Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kacper0407

Nowy użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.6e(k7m) 1.9dti(f9q)
  • Przebieg (tys.km)
    210
  1. według mnie to moze byc uszczelka. ale nie na pewno. sprawdz to. Ja znam taki sposob: odkrec korek wlewu plynu chłodniczego, popros kogos zeby porzadnie przygazowal przez chwile tak prawie na max. jesli bedzie uszczelka to ze zbiorniczka wyrownawczego beda uchodzic babelki powietrza. ;-)
  2. jak juz pisałem jest u mnie tak samo jednak udało mi się troche weliminowac ta usterke. niestety nie do konca :-( . mianowicie dokreciłem dwie sruby na łączeniu miedzy kolektorem wydechowym, a poczadkiem katalizatora. Chodzi ciszej na wolnych obrotach i troche ciszej przy 100 km/h. pozdrawiam. jak ktos cos z tym zrobi to niech pisze.
  3. wedlug mnie to skrzynia. ja oprocz megane w benzynie jak widac mam jeszcze renault 19 1.9 TD i mam cos podobnego tylko nie jest to za glosne. Sprzeglo wymienilem bo juz trzeba bylo(260 tys km) i problem dalej jest. jak dla mnie to skrzynia wyeksplatowana. A co do spregla to i bardziej zuzyte to wyzej chwyta. pozdrawiam ;-)
  4. ja na twoim miejscu tez bym sprawdzil przeplywomierz. w pasatach to czesty problem który ma podobne objawy.
  5. mam podobny problem tylko ze u mnie jest to uzaleznione od obrotów. NA 5 biegu buczy na obrotach 2500-3000. Czy to moga bys poduszki pod silnikiem albo pod skrzynia??
  6. ja mam podobnie. wydaje mi sie ze to poduszki ale nie jestem pewien. prosze o rady jak usunac to nieprzyjemne zjawisko
  7. siemka. zazwyczaj sa to cewki w tym silniku. Ja na twoim miejscu sprawdziłbym jak czujesz utrate mocy czujnik położenia wału. ja u siebie mam podobny problem tylko ze mam 1.6 8v. Poza tym może silnik zasysa lewe powietrze.
  8. moim skromnym zdaniem to nie jest silniczek krokowy bo on odpowiada za wolne obroty ale nie jestem pewien.
  9. mam problem z obrotami biegu jałowego oraz podczas wciskania sprzegła. Kiedy samochód jest na wolnych obrotach chodzi jak by na 2 cylindry. Słyszałem, że odpowiedzialny za to jest silniczek krokowy. Jak mam go wyczyścić? Co oprócz tego może być powodem takiego zachowania się silnika? Proszę o poradę i pomoc w usunięciu tej usterki. Pozdrowienia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!