Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

masakrator1992

Użytkownik
  • Postów

    107
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I phI HB '97 <--- jedyne słuszne
  • Silnik
    1.6i 75KM [K7M 720]
  • Przebieg (tys.km)
    171

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. tomgrandtour mam dokładnie to samo. Tyle że wiele osób szerzących taką opinię nigdy nie miała francuza... Nie znam też nikogo, kto dba o samochody i miałby z nimi problemy.
  2. Mnie wkurzają **ujowe towarzystwa ubezpieczeniowe, tudzież brak obligatoryjnego uczestnictwa w systemie bezpośredniej likwidacji szkód. We wtorek ślepa baba wymusiła pierwszeństwo zmieniając pas, w wyniku czego błotnik, lampa z kierunkowskazem, zderzak, geometria i czort wie co jeszcze poszły się je... OC w compensie, dopiero dziś zadzwonił rzeczoznawca i pan łaskawca-dobrodziej ma czas dopiero we wtorek, tj. tydzień później
  3. Pozwolę sobie odświeżyć temat... W M1ph1 (hatchback) trzeba majstrować przy masce/zawiasach maski żeby prawy błotnik zdjąć? Lewy kiedyś przekładałem, 3 dni temu rano baba zmieniając pas zajechała mi drogę i teraz mam drugą stronę do roboty :(
  4. Jak długo wytrzymywały? Zamiennik katalizatora też przerabiałeś? Co do operacji wymiany - kwestia podniesienia auta, wczołgania się, rozkręcenia obejm i zdjęcia elementów z wieszaków? Czy to tylko wydaje się takie proste?
  5. Witam, Niedawno w mojej Megi układ wydechowy ewoluował do wersji WRC. Osobiście mi to nie przeszkadza, ale zbliża się badanie techniczne i trzeba robić :/ Na pewno do wymiany kwalifikuje się tłumik środkowy, końcowy, prawdopodobnie także złącza elastyczne. Jeżeli budżet pozwoli, to chciałbym również dla spokoju wstawić zamiennik katalizatora (ceramika dawno się posypała). Chciałbym zapytać o parę wskazówek: Jakie firmy brać pod uwagę? (raczej ekonomicznie) Oferty typu kompletny układ wydechowy za 300zł na allegro nie wyglądają zbyt wiarygodnie, nie chcę za rok znów się w to bawić Czy da się to bez bólu wymienić we własnym zakresie, czy potrzeba nietypowych narzędzi? Czy w Trójmieście jest sklep stacjonarny gdzie można wszystko kupić w dobrej cenie, czy lepiej zamawiać przez Internet? (gdzie?) Wszelkie wskazówki nt. montażu mile widziane. Z góry dzięki za wszelką pomoc :)
  6. Przy MAPie warto też sprawdzić gumowy wężyk od sensora czy nie jest dziurawy, też od tego auto głupieje...
  7. Oprócz przepustnic i silnika krokowego sprawdź gumowy przewód łączący kolektor z MAP-sensorem. Drobiazg, a też potrafi namieszać - przy większych nieszczelnościach na jałowym będzie chodził jak Ikarus + kontrolka usterki elektroniki ;)
  8. Na luzie czy w trasie? Odcinka jest o ile mnie pamięć nie myli na 5750rpm, także niewielka różnica. W trasie powyżej 5500rpm na 5 biegu będzie się naprawdę powoli rozkręcać...
  9. Ja niedawno zostawiłem korek na stacji :/ Na szrocie za miastem jest, ale facet mówi że diesel. Jest jakaś różnica, czy wszystkie wersje M1 96-02 mają takie same korki?
  10. To raczej kwestia żarówek, bo zegarek jest całkowicie niezależny od radia, powinien się włączać na akcesoriach i zapłonie. Jeśli podświetlenie zegarów i pokręteł działa to sprawdź żarówki. Nie ma z tym wiele roboty, podważasz płaskim wkrętakiem osłony głośników na desce, odkręcasz 2 torxy, ściagasz parapet i obudowa obu wyświetlaczy jest na 3 torxy przymocowana.
  11. Też nad tym myślałem, w sumie to ciężko wchodzi. Ale otwory na wszystkie 3 śrubki się pokryły, więc nie wiem czy da radę coś poprawić. Sprawdzę na dniach dla pewności.
  12. Podepnę się pod temat: Niedawno dozbrajałem M1/1 o komputer pokładowy - zegary i manetka odzyskane z M1/2 2001 (nie wiem jaka wersja konkretnie). Po przełożeniu manetki wycieraczek nie mogę spasować osłony zespołu przełącznika zespolonego, po dociśnięciu szczelina między górną i dolną częścią się zmniejsza, ale wtedy manetka jest lekko dociskana do przodu, przez co razem z szybką pracą wycieraczek załącza spryskiwacze :/ Czy to może być kwestia rocznika albo innej wersji nadwozia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!