Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

thomas102

Nowy użytkownik
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic I
  • Silnik
    1.4 16 v
  • Przebieg (tys.km)
    150000
  1. Mój scenic to 2002 r. O ile dobrze pamiętam jeden z kabelków kupiłem do VW z 2000 r, więc diagnostyka chyba była po linii KKL ? Czy coś pomieszałem ?
  2. Witam , ostatnio mam problem z moim scenikiem , znalazłem w szafie interfejs, który kupiłem bodaj do opla kilka lat temu i drugi do VW - zdjęcia poniżej. ten Elm ma wersje firmware 1.4 czy będzie współpracował z DDT2000 ? Ewentualnie co musiałbym zrobić żeby zadziałał :)? Pozdrawiam
  3. Witam. Wiem że zaraz dostanę opr... ale zaryzykuję. W moim silniku nie występuje linka gazu nie wiem co to za ustrojstwo ale wychodzi na to że przepustnica steruje osobny silnik krokowy wysterowany z ECU a gaz dodawany jest poprzez sygnał elektryczny z pedału. Moje pytanie brzmi: czy w takim razie mam silnik krokowy od biegu jałowego czy nie? Problem jest taki ze na wolnych obrotach mam mniej niż 500 obr/min. A jak wcisnę sprzęgło podczas jazdy wole obroty nie mogą się ustabilizować. I latają tak od 400 do 1000 . Sorki za literówki ale pisze z telefonu siedząc w garażu i drapie się po głowie z bezsilność Dodano: 12 lip 2015 - 08:47 Zapomniałem napisać silnik 1.4 16 v 95 km KM. Samochód z 2002 r.
  4. Witam , kolega ma scenica po lifcie 99r. Problem polega na tym że alarm ( fabryczny ) nie widzi otwarcia drzwi i sam zamyka je powtórnie - najchętniej z kluczykami w środku :) Nie zapala się lampka w środku i nie działa kontrolka otwartych drzwi. Czyli ewidentna usterka obwodu czujników otwarcia drzwi.Ale wszystkie czujniki sprawdzone , przesmarowane i przedzwonione miernikiem .I w sumie pomysły się skończyły .... aaaa i nie działa elektro-zamek tylnej szyby w klapie , chyba że włączę światła .Może ktoś pomóc ?
  5. Witam , zanim zmyjecie mi głowe że temat już był ,że wałkowany , że nie chce mi się szukać itp... Przeczytałem kilkanaście postów tematy są tak pomieszane a posty dotyczą prawie każdego modelu w jednym że w końcu już nie wiem gdzie szukać . Dlatego proszę o odpowiedz : mam megane I silnik 8V z klimą manualną nie działa mi regulacja nawiewu chodzi tylko ostatni bieg ( choć czasami chodzą wszystkie ) . Obstawiam tzw. opornicę czyli w moim przypadku elektroniczne użądzenie służądze do ograniczania prądu w wiatraczku w zależności od ustawień. Gdzie to cholerstwo jest ? Zdemontowałem cały pulpit bo miało być w kabinie pod zegarami - nie ma , pod schowkiem - nie ma , obok akumulatora - nie ma... Napiszcie proszę gdzie to jest bo mnie cholera wezmie ... pozdrawiam
  6. Ok , dzięki stawiałbym na świece , zawory wyregulowane , kable przynajmniej wyglądają znośnie , a co można namieszać w rozrządzie ?
  7. Witam , co do błędu ortograficznego - moja wina . Co do szarpania - robi to samo na luzie tzn. jeśli dodam gazu na biegu jałowym to wpierw się przydławi i dopiero potem wejdzie na obroty . Może jakieś sugestie ? Pozdrawiam
  8. Ok , zabiorę się za to i dam znać jak poszło .Dzięki pozdrawiam . Dodano: 27 lis 2011 - 13:46 A więc poszło o to że nie było " blaszki " zabezpieczającej wtrysk , Rozłożyłem wszystko wyczyściłem wszystkie oringi posmarowałem jakimś smarem żeby ładnie weszły , zakosiłem ze złomu blaszkę i złożyłem i cacy ..... temat to zamknięcia /0cool: zgodnie z prośbą.
  9. Witam , przeszukałem forum i znalazłem kilka tematów podobnych , ale ani jednego ,który by pasował do moich dolegliwości . Problem polega na specyficznym zachowaniu się silnika ( 1.6 benzyna ) tzn. zmieniam bieg puszczam sprzęgło i dodaje gazu i tu masz... zanim zacznie ciągnąć zdławi się a potem już normalnie " ciągnie " lub gdy ruszam to samo aby nie szarpnął musze dać w chol.... gazu bo inaczej zdławi się i szarpnie . Jest to wkurzające tym bardziej że nie służy to ani poduszką , ani mojej psychice ... pozdrawiam
  10. Mam dokładnie to samo , jakoś nikt nie może pomóc ....
  11. o ile mi wiadomo nie ma , na chwilę pomoże jeśli chwycisz drzwi u dołu i poniesiesz do góry ( przegniesz lekko zawiasy) ale to hard rockowy sposób stosowany przed sprzedażą np. na giełdzie . pozdrawiam
  12. Witam wszystkich , jestem tu nowy i tak naprawdę przez przypadek. Kupiłem Megankę bo mój poprzedni samochód " przestał istnieć " . Na początku traktowałem to autko jako zło konieczne , ale po dwóch tygodniach stwierdziłem że to naprawdę fajne autko . To tyle tytułem wstępu , a mój problem polega na tym że z pod ostatniego wtrysku leci paliwo . Autkiem jezdzi moja żona i nie chciałbym stracić kolejnego .... ani żony :) Pytanie moje brzmi czy : "średnio zdolny facet " może takową usterkę naprawić , czy należy kupić jakieś oryginalne oringi , czy wystarczą takie ze sklepu .Może ktoś ma jakiś : manual lub link . Pozdrawiam i proszę nie krzyczeć że było bo znalazłem że komuś tam leciało ... ale nie wiem czy dam radę ....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!