Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

AdamoSk

Nowy użytkownik
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1,5 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    180

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Też mam ten silnik, również Kraków. U mnie spalanie to ok 5,5 - 6l. Przy jeździe na krótkich odcinkach i w korkach to dochodzi do 7l.
  2. Takie zamiast przeciwmgielnych? Właśnie też się zastanawiam nad takimi, ale czy spełniają one swoją funkcję? Zależy mi też na bezpieczeństwie, a nie tylko na cenie; są one dość nisko - czy dobrze je widać? Nie widziałem "na żywo" Megi z takimi światłami.
  3. Ja zawsze zdejmuje koło i wymieniam żarówki przez nadkola. Zdjęcie koła, wymiana żarówki, założenie koła. Na spokojnie - 30min roboty (za pierwszym razem chyba 1,5h:) Od strony pasażera można od góry, ale czas mniej więcej taki sam, a zawsze połamie jakieś spinki do plastików :( Od kierowcy zdecydowanie łatwiej przez nadkole.
  4. Na pewno mam ph1 i na pewno k9k724 86KM (moje renault też tak pokazuje)
  5. Może pierścienie centrujące w alusach? U mnie tak było że jeden był wyrobiony i też myślałem że to koła niewyważone.
  6. Silnik 86KM pojawił się już w 2004 więc jest również w megankach ph1. Ja mam Megi z 2005 i silnik 86KM
  7. A jak wygląda sprawa spalania wg komputera i faktyczne? Wskaźnik paliwa pokazuje poziom paliwa nie tylko na poziomie pływaka, ale również zużycia paliwa wg komputera. U mnie komputer podaje błędne wartości spalania, a przez to wskaźnik paliwa również źle wskazuje. Po wejściu do Test Mode wartości spalania wg komputera się resetują i wskaźnik paliwa pokazuje właściwy poziom paliwa w baku.
  8. Średnie spalanie "oszukuje". Ciężko sprawdzić czy chwilowe jest ok. Na razie nic z tym nie robiłem (brak czasu i gotówki:), ale na pewno jest to związane z wtryskami lub pompą bo tylko te rzeczy robiłem w aucie.
  9. Jeździsz głownie po mieście? Jeżeli tak to pewnie EGR. Trzeba przejechać kilkanaście kilometrów na wysokich obrotach to EGR powinien się przeczyścić.
  10. A masz prawo jazdy B+E? Prawo jazdy B uprawnia do ciągnięcia przyczep lekkich (do 750kg). Policja to pewnie się nie przyczepi do masy przyczepy jaką może ciągnąć auto, jeżeli masz prawo jazdy B+E. Z kolei jak zatrzyma Cię ITD to sprawdzą wszystko.
  11. Mam ten sam silnik i też czarny dym jak mocniej go pocisnę. Czy wadliwy wtrysk może być przyczyną?
  12. Witam Od niedawna posiadam Renię i ostatnio spotkała mnie dziwna sytuacja - zabrakło mi paliwa. Tyle że komputer pokazywał 150km do przejechania, a kontrolka rezerwy nawet się nie pojawiła (od razu nadmienię że już raz jechałem na rezerwie - kontrolka zadziałała). Zacząłem robić testy. Po zatankowaniu komputer pokazuje 63l w baku (test mode). Po przejechaniu kilkuset kilometrów komputer pokazał zużycie 20l paliwa, a weszło 30l (zgodnie z poziomem paliwa w test mode). Tak więc spora różnica... Skąd taka rozbieżność? Ostatnio wymieniałem pompę wtryskową - czy to może być problem? Może była z innego modelu i trzeba coś zmienić w komputerze?
  13. To właśnie chyba tak powinno być (przynajmniej ja tak mam), manualne sterowanie - jest wiatraczek, klimatronik - brak (automat steruje prędkością)
  14. Nie ustaw wolne obroty, tylko ustaw neutralny (czyli wrzuć luz)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!