Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
grzegorz753
Nowy użytkownik-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Auto
Megane II
-
Silnik
1,6 16V
-
Przebieg (tys.km)
158000
Profil
-
Zainteresowania
Elektronika
-
Megane II phII check injection+ASR/ESp fault
grzegorz753 odpowiedział(a) na grzegorz753 temat w Elektr.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Tak błedy pojawiały się ponownie. -
grzegorz753 obserwuje zawartość Korek zbiorniczka wyrównawczego i check injection+ASR/ESp fault
-
Megane II phII check injection+ASR/ESp fault
grzegorz753 opublikował(a) temat w Elektr.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Dzień dobry Nie mogę sobie poradzić z uszkodzeniem mojego auta Renault Megane II 1,6 16V. Auto na początku wyświetlało komunikat check injction+ASR/ESp fault +service. Nic niepokojącego się nie działo auto działało poprawnie (po za tym klimatyzacja raz się załączała raz nie). Następnie do komunikatów check injction+ASR/ESp fault +service doszły objawy w postaci braku mocy. Auto został podłączone pod system diagnostyczny cdif2 który pokazał błędy P0638 -układ sterownia przepustnicą P0530 - czujnik ciśnienia czynnika chłodzącego-usterka P0105 - czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze/ ciśnienia atmosferycznego P651 - napięcie zasilania czujników na.2 Została sprawdzona wiązka przewodów, wszystkie wtyczki na czujnikach oraz przelutowany sterownik ECU Map sensor został podstawiony i przepustnica . Proszę o jakoś podpowiedz gdzie ewentualnie jeszcze poszukać usterki Dodam że dziś auto miałą dużą moc i gwałtownie reagowało na pedał gazu i szarpało delikatnie przy ruszaniu -
Dzień dobry Mam pytanie jakie optymalne parametry powinien mieć akumulator do Renault Megane 2 1.6, 16V, rok produkcji 2005, 83kW, wersja kombi, samochód posiada klimatyzację. Musze wymienić akumulator a stary widać, że był "włożony przez handlarza na sztukę". Czyli ile najlepiej (amperów i Ah) powinien mieć akumulator.Jeżeli mógłby ktoś podpowiedzieć to z góry dziękuje.
-
Witam. Informacyjnie wymiana korka od zbiorniczka wyrównawczego załatwiła sprawę ubywającego płynu chłodniczego. Korek kupiłem w serwisie Renault. Koszt 42 zł. Sprzedawca powiedział, że nie mają korków brązowych ani niebieskich i teraz Renault dedykuje korek koloru czarnego. Parametrów nowego korka nie znam. Dla ciekawości sprawdziłem stary korek i otwierał się przy ciśnieniu 90 kPa. Temat zamykam i dziękuje za pomoc.
-
No chyba jest istotne jaki kolor korka jest zastosowany do danego silnika ponieważ zawór upstowy w korku koloru brazowego będzie się otwierał przy ciśnieniu 1,2 bara, a przy korku niebieskim przy ciśnieniu 1,6 bara ( tak przynajmniej podaje książka - chyba, że w książce jest błąd). No i właśnie moje pytanie czy dla silnika 8 zaworowego 1,6 powinien być korek brązowy czy niebieski. Może ktoś z użytkowników mógłby podejrzeć w swoim samochodzie.
-
Dzień dobry Jestem nowym użytkownikiem forum i na wstępie chciałem wszystkich serdecznie przywitać. Mam pytanie odnośnie koloru korka zbiorniczka wyrównawczego w Renault Megane Classic 1,6 rok 1998, 55kW. Książka serwisowa podaje, że dla silnika K7M powinien być korek koloru niebieskiego dla którego ciśnienie otwarcia zaworu w korku wynosi 160kPa. W moim aucie jest zamontowany korek koloru brązowego dla którego ciśnienie otwarcia zaworu zgodnie z opisem książki wynosi 120kPa. No i w sumie nie wiem jaki powinien być ten kolor korka. Jeżeli ktoś z Państwa mógłby podpowiedzieć to byłbym wdzięczny. Problem polega na tym, że ubywa mi około 2mm płynu w zbiorniczku wyrównawczym na 200km i podejrzenie padło na ten właśnie korek. Z góry dziękuje za odpowiedź