Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

man

Nowy użytkownik
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1,4 16V
  • Przebieg (tys.km)
    75

Profil

  • Zainteresowania
    motoryzacja

Ostatnie wizyty

422 wyświetleń profilu
  1. Witam !!! Też tak miałem jak zaczął padać deszcz to coś zaczynało stukać, u mnie po stronie kierowcy. Byłem u mechesów i oczywiście werdykt - wszystko ok !. Sam więc zacząłem wymieniać, łożysko amora i poduszka - jeszcze gorzej, końcówka drążka - coraz gorzej. Generalnie miałem już dość. Zdecydowałem się w końcu wjechać na kanał i z brechą w ręku poszaleć po wahaczach. Co się okazało guma na stabilizatorze jest już wykończona jak się na nim powiesiłem usłyszałem - stuk-puk. Odkręciłem mocowanie, skręciłem ponownie, stukania brak. Gumy zamówiłem, jutro wymiana - koszt jednej „SASIC” 6zł szt. Mam propozycję odkręć swoje mocowanie gum na stabilizatorze, odegnij go trochę jakimś narzędziem od wahacza i skręć je ponownie - jazda próbna i zobaczymy, jak nic nie da to pisz. AHA - w Sceniku masz pewnie łącznik elastyczny między stabilizator - wahacz, więc zobacz w jakim jest stanie. Pozdrawiam MAN [ Dodano: 2008-10-09, 19:42 ] Witam !!! I po wymianie - cisza oczywiście . Niestety zamienniki są troszkę inne od oryginału ale jakoś poszło. Zresztą na opkowaniu napisano że pasują do RENAULT 9. Najważniejsze że wszystko gra ! A co u ciebie kolego - sprawdziłeś ? Pozdrawiam MAN
  2. Witam !!! Mam podobny problem w 1.4 16V w kwietniu wymieniłem kompletny rozrząd u mechanika a miesiąc później zaczęło strasznie wyć w górnej części silnika od strony poduszki silnika- hyhy. Chyba odwiedzę ten warsztat niech sprawdzą bo dźwięk przypomina mi zarzynaną świnie oczywiście im silnik cieplejszy tym gorzej. Pozdrawiam MAN
  3. Witam !!! Też tak myślę, dziwiło mnie tylko to że dzieje się tak jak deszcz pada. Widocznie wtedy woda dostaje się do łożyska. Muszę umówić się do speca na wymianę, przy okazji wymienię końcówkę bo guma z niej zeszła, więc niedługo się odezwie pewnie. Pozdrawiam i dzięki koledze LEPPER_PL za pomoc – MAN [ Dodano: 2008-10-04, 19:53 ] Witam ponownie !!! I po wymianie łożyska i poduszki ale niestety problem pozostał - zajmę się teraz chyba końcówką drążka bo jak poruszam drążkiem to słychać takie stukanie w od środka końcówki, zresztą z tego co zauważyłem to guma w górnej części się zerwała. Więc może to będzie to. Aha jeśli ktoś będzie miał pytania co do wymiany łożyska amorka to z chęcią się podzielę spostrzeżeniami – w końcu zrobiłem to sam. Pozdrawiam.
  4. Witam !!! Zdejmujesz plastikową osłonę ciągnąc najpierw do góry a następnie do siebie, klucz nasadowy 10, wykręcasz śróbę wyjmujesz cewkę ściągajac ją ze świecy zapłonowej a na to miejsce wstawiasz nową cewkę. Nic prostszego, poradzisz sobie ! Pozdrawiam MAN
  5. Witam !!! Mam bardzo podobny problem co kolega - niestety. Wygląda to tak: kiedy skręcę kierownicą w prawo lub w lewo i zaczynam ruszać to w lewym kole coś jakieś trzy razy stuknie, puknie. Jasna cholera mnie strzela, byłem na szarpakach i nic, pojęcia zielonego nie mam co jest grane....sworzeń, końcówka drążka czy jak ?. Oczywiście zapomniałbym o najważniejszym wszystko zaczyna się w momencie jak zrobi się na dworku mokro. Kiedy świeci słońce jest cicho. Autko z 2002 roku, przebieg 70 tys. <boks> Dzięki z góry za odpowiedzi. Pozdrawiam MAN
  6. Witam ! Ja za wymianę rozrządu w 1.4 16V zapłaciłem 700 zł, wymiana: - pompa wody; - pasek; - rolka prowadząca; - rolka napinacza; - płyn chłodzący; pozdrawiam: Mariusz W
  7. Witam ! Jeśli drży na wolnych obrotach to może masz to co ja czyli problem z nie wyważonym kołem pasowym rozrządu - tak stwierdzili na serwisie, cena 650 + 200 robocizna. U mnie jeszcze mam wibracje jak trzymam go na 2500 obr będąc na luzie - sprawdź. Pozdrawiam Mariusz W
  8. Witam !!! Jestem po diagnostyce w ASO, podobno błąd cewki ale jeszcze: - cewka 260 zł - koło pasowe paska rozrządu 670 zł - zwijacz taśmy AIR BAGU 250 zł - diagnostyka 130 zł Generalnie nic nie wymienili bo części brak, umówiony jestem na piątek. Zrobiłem tak zamówiłem 2 cewki w sklepie i wymienie je sam, w piątek zrobią zwijacz i chyba dam sobie narazie spokój, jak oczywiście to coś poprawi ? Koło pasowe podobno generuje te wibracje. Oczywiście do tego dochodzi robocizna w kwocie 400 zł, co o tym myślicie ? Pozdrawiam Mariusz
  9. Witam ! Wymieniłem na BERU UltraX Platin UXF 79 P 135 zł i nic nie dało, z dnia na dzień jest coraz gorzej wczoraj przy wyprzedaniu tira cisnołem na 4 biegu i tak trzęsło że bieg wypadł dobrze że się skapnołem i jakoś się udało bo z przeciwka też tiracz leciał. Generalnie się wk... - umówiłem się na serwis w poniedziałek (mam jeszcze servis poduszek na tablicy więc przy okazji). Jak coś zdjagnozują to napisze co to było. Aha jak przytrzymam go będąc na luzie na 2500 obr to cały się trzęsie ! Pozdrawiam Mariusz W.
  10. Witam !!! Mam taki problem - kiedy trzymam pedał gazu i dochodzi do 2500 obr zaczyna wibrować silnik, najpierw myślałem że paliwo, więc zatankowałem do pełna na innej stacji- nic, wymieniłem świece BERU UltraX Platin UXF 79 P - nic. Generalnie zaczeł się od tego że jak w czasie jazdy ciągnołem go do wysokich obrotów 4500 obr to zaczynał przerywać - czasm i nadal tak jest. Zostały mi jeszcze 2 cewki sagem - może to jest przyczyna ? Autko 1.4 16v - 2002 rok, przebieg 66 tys. Jeśli macie jakieś pomysły - z góry dzięki za pomoc ! Pozdrawiam Mariusz W
  11. No właśnie świece HY !!! Serwis wbił w książkę że w 2004 roku ostatnio. Może i tak być że już czas - będę u nich z poduchami bo musze zwijacz wymienić to spytam za ile świeczki mają, jeśli dobrze pamiętam to z wymianą 150 zł. No chyba że zwykły sklep i NGK jakieś dopasuje. Pozdrawiam Mariusz W
  12. Witam !!! Ja ma taki problem po ostatnim tankowaniu że jak przycisnę trochę swojej megance a dochodzi do 4500 obr to zaczyna szarpać. Tankowałem niby tam gdzie zawsze ! Zaleję dziś PB 98 i zobaczę czy będzie różnica. Ciekawe może cewka - ale szalał by chyba cały czas, chyba że flterek paliwa zapchany - zobaczymy ! Pozdrawiam Mariusz
  13. Witam !!! Ja zastanawiam się nad zakupem z allegro ale tych za 45 zł, (oczywiście nie są to oryginały - ph I) czy pomagają - kupie je bo dobija mnie czyszczenie zderzków w okresie letnim po asfalcie. A pomoże napewno jadącym za nami w deszcz !. Pozdrawiam Mariusz
  14. Witam !!! Generalnie tak jak kolega wyżej pisze, z tym że ja nie wykręcam klamki tylko odpinam ten wkręt z mocowania zaznaczam jak daleko nakręcony był ten blaszany prowadnik (jak nie zaznaczyłem i ustaliłem go zbyt wysoko to wyszły jaja - mimo centralnego włączonego, jak pociągnołem za klamkę to i tak te drzwi mogłem otworzyć). Generalnie wstawiasz śrubkę i zkręcasz nakrętką - tylko nie za mocno, z wyczuciem. Jeśli dobrze to zrobisz to już nigdy do tego nie wrócisz. Inna sprawa to - to jak fabryka to zrobiła jakby nie mogli czegoś metalowego tam wstawić, chyba że chodziło o to aby ściągać nas na serwis. Ja już załatwiłem tak 2 x tylne drzwi !!!! Pozdrawiam MARIUSZ
  15. WITAM !!! Panowie to na 100% uszczelka pod głowicą, też miałem taki problem jak kolega pisze, kiedz dodawałem gazu to bulgotało i ubywało płynu a do tego ogrzewanie miałem tylko kilka minut bo właśnie powietrze dostawało się do nagrzewnicy. Płynu też ubywało. Poprawa była chwilowa jak się odpowietrzyem ukalad a potem bylo już tylko bulgotanie. Po zdjęciu głowicy okazało się że przepust był tak mały że płyn od razu parował i ulatniał się ze spalinami, także nie było wody w oleju. Po wymianie jak ręką odjął. Pozdrawiam Mariusz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!