylko że mi auto nie chce zapalić. Czy to normalne żeby auto nie paliło bez paska???
  4. Koledzy. Po dokładniejszych oględzinach silnika zauważyłem, że rozszczepiony jest pasek na kole pasowym - ten który napędza alternator i klimatyzację. Tylko teraz pytanie czy to przez to mógł nie zapalić??? Bo stukot to sprawa kawałka paska (gumy), który uderzał o obudowę. Podłączyłem autko też do kompa (program ScanTool.net) i nie wykazało żadnych błędów. Kontrolka check też nie świeci na desce. Z kolei programem clip wyskoczył mi komunikat " brak wykrytej sondy. Sprawdź połączenia czujnika i prawidłowe zasilania pojazdu, następnie wykonać próbę". Czy do diagnozy samochodu musi być włączony silnik???
  5. Kolego, odnośnie panewki to o co chodzi?? czyżby się przekręcała w gnieździe?? czy to możliwe??? Odnośnie błędów to jeszcze nie byłem, to zdarzyło się dziś rano, a jakoś musiałem dojść do pracy, więc jeszcze nie byłem. Powiedzcie mi jeszcze czy zwykły kabel kupiony na powszechnie znanym portalu wystarczy żeby sczytywać błędy i je usuwać?? np: http://allegro.pl/kabel-interface-diagnostyczny-vag-obd-ii-409-1-id7-i2675886877.html
  6. Witam forumowiczów. Mam Megane II 1.9 dci 2003r. Dziś rano wsiadam do samochodu, zapalam - odpalił bez najmniejszych problemów (8st C), ale wydawało mi się że coś silnik głośno pracuje. Wyjechałem z parkingu - dźwięk silnika się nasilał. Zgasiłem auto i już nie odpali. Przy ponownych próbach palenia dźwięk silnika jest normalny, ale nie odpala. Auto ma przejechane 170 tyś. Mam je od 1 roku. Rozrząd zmieniał poprzedni właściciel (przedstawiał mi paragony i wszystko inne; mówił że auto jest po wymianie rozrządu, płynów, oleju i filtrów - po zimie przy -30 st C - autko odpalało bez problemu). Czy zdażyło zdarzyło się coś takiego Kolegom z forum ??? Pozdrawiam i proszę o wszelkie uwagi.
  7. Witam, Również podciągam się pod temat. Też muszę kupić koło pasowe, ale nie wiem jakie. Może ktoś coś poleci?? Kolega dobrze mówi, na allegro za używkę cenią jak za zborze, z kolei oryginał - cena z kosmosu Regulamin pkt. 5.9 -Prezes
  8. Koledzy!!! Czy mógłby mi ktoś mniej więcej opisać jak wygląda "rozwarstwione" koło pasowe??? Mam bardzo podobny problem ze stukotem w mojej Megance II 1.9 dCi 2003 rok Wie ktoś może jak odkręcić to koło??? gdzie go można zablokować, żeby się nie obracał???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!