Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

ElFi

Nowy użytkownik
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Grand Scenic III ph1
  • Silnik
    1.9 dCi 130
  • Przebieg (tys.km)
    145 kkm
  1. To jeszcze opiszę jak się zakończyła sprawa:) Przy okazji zmiany rozrządu w serwisie kazałem sprawdzić co z tymi dziennymi. Sprawdzali około godziny i nie doszli - w końcu stwierdzili, że wg. VIN to on nie ma dziennych:) Kiedy zacząłem zaklinać się, że ma i działały to zgodzili się, że jeszcze raz się przyjrzą przy okazji wymiany chłodnicy od klimy. No i po ponownym przyjrzeniu się doszli, że "coś z opcją Skandynawskie" było nie tak i zrobili. Wniosek taki, że sam coś pogrzebałem przy okazji jakiejś wcześniejszej zabawy z clipem i potem mimo, że przeleciałem wszystkie ustawienia to coś przeoczyłem lub źle ustawiłem i dlatego dzienne nie działały.
  2. Acha, czyli sam nie zrobię.... W przyszłym tygodniu będę robił rozrząd w serwisie to może niech zrobią przy okazji:)
  3. Na nowo czyli jakaś forma resetu i ponownego ustawienia wszystkiego? Bo wyłączenie i włączenie samych świateł dziennych nic nie zmienia.
  4. Grzebałem trochę Clipem, ale nie znalazłem nic co by się dało jeszcze włączyć.
  5. Witam. Pewnego pięknego dnia przestały działać dzienne (dostępne tylko w trybie AUTO). Samochód nic nie sugeruje, automat włącza światła mijania przed wieczorem i wyłącza je rano - czyli prawidłowo, jednak wtedy powinny zapalać się dzienne, ale nie zapalają się:) Wyłączanie i włączanie opcji w liczniku nic nie daje. Żarówki sprawne. Co to może być? Aktualnie jeżdżę na światłach mijania, choć szkoda tak zużywać xenony.
  6. Wkładałem kiedyś LEDY i wydaje mi się, że krzyczało, ale też grzebałem wtedy z kierunkami więc jutro specjalnie sprawdzę dzienne czy na pewno krzyczy. Chyba zacznę szukanie od sprawdzenia czy USM się nie rozkodował...
  7. Mi właśnie przestały świecić dzienne. Nie wiem co to może być bo innych usterek nie stwierdziłem. Żarówki dobre, zresztą gdyby były przepalone lub jak bym je wyjął to komputer krzyczy. Podejrzewam bezpieczniki, ale oba naraz by się przepaliły i z jakiego powodu?
  8. Acha, no to trochę się ostatnio pozmieniało:)
  9. To jest akurat jasne, olej zmieniam co roku, jednak jeśli chodzi o serwisowanie w ASO (na potrzebę gwarancji rozrządu) to tam mogę jechać zgodnie ze wskazaniami komputerka czyli co dwa lata, a w "międzyroku" zmieniać olej w warsztacie - wyjdzie taniej i gwarancja będzie działać. Muszę dopytać o koszty przeglądu i jakoś to przeliczyć i podjąć decyzję. Całe zamieszanie wzięło się stąd, że teściowej w Alfie padł rozrząd (robiony w warsztacie) po 50.800 km, no i 3k zł poszło. Kiedyś serwisowałem Passata w ASO i podobało mi się to, że posprawdzali i powiedzieli co jest lub niedługo będzie do roboty. U mechanika to ciężko o takie coś, nawet jak mówisz, że jest problem z tym lub tym i co to może być - to mechanik na to: trzeba by posprawdzać, ale może być to lub to lub tamto.....
  10. A jak często trzeba wykonywać serwisy i jaki koszt? Po serwisie w warsztacie i zresetowaniu komputerka wyskoczyło 2 lata lub 32kkm.... jeżeli tak to raptem 2 serwisy w międzyczasie by wypadły:)
  11. Odświeżę temat bo mam podobną sytuację. Silnik 1.9dCi i przejechane 158 tyś km. Rozrząd jeszcze nie wymieniany a serwis informuje, że do 160kkm można jeździć. No więc rekonesans po cenach i: - w pobliskim warsztacie ok. 1000 zł za wszystko i trwałość 50kkm, gwarancja.....raczej tylko na pasek. - w serwisie ok.2000 zł za wszystko, trwałość 160kkm i gwarancja na cały przebieg rozrządu pod warunkiem regularnych przeglądów (możliwe to?). Wydaje mi się, że lepsza jest opcja wymiany w serwisie bo lepsza trwałość paska, dobrze myślę? Czy jakieś ukryte kruczki mnie czekają w serwisie?
  12. U mnie była identyczna sytuacja (kabel łączący słupki też był:()
  13. Notę przeczytałem, ale on niewiele mówi. Odkręciłem cztery śruby. Teraz w nocie jest strzałka - ciągnąć, wyginać, pchać do góry? Urwałem dwa zatrzaski ciągnąc na siłę.....więc chyba nie tędy droga. O co chodzi z tymi zatrzaskami? Zdjęte.... Niestety padły kolejne dwa zatrzaski. Jednak kilka słów dodam dla tych, którym się trafią podobne problemy. Zatrzaski wyglądaja na jednorazowego użytku, bo maja rozpórkę - nijak taki nie wyskoczy bez urwania. Jeden wyskoczył ale się tak powyginał, że stracił swoje właściwości trzymaniowe:) Kilka uratowałem wciskając podpórkę śrubokrętem - wtedy wyskakiwał. Ale nie do każdego da się podejść np: jest odwrócony podpórką do góry czy do środka drzwi. Póki co wyjmę zatrzaski i przykręcę boczek tylko na śrubki. Dopiero jak zrobię co miałem zrobić (składane lusterka) to włożę zatrzaski (kilka trzeba będzie dokupić) i ....lepiej, żeby nie trzeba było tam już zaglądać.
  14. sprawdzę, już myślałem, żeby zaktualizować Clipa z 1.23 do 1.27:) Edit: Sprawdziłem te co się dało, ale z połowa bezpieczników przy kierownicy jest niedostępna/zasłonięta.... Które bezpieczniki sprawdzałeś?
  15. Witam. Jak w temacie. Skanowanie sieci multipleksowej wyrzuca brak komunikacji z modułem nawigacji 662 i radia 261 (czerwone ramki). W konfiguracji są i w modułach do diagnozowania też są. Zarówno navi jak i radio działają prawidłowo - komunikaty z navi idą przez radio. Pytanie jest czy to jakaś fizyczna przerwa w kablach (CAN?) czy gdzieś jeszcze jakieś złe programowanie jest ustawione? Navi jest fabrycznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!