Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

marcelus

Nowy użytkownik
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phII
  • Silnik
    1.5 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    236

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, właśnie dopadł mnie brak mocy w aucie, pojawił się komunikat usterka wtrysku oraz zaświeciła się kontrolka serwis. Komunikat i kontrolka czasem znikały i pojawiały się na nowo. Odłączyłem przepływomierz i auto odżyło ale dopiero tak po przejechaniu kilometra - komunikat i kontrolka również zniknęły. Oczywiście spalanie wzrosło. Postanowiłem przeczyścić przepływomierz specjalnym środkiem, ale nie przyniosło to żadnego efektu (dodam, że był dość czysty). Po ponownym podpięciu przepływomierza auto nadal jeździ tak jak bez niego (oczywiście komunikat nadal się nie pojawia, kontrolka również się nie świeci). Niestety aktualnie nie mam dostępu do clipa ale elm pokazuje brak jakichkolwiek odczytów z przepływomierza - czyżby padł na amen? Szukałem nowego oryginału na allegro ale nie znalazłem nic poza używanymi (8200534179 z tylko dwoma pinami). Zastanawiam się, czy mógłbym jeszcze coś sprawdzić, żeby potwierdzić, że faktycznie padł przepływomierz a nie coś innego. Dzięki za wszelkie sugestie. Pozdrawiam.
  2. marcelus

    Jaki olej 1,5 dci?

    Hej, czy Total Quartz INEO ECS 5W30 będzie się nadawał do Megane II 1.5 dCi 86KM bez FAP? Poprzednio mechanik mi zalał Total Quartz INEO MC3 5W30 i tak się zastanawiam, czy w ogóle jest to olej nadający się do renówek.
  3. Witam, podpinam się pod temat. Mi też niestety, przytrafiło się zgubienie spojlera. Zakupiłem już używkę, przemalowałem (wygląda praktycznie jak oryginał ) ale mam dylemat bo nie mogę zlokalizować miejsc w których mógłbym wyjąć spinki zaznaczone na poniższym obrazku. Normalnie bym je wyłamał ale, że w klapie została mi jedna dobra to chciałbym ją wyciągnąć i zastąpić tą środkową uszkodzoną. Niestety nie potrafię zlokalizować miejsca gdzie mógłbym wypiąć te spinki. Tak jak widać tutaj: w tych otworach mam tylko torxy, których zresztą też mi brakuje - muszę jeszcze dokupić wkręty mocujące daszek i trzeci stop - szukałem już w różnych sklepach i nie mogę nic dopasować - chyba skończy się to wizytą w ASO. Najgorsze jest to, że parę dni przed urwaniem spojlera dowiedziałem się o byłej akcji serwisowej i zamierzałem się umówić na wizytę bo prawdopodobnie pomimo zakończenia akcji, można było nadal poprawić daszek - niestety nie zdążyłem. Po oderwaniu dzwoniłem do ASO i do Renault Polska ale stwierdzili, że nie są w stanie mi pomóc i zaproponowali zakupienie nowego spojlera, malowanie, nowy stop co miało wynieść ok 1400 zł. Grzecznie podziękowałem za taką pomoc.
  4. Dzięki za info - w takim razie trzeba spróbować, dzisiaj już dostałem czujnik - muszę go wymienić bo w te upały jeździć się nie da
  5. Witam, poratuje ktoś instrukcją jak wymienić czujnik temperatury zewnętrznej? Nie chciałbym na czuja rozbierać lusterka, żeby nie połamać zatrzasków.
  6. Czy chcąc umieścić przyciski sterowania w pilocie (tak jak niektórzy tu mają), przewody łączące sterowanie z kostką w kolumnie da się gdzieś upchnąć czy trzeba skorzystać z przewodów w zwijaczu?
  7. Uff właśnie skończyłem robótkę :) Szyba po stronie pasażera działa. Wtyczka okazała się jednak dobra. Wygląda na to, że gdzieś w module przy gnieździe jednak były zimne luty - dla pewności przelutowałem piny, zalałem klejem na gorąco, złożyłem i jest OK. Teraz kolej na szybę po stronie kierowcy :D Jeszcze raz dzięki za wskazówki.
  8. @meganecoupe02: dzięki za info - spróbuję wyciągnąć ten żółty plastik. Rozumiem, że wystarczy go pociągnąć za pomocą kombinerek i wyjdzie? Nie ma tam żadnych zatrzasków które wcześniej trzeba wcisnąć? Znając życie zaraz coś wyłamię :D @mireczek01: również dzięki za informacje. Nie wiem czy dobrze to opisałem ale chciałbym ten moduł podpiąć pod jakiś zasilacz w domu. Rozumiem, że +12V z zasilacza podaję na pin 4, minus z zasilacza na pin 3 i wtedy zwierając minus z zasilacza z pinem 1 lub 2 moduł powinien zaskoczyć?
  9. Czy tą wtyczkę da się jakoś rozebrać? Mam problem z działaniem modułu sterowania silnikiem podnoszenia szyb. Na 4-tym pinie tej wtyczki jest +12V i ruszając wiązką pomiędzy nią a złączem R4 nie ma żadnych problemów (cały czas stabilne +12V) ale wystarczy, że podepnę moduł, wtedy raz działa raz nie. Zauważyłem, że problem jest właśnie w momencie ruszenia tej wtyczki. Nawet rozebrałem moduł, żeby sprawdzić czy nie ma zimnych lutów ale wszystkie ścieżki elegancko przewodzą. Tak jeszcze z innej beczki - czy da się jakoś uruchomić moduł, np podpinając +12V na pin 4 i masę na 3 i w jakiś sposób wysterować pinem 1 lub 2 tak aby moduł zaskoczył i było słychać przełączenie przekaźnika?
  10. mireczek01 - miałeś rację, sprzęgiełko było w dobrym stanie - dzięki za wszelkie pomocne uwagi. Miałem dodatkowo jeszcze inny problem, łożysko było tak rozwalone, że kulki wysypały się ze środka, dodatkowo starł się "trzpień" sprężarki na którym było osadzone i trzeba było montować na klej. Najlepsze jest to, że wcześniej nie było żadnych objawów - od momentu pojawienia się odgłosów do czasu naprawy może minęło pięć dni - więc wygląda na to, że musiało już być wcześniej rozwalone i niefortunnie nie dawało żadnych znaków zużycia. No ale już wszystko śmiga tak jak trzeba. Jeszcze kilka rzeczy do naprawy (ostatnio jakiś wysyp awarii) :) i renówka będzie jak nowa :D
  11. Wstyd się przyznać ale głupi nie sprawdziłem - będę musiał jeszcze raz tam zajrzeć, ale to już nie dzisiaj. Zastanawiam się jeszcze nad jedną rzeczą - w jednym z serwisów zasugerowali mi, że może być jeszcze do tego rozwalone sprzęgiełko - pytanie czy wtedy objawy będą podobne - da się to jakoś wykluczyć, sprawdzić ?
  12. Myślałem żeby kupić koło "w razie czego" - może faktycznie nie ma sensu - jeśli chodzi o łożysko, to też nie mogę nigdzie znaleźć. Sprawdzałem już w kilku sklepach i lipa - jedyne co jest i to też tylko przez mechanika - to zestawy naprawcze. Ale siądę jeszcze dzisiaj wieczorkiem na spokojnie i poszukam, bo w pracy to żadna robota :)
  13. Witam, odświeżę temat. Czeka mnie wymiana - tylko no właśnie czego? Objawy są takie, że słychać metaliczny dźwięk tarcia (nawet przy wyłączonej klimie), no i dzisiaj po zdjęciu paska osprzętu, okazało się, że lata całe koło pasowe od sprężarki klimatyzacji - teraz pytanie - gdzie można kupić samo koło z łożyskiem tak jak opisujecie to w tym temacie? Wszędzie gdzie dzwonię dowiaduję się, że nie ma możliwości zakupu samego koła z łożyskiem są tylko komplety razem z wałkiem i elementem centrującym co kosztuje ok 350zł plus wymiana 250zł - przyznam, że trochę zonk. Silnik 1.5dCi 86KM - dzięki za wszelkie odpowiedzi. -- Pozdrawiam Marcin
  14. Co prawda zdjęcie robione "tosterem" ale powinno dać pogląd. Te dwa szare po skosie są pełnego koloru, natomiast ten obok jest szaro-biały.
  15. Ja właśnie dzisiaj walczyłem też z szybami (nie działa podnoszenie zarówno od strony kierowcy jak i pasażera) niestety szyby - ja 1:0 :/ - jeśli do jutra nikt nie wklei fotek to jutro ok południa postaram się cyknąć i wstawić. Potrzebujesz zdjęcia przewodów w kostkach od przycisków regulacji?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!