Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Aguado

Nowy użytkownik
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phl
  • Silnik
    1.5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    99
  1. Bardzo dziękuję. Tymczasem zacząłem szukać, jak wprowadzić kod i przypadkiem znalazłem stronę, która zawiera wszystkie prekody-kody. Może komuś się przyda, aby uniknąć szukania: Mój odnośnik
  2. Uprzejmie proszę o kod do radia: [....] Z góry serdecznie dziękuję.
  3. Z tego, co zrozumiałem, te MIKODY to są same tarcze bez łożyska i pierścienia ABS... W sklepie, który podałeś, pytałem o taką możliwość, ale powiedzieli, że nie ma. Swoją drogą, jak pisałem na początku, dwóch mechaników zaśpiewało na starcie około 900 zł za wszystko, a mi udało się za połowę ceny. Na razie jestem zadowolony z tarcz. Dodano: 11 maj 2016 - 08:49 Wolałem nie ryzykować z tymi "oryginałami". W pewnym serwisie aukcyjnym też jest kilka ofert takich "oryginalnych" tarcz. Być może tak jest, ale z dwojga (polskie lub oryginalne) wybrałem te pierwsze i na razie jest OK. Jeśli się nie sprawdzą, następne będą już tylko spośród TRW, ATE lub SNR.
  4. Kupiłem w końcu tarcze ROTINGER ("wysokiej jakości zamiennik polskiej produkcji" - jak podają) ze zintegrowanym łożyskiem i pierścieniem magnetycznym ABS + 4 klocki STEINHOF - całość za 389 zł plus 15 zł wysyłka w sklepie http://www.sklepmartec.pl Pytałem ich, czy mogą dać tarcze MIKODA, ale okazało się, że MIKODA nie robi tarcz z łożyskiem i pierścieniem ABS (tył). Wziąłem więc te. Mechanik stwierdził, że tarcze są OK. Moje stare były tak zjechane, że wstyd je tutaj pokazywać i każde byłyby o niebo lepsze. Okazało się tylko, że musiał trochę przyszlifować klocki STEINHOF, bo były zbyt duże. Był też problem z przesyłką, bo wysłali mi tylko jedną tarczę. Tłumaczyli, że zazwyczaj w pudełku są dwie tarcze, a tu była jedna i pracownik się pomylił. Musiałem przekładać mechanika na kolejny dzień. Po mojej interwencji, aby naprawić pomyłkę, przysłali mi drugą tarczę przez DPD z odbiorem własnym w sobotę. Było więc trochę zachodu przy tym wszystkim. Na szczęście całość była za rozsądną cenę, a mechanik wziął tylko 60 zł za wymianę. Hamulce działają OK. Nic nie piszczy. Dzięki wszystkim za porady! PS. Mechanik przyszłościowo odradzał BOSCHA, a polecał TRW, ATE lub SNR. MIKODA też zakładał i nie było problemów. Gdy będę wymieniał przód raczej zdecyduję się na któreś z tych.
  5. Rozumiem więc, że najlepiej ATE, ale spokojnie mogę inne z wyżej wymienionych. W sklepie, o którym pisze Rosol znalazłem tylko: komplet (2 szt) tarcz hamulcowych ze zintegrowanym łożyskiem i pierścieniem magnetycznym ABS wysokiej jakości zamiennik polskiej produkcji + 4 klocki STEINHOF SM359.2-N - całość za 389 zł. Trochę obawiam się "wysokiej jakości zamiennika polskiej produkcji"... Różnica całości w cenie to w sumie około 250 zł... Tylko czy warto brać te "polskie zamienniki"?
  6. Witam. Muszę wymienić tarcze tylne. Mechanicy zaśpiewali sobie 900 zł i nie wiadomo, co mi wstawią (podobno dobre...). Przewertowałem forum i doszedłem do wniosku, że najlepiej jest kupić tarcze z tych firm: ATE, SNR, SKF, TRW. Wolę więc jednak sam kupić dobre i zanieść do warsztatu. Moja Meganka II po liftingu 2006 to 1.5dci (63 KW) - 80 kkm - pierwsza wymiana (obcierają już, źe słychać dziwny chrobot, a w przeglądzie sugerowali wymianę lub przetoczenie). Proszę o pomoc w wyborze. Ceny w jednym sklepie internetowym: Tarcza hamulcowa ATE 24.0108-0114.2 - 259 zł Tarcza hamulcowa SKF VKBD 1015 - 256 zł Tarcza hamulcowa SNR KF155.77U - 238 zł Tarcza hamulcowa TRW DF4274BS - 330 zł (wszystkie z łożyskiem) Klocki hamulcowe - komplet ATE 13.0460-2845.2 - 117 zł Klocki hamulcowe - komplet ATE 13.0460-7137.2 - 134 zł Klocki hamulcowe - komplet TRW GDB1330DTE - 128 zł Czy może każdy komplet jest OK i można brać najtańszy SNR? Na pewnym serwisie znalazłem taki zestaw za 430 zł: "NOWE, ORYGINALNE tarcze hamulcowe (2 sztuki), tylne, kompletne z piastą, łożyskiem i pierścieniem ABS (magnetyczny ASB) plus komplet klocków hamulcowych (4 sztuki) niemieckiej firmy TRW" Warto ryzykować taki zakup? (bo co niby ma oznaczać ORYGINALNE?) Ktoś kupował?
  7. Aguado

    Jaki olej 1,5 dci?

    To co teraz jeśli zalałem już X-CLEANA? Zaszkodzi silnikowi bez DPFa? Czy można jeździć?
  8. Aguado

    Jaki olej 1,5 dci?

    Zajechałem do serwisu Renault i powiedzieli mi, że nie mam DPF. Ponadto, że teraz leją do wszystkich 5W30. Gdybym u nich zmieniał, to taki bym dostał. W końcu więc kupiłem ... 8100 X-CLEAN 5W30 w tej samej cenie, co X-CESS. Zarówno w sklepie (filters.com), jak i mechanik , który wymieniał olej stwierdzili, że XCLEAN nie zaszkodzi i że jest lepszy niż X-CESS. Mechanik ponadto chwalił MOTUL i raczej z praktyki, a nie z marketingu. Ale zobaczymy w praniu. A propos, mechanik stwierdził, że mogę teraz zmienić za 15 tys. km. Co Forumowicze na to? Dziekuję przedmówcom za opinie.
  9. Aguado

    Jaki olej 1,5 dci?

    Mam problem z dobraniem oleju do mojej Meganki 1,5 dci. Według dowodu rejestracyjnego silnik ma 60 kW, ale rok produkcji to 2006. Zamierzam kupić olej MOTUL. Na stronie MOTULa przy dobieraniu właściwego oleju są tylko dwie opcje: 1) Mégane II 1.5 dCi (60 kW / 80 WP), C84 / B84 / L84 / K84 (2003 - 2005) - wskazany olej to - 8100 X-CESS 5W40 2) Mégane II 1.5 dCi (63 kW / 85 WP) DPF, C84 / B84 / L84 / K84 (2005 - 2008) - 8100 X-CLEAN 5W30 Żadna nie odpowiada mojemu Renault. Bo silnik wg dow. rej. 60 kW, a rok produkcji 2006. Nie wiem, czy mój silnik ma FAP. Wcześniej w wątku było, że X-CLEAN można śmiało lać do dwóch rodzajów silników. Odwrotnie - NIE. A co z tym 5W30? Do tej pory miałem Havoline 5W40. Może po prostu wybrać 8100 X-CLEAN 5W40? Proszę o radę, który olej wybrać.
  10. Panowie, wielkie dzięki! Szukam więc czym prędzej warsztatu w Trójmieście i okolicach, gdzie dobrze i tanio wymienią rozrząd (W ASO zaśpiewali ... 1600 zł już "po obniżce 30% na części"). Pzdr
  11. Witam wszystkich forumowiczów. Odświeżam temat. Jestem nowym forumowiczem i nowym właścicielem Megane II z 2006 r., która ma bardzo niski przebieg 65 tys. (licznik na pewno nie był przekręcony, bo znam poprzedniego właściciela i wiem, że autko prawie nie jeździło). Mam pytanie: czy koniecznie muszę wymienić rozrząd w 8-letnim wozie, choć tak mało przejechał? Mechanicy z różnych warsztatów i w ASO powiedzieli, że wymiana co 5 lat lub kilometraż 100 tys. Czy ktoś coś podpowie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!