Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wojtekqazwsx

Nowy użytkownik
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    scenic 2
  • Silnik
    1.5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    200000
  1. Tak jak w temacie jaka to nawigacja? Jest sterowanie jak radio i jest tak jakby zmieniarka do tego? Jakie mapy szukać? Jak to spolszczyć? Jak to obsługiwać? Jak to się nazywa carminat ile?
  2. http://olx.pl/oferta/renault-trafic-9osobowy-6biegow-navi-long-hak-CID5-ID4Yasj.html#ab00bdb0f6 i drugi http://olx.pl/oferta/renault-trafic-1-9dci-wersja-long-2004-CID5-ID94J5H.html#8f00773d36 co o nich powiecie?
  3. Proszę o rady na co zwrócić uwagę przy zakupie trafic-a 9 os. Z jakim silnikiem najlepiej, jakie koszty remontu (same części), co najczęściej się psuje? Auto ma być do 20 tys oczywiście liczę się z tym, że do jakiegoś tam remontu. Ma być wytrzymałe na trasy i dużą ilość km :) Opcjonalnie jakie inne auto wybrać w tej kwocie. I czy tam w ogóle zmieszczą się bagaże 8 osób? Dodano: 13 lut 2015 - 20:36 Jak nikt nie wie to pytanie z innej półki. Silniki w trafic-ach, to są te same co w samochodach osobowych?
  4. Mam clipa 2 tygodnie i tego właśnie nie wiem.
  5. Witam jak w temacie. Skradziono mi karte-najgorsze że złodziej jest w okolicy- a ja w Holandii. Pytanie co mogę zrobić żeby złodziej nie mógł użyć drugiej karty? Na miejscu mam swojego clipa. Proszę o jak najszybsze odpowiedzi.
  6. Połączono z już istniejącym tematem. Witam. Po kompletnym remoncie silnika 1.5dci 82 KM znowu problemy. Od remontu przejechane niecałe 20 tys. kilometrów. Auto strasznie kopci po odpaleniu, jak jest zimne (jest to ogromna chmura białego dymu) i nie równo pracuje przez chwile. Powietrze w przewodach paliwowych znowu się pojawiło mimo tego że przewody były wymieniane na nowe oryginalne przez chwile było ok a teraz filtr robi się pusty. A teraz przy spadku temperatury (niedużej jestem w Nl.) zaczęły się problemy z płynem. Płyn raz na jakiś czas wypchnie pod korek i układ się zapowietrzy nie dzieje się to zawsze tylko raz na jakiś czas (2 razy do tej pory) Czy możliwe że to uszczelka pod głowicą padła po 20 tys.? Bardzo proszę o rady ponieważ nie mam już siły. Dodam że auto nie bierze oleju. Dodano: 12 gru 2014 - 18:39 Termostat wymieniony. Jeden dzień wszystko ok, następnego znowu płynu pod korek i zimno w aucie. Może źle odpowietrzyłem. Jutro trasa 300 km. to zobaczymy. Troszkę mnie wku... renatka, mam ochotę ją zezłomować ale zbyt dużo kasy dostała:) Została uszczelka pod głowicą jakby co-ale myślę że to działo by się cały czas a nie czasem....
  7. Długo mnie nie było.. Ale jakby kogoś interesowało to mogę podpowiedzieć co zrobić z tłokami wersji 82km żeby miało więcej km-przy okazji remontu:) Jak narazie po przejechaniu ok 10000 km. wszystko w jak najlepszym porządku:) oleju ubyło o 1 cm na miarce od maximum(i niewielkie zapocenie olejem między silnikiem a skrzynią).Pozatym silnik suchy. Martwi mnie tylko że zakopci przy odpalaniu w zimne dni bardzo, ale myśle że to wina turbo gdyż miała luz na wirniku(ale wtedy nie powinno ubywać oleju?). I czy w takim wypadku wymiana wirnika (rdzenia) na nowy orginalny ma sens? Gdyż obudowa na skutek luzu wirnika ma niewielkie rysy? I proszę o odpowiedzi tylko zainteresowanych, a nie że opowiadam bzdury. Gdyż moja renatka to teraz bardzo zadbane autko w którą włożyłem dużo pracy.
  8. Nom ja nikomu nie każe wierzyć:) Najważniejsze że wiem ile tankuje...
  9. Tak racja:) Trasa polska-holandia(1600 km.) z prędkością do 120 km/h -4.3 l/100km Co tu więcej mówić:_))) Nawet jak jeździłem na lpg. innym autem nie było taniej
  10. W naszym rejonie ciężko o dobrego mechanika.... Koszty? Za części to: Pierścienie 260 zł oryginalne komplet, uszczelka pod głowice 120, uszczelniacze zaworowe (głupio by zostawiać) , rozrząd, uszczelniacze na wale i wałku rozrządu, uszczelka pod klawiaturę, miskę olejową, filtry oleje, płyny ... no i robota
  11. Troszkę dużo.... Ale silniczek jak z fabryki:) Za części około 2 tys. plus minus. Robota nie wiem:)
  12. Witam ponownie. Miał być tani szybki remont a wyszło jak zwykle:) Praktycznie wyremontowałem calutki silnik na oryginalnych częściach:) Nowy wał, komplet korbowodów, komplet panewek, pierścienie, nowe zawory, uszczelniacze zaworowe, nowa pompa olejowa i wszelakie uszczelki silnika i filtry:) Silnik zalany olejem elf 5w30) Silniczek już po wstępnej wymianie oleju i na szczęście ulga żadnych opiłków itp. Powoli docieramy....
  13. Tak właśnie cewka jest we wtryskach:) Najmocniej przepraszam za błędy ortograficzne. Dodano: 19 lut 2014 - 19:43 Rozwinę dalej mój temat:) :) Przy okazji wymiany uszczelki pod miską okazało się że ostatni korbowód od rozrządu miał luz na panewce. Po demontażu okazało się iż panewka podtarta i wał ma małe ryski na ostatnim czopie…. Z braku czasu naprawa na szybko-nowe panewki…. Luz dalej tylko na ostatnim korbowodzie- ale silnik chodzi już parę tys. km Niemożliwe a jednak. Teraz mam w planie zakupić: -wał korbowy(orginał) -panewki główne i korbowodowe -1 korbowód (ostatni dla pewności) -uszczelniacze na wał, -komplet pierścieni bo chyba warto przy okazji zmienić? -uszczelkę pod głowice, -uszczelkę miski olejowej. I tu pytanie do Was czy nie zapomniałem o czymś co należy wymienić przy okazji? I gdzie najtaniej dostać te części wszystkie naraz? Chciałbym poskładać to wszystko na oryginalnych częściach ale czy jest sens? Czy może od oryginalnych części są jakieś lepsze zamienniki żeby nie było problemu więcej z panewkami? Chcę to naprawdę dobrze zrobić
  14. Ja regenerowałem na orginalnych częściach delphi. Z gwarancją na rok czasu bez limitu km 450zł za sztuke. A używka to prawdopodobnie też to czeka. U mnie przyczyną była woda w paliwie (tak stwierdzono), brak opiłków itp.
  15. Często olej kapie z pod podstawy filtra... Odkręcamy kluczem 24(chyba) i wymieniamy oringi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!