Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

grzegorz753

Nowy użytkownik
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1,6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    158000

Profil

  • Zainteresowania
    Elektronika
  1. Dzień dobry Nie mogę sobie poradzić z uszkodzeniem mojego auta Renault Megane II 1,6 16V. Auto na początku wyświetlało komunikat check injction+ASR/ESp fault +service. Nic niepokojącego się nie działo auto działało poprawnie (po za tym klimatyzacja raz się załączała raz nie). Następnie do komunikatów check injction+ASR/ESp fault +service doszły objawy w postaci braku mocy. Auto został podłączone pod system diagnostyczny cdif2 który pokazał błędy P0638 -układ sterownia przepustnicą P0530 - czujnik ciśnienia czynnika chłodzącego-usterka P0105 - czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze/ ciśnienia atmosferycznego P651 - napięcie zasilania czujników na.2 Została sprawdzona wiązka przewodów, wszystkie wtyczki na czujnikach oraz przelutowany sterownik ECU Map sensor został podstawiony i przepustnica . Proszę o jakoś podpowiedz gdzie ewentualnie jeszcze poszukać usterki Dodam że dziś auto miałą dużą moc i gwałtownie reagowało na pedał gazu i szarpało delikatnie przy ruszaniu
  2. Dzień dobry Mam pytanie jakie optymalne parametry powinien mieć akumulator do Renault Megane 2 1.6, 16V, rok produkcji 2005, 83kW, wersja kombi, samochód posiada klimatyzację. Musze wymienić akumulator a stary widać, że był "włożony przez handlarza na sztukę". Czyli ile najlepiej (amperów i Ah) powinien mieć akumulator.Jeżeli mógłby ktoś podpowiedzieć to z góry dziękuje.
  3. Witam. Informacyjnie wymiana korka od zbiorniczka wyrównawczego załatwiła sprawę ubywającego płynu chłodniczego. Korek kupiłem w serwisie Renault. Koszt 42 zł. Sprzedawca powiedział, że nie mają korków brązowych ani niebieskich i teraz Renault dedykuje korek koloru czarnego. Parametrów nowego korka nie znam. Dla ciekawości sprawdziłem stary korek i otwierał się przy ciśnieniu 90 kPa. Temat zamykam i dziękuje za pomoc.
  4. Uszczelka pod głowicą wymieniana, chłodnica wymieniona, termostat wymieniony, na wężach nie widać wycieków. Dlatego przyczepiłem się tego korka.
  5. No chyba jest istotne jaki kolor korka jest zastosowany do danego silnika ponieważ zawór upstowy w korku koloru brazowego będzie się otwierał przy ciśnieniu 1,2 bara, a przy korku niebieskim przy ciśnieniu 1,6 bara ( tak przynajmniej podaje książka - chyba, że w książce jest błąd). No i właśnie moje pytanie czy dla silnika 8 zaworowego 1,6 powinien być korek brązowy czy niebieski. Może ktoś z użytkowników mógłby podejrzeć w swoim samochodzie.
  6. Dzień dobry Jestem nowym użytkownikiem forum i na wstępie chciałem wszystkich serdecznie przywitać. Mam pytanie odnośnie koloru korka zbiorniczka wyrównawczego w Renault Megane Classic 1,6 rok 1998, 55kW. Książka serwisowa podaje, że dla silnika K7M powinien być korek koloru niebieskiego dla którego ciśnienie otwarcia zaworu w korku wynosi 160kPa. W moim aucie jest zamontowany korek koloru brązowego dla którego ciśnienie otwarcia zaworu zgodnie z opisem książki wynosi 120kPa. No i w sumie nie wiem jaki powinien być ten kolor korka. Jeżeli ktoś z Państwa mógłby podpowiedzieć to byłbym wdzięczny. Problem polega na tym, że ubywa mi około 2mm płynu w zbiorniczku wyrównawczym na 200km i podejrzenie padło na ten właśnie korek. Z góry dziękuje za odpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!