Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

manian

Nowy użytkownik
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic II PhI & Megane III Sportour
  • Silnik
    2.0 16V & 1.5 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    160 &70

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki. Dodano: 10 lis 2015 - 07:34 ********************************* Jednak od góry. Przez nadkole się nie da. ********************************* Sposób postępowania: ********************************* ********************************* 1. Odpięcie wygłuszenia ściany grodziowej ********************************* 2. Odkręcenie przewodów pompy (tu była zabawa bo ciężko dojść) ********************************* 3. Odkręcenie łapy trzymającej pompę od nadwozia (trzy śruby - dostęp dość łatwy) ********************************* 4 Obrócenie pompy do góry nogami i odkręcenie łapy pompy (to wszystko robiłem pomiędzy ścianą grodziową a silnikiem w tej dziurze :( - też ciężko to zrobić ale się da) ********************************* 4. Wyjęcie łapy ********************************* 5. Wyjęcie pompy ********************************* ********************************* ********************************* montaż w odwrotnej kolejności ********************************* Pompa działa - przebieg nie przeskoczył - czyli miałem szczęście :) ********************************* Adaptacji nie robiłem - tylko odpowietrzyłem clipem. Regulamin pkt. 5.9 - Enter P_r_z_e_m_o
  2. Właśnie stoję przed autem i widzę że dojście masakryczne do pompy. Od której strony najlepiej sie do niej dobrać? Przez nadkole?
  3. Witam, zabieram się za wymianę pompy ABS/ESP w moim megane III phI 1,5 dci 110 km. Ręczny hamulec jest klasyczny. Zaznaczam, że nigdy tego nie robiłem i w związku z tym liczę na wasze rady jak to zrobić? Nie chodzi mi tu wo to w jaki sposób odkręcić pompę tylko o wskazówki co zrobić abo poszło to bezproblemowo. Czy blokować pedał hamulca, czy odkręcić wcześniej odpowietrzniki na kołach, czy wyciągnąć strzykawką płyn ze zbiorniczka itd... Każda wskazówka będzie dla mnie cenna. Mam clipa więc z odpowietrzaniem kół i otwarciem elektrozaworów w trakcie nie będzie problemu - już to robiłem. Z góry dzięki za pomoc.
  4. Witam, w mojej megane III 1.5 dci 110 km KM zapowietrzają się hamulce - średnio raz na tydzień. <><><><><><><><><><><><><><> Odpowietrzałem sposobem tradycyjnym, przepompowywałem płyn hamulcowy w specjalistycznym warsztacie, zmieniłem nawet pompę hamulcową i dalej to samo. <><><><><><><><><><><><><><> Wszystkie zaciski suche i szczelne, płynu w ogóle nie ubywa. <><><><><><><><><><><><><><> Żadnych komunikatów na liczniku (o jakiejkolwiek awarii). <><><><><><><><><><><><><><> Już nie mam pomysłu o co chodzi. <><><><><><><><><><><><><><> Może ktoś już spotkał się z takim problemem i wie jak go rozwiązać? Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76
  5. Nie turbo nie zmieniałem. Chodzi jak marzenie. Miska tez nie wgnieciona. Zresztą niedawno ściągałem miskę w celu jej uszczelnienia i wszystko było jak nowe.
  6. Koło sprawdzone a auto automat. Zostaje tylko panewka. Dźwięk identyczny.
  7. kolego mam to samo w lagunie III 2.0 dci. Masz jakąś diagnozę?
  8. Witam. Tez kupiłem megane III coupe i przód też ma skasowany tzn. dokładnie jak u ciebie: 1 lampa, zderzak, chłodnice (klipa, wydy, IC, pas do którego przykręcane są chłodnice - wiatrak ocalał). Czy orientujecie się może czy jest jakaś różnica w niżej wymienionych częściach pomiędzy megane III grandntour/HB a Megane III coupe (megan coupe rok 01/2010 1.5 dci 110 km)? - maska - chłodnica wody - chłodnica klimy - IC - stelaż plastikowy chłodnic, wiatraka - belka aluminiowa przód - pas aluminiowy pod chłodnice - lampa Jak w ktoś sprzedaje części i piszę że do coupe to od razu minimum 30% są droższe od części do zwykłej wersji. Jak nie ma różnic to po co przepłacać :) Wybór też jest większy. Z góry dzięki za odpowiedz.
  9. Napisze tak - ukradli mi kiedyś w nowym aucie wszystkie 4 koła - miałem AC - kupiłem nowe i po sprawie. <><><><><><><><><><>><><><><> Kolega miał śruby zabezpieczające i mu kół nie odkręcili (złodzieje amatorzy) ale w zamian porysowali mu złośliwie całe auto - osobiście wolę stracić koła. <><><><><><><><><><>><><><><> Szczerze wątpię żeby zawodowym złodziejom kół zabezpieczenia nawet te najlepsze stwarzały kłopot (są przecież klucze igiełkowe gdzie igiełki wchodzą w rowki i po sprawie). Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76
  10. Kolego czy to zdjęcie na eibachu jest zrobione zaraz po obniżeniu czy po przejechaniu min 1500 km jak się już sprężyny ułożyły? Bo ze zdjęć nie siadła za bardzo. Pytam bo też miałem eibacha pro kita w lagunie III i tam właśnie tak było, że auto finalnie siadło po około 2 tyś km. I dopiero wtedy nabrało wyglądu. Teraz mam megane III grandtour i też chce kopić eibacha jak najszybciej ale wolał był żeby siadło bardziej niż na Twojej foto. Eibachy są rewelacyjne jeśli chodzi o małą utratę komfortu i dużo lepsze prowadzenie szczególnie na łukach np. wjazdy na autostradę, serpentyny.
  11. Witam. Czy możecie mi napisać jaki fabrycznie był montowany akumulator w megan 1,5 dci 110 koni (prąd rozruchu i pojemność)? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!