Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

maniak27

Nowy użytkownik
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I ph1 i Scenic II ph1
  • Silnik
    1.6 8V 90KM i 1.6 16V 113KM
  • Przebieg (tys.km)
    160 i 120
  1. Niestety nic nie pomogło. Podmieniłem całą przepustnice (kupiłem na szrocie z krokowym i czujnikiem położenia przepustnicy) ale też nic nie dało. Jak jest zimny to gaśnie. Po rozgrzaniu muszę go zgasić na 2-3 min lub jechać bardzo spokojnie i równomiernie i wpada wtedy w ten dobry tryb kiedy krokowy ładnie reguluje bieg jałowy. Ratujcie co to może być. Już ostatnio do głowy przyszedł mi tłumik do drzwi meblowych żeby przepustnica się tak szybko nie zamykała :)
  2. Witam. Megane 1.6 8v 96r. Opisze mój problem. Na zimnym silniku po odpaleniu obroty powyżej 1tyś wiec ok. Ale gdy przygazuję obroty spadają do bardzo niskich a po 2s wracają do normy. Niestety po rozgrzaniu dalej to samo. Po prostu krokowy działa jakby z opóźnieniem i czasami silnik nawet zgaśnie. Potem zgaszę celowo silnik żeby odprowadzić dzieci wsiadam po 3 minutach i samochód idealnie. Obroty powoli spadają i zatrzymują się na 750. Denerwuje mnie to bo jeżeli nie zatrzymam się i nie zgaszę sam silnika na parę min to silnik krokowy działa z opóźnieniem i na każdym skrzyżowaniu chce mi zgasnąć silnik. Zauważyłem ze jak włączę klimatyzację to już jest wszystko ok tz. obroty powoli spadają do poziomu 750. Wyłączę AC to obroty znowu spadaja do bardzo niskiej wartości a po 2-3s się normują na ok 700. I co to może być? Oczywiście krokowca podmieniałem, przepustnicę czyściłem.
  3. To jeszcze jedno szybki i może głupie pytanko: Gdzie jest filtr kabinowy w Scenic2 ph1 klima manual. A drugie to czy ktoś próbował wymieniać same rezystory z modułu. Mi już drugi raz padły. Niby nie wielki wydatek 30zl szrot, 40 allegro. Ale może bym wlutował jakiś odporniejszy.
  4. Witam. U mnie też gasł i zapalał sie wyświetlacz w Scenicu kiedy tylko chciał. Przebieg dzienny się kasował ale przebieg całkowity ześwirował. Ze 150tys zrobiło się 190tyś a teraz mam nawet 220tyś. km. Dziwna sprawa. W każdym razie znalazłem zimny lut. Przylutowałem i już po kłopocie. Jeżeli się komuś kasuje przebieg, gaśnie wyświetlacz w scenicu i jest z okolic Lublina to zapraszam.
  5. No dobra, ale poproszę o prostą odpowiedź, czy da sie w domowych warunkach zablokować samouzbrajanie immo po 10min.
  6. Ale nie jest tak, że ta linia kodowa właśnie odpowiada za kodowanie po 10 minutach?
  7. A ja mam pytanie: Scenic 97r. 1.6. Popsuły mi się oba kluczyki. Czy jak rozbroję immo moim kodem a następnie przetnę linię kodową czy będę miał spokój z immobilzerem?
  8. Jednak jak szukałem pompy to były od DCi i one miały dwa długie króćce. Co do rury kanalizacyjnej to gwarantuję, że 15min stukania śrubokrętem bedzie łatwiej i prościej niż wypad do hydraulicznego, cięcie i kombinowanie z rurą.
  9. Witam. Ja już jestem po wymianie pompy. Więc dla nie-mechaników napiszę, że w scenicu oprócz wykładziny mamy taką blachę do wyjęcia (zakołkowana plastikami). Potem demontaż szuflady pod siedzeniem prawym tylnym (zatrzaski od frontu szuflady) i dopiero zobaczymy dekiel pompy. Zdejmujemy go, włączamy zapłon i nasłuchujemy czy razem z zapłonem się pompa uruchamia (robi ciśnienie więc ją słychać może 2s). Dla porównania można odpiąć wtyczkę. Jak nic nie słychać to na allegro zamawiamy taką samą pompę (50-100zl). Nie wiem czy pompa od diesla będzie działała z benzyną i na odwrót. Moja w 1.6 Scenic II 2003r ma jeden króciec do wężyka paliwowego dłuższy i on jest podłączony a krótszy króciec jest pusty no i wtyczka elektryczna. Zabieramy się teraz ze tą dużą czarną zakrętką. Nie ma szans ją rękami odkręcić. Tępy śrubokręt i ja stukałem z 15min aż w końcu ruszyła. Potem pompa prawie, że sama wyskakuje. Wyjmujemy i wstawiamy drugą. Dużo roboty nie ma. Warto samemu to zrobić. Pozdrawiam.
  10. Witam. Ja właśnie podmieniłem rezystor ze szrotu (30zl wersja klima manual) ale przewody od wentylatora przeciąłem i zrobiłem złączki. Nie mogę spać i sie zastanawiam gdzie ten silnik dmuchawy? ktoś na spokojine mógłby opisać gdzie go znaleść.
  11. Faktycznie pan w malutkim punkcie dorabiania kluczy powiedział ze tak łatwo sie nie da odpalić. On potrafi ale z komputera :) Ale dorabia karty przynajmniej za chyba 300zl - jakby ktoś jeszcze potrzebował Lublin ul. Jana Sawy.
  12. Też miałem błąd. Kupiłem czujnik przez allegro 10zl + przesyłka, wymiana pod blokiem i po tygodniu Check Emission znikło :P PS. Czujnik położenia wałka do 1.6 16V pasuje od 1.5dci.
  13. Ja kupiłem w sklepie w Lublinie za 490zl bo mechanik też chciał 600. Ze sklepu dostałem 3lata gwarancji.
  14. Ja miałem odwrotnie. Po wymianie rozrządu nabrał mocy! Mechanik powiedział że był przestawiony na rozrządzie. Prawdopodobnie wina koła zmiennych faz. wszystko razem ok 1300zl (częsci 900zl). zabolało w portfelu ale teraz jedzie. Pytałem w paru miejscach to sie nie podejmowali bo nie mieli czym zblokować silnika i mówili ze dokładnie nie sprawdzą czy dobrze ustawiony. Wiec radze poszukać dobrego warsztatu. Pozdrawiam.
  15. Witam. W związku z nowym zakupem: Scenic 2 2003r 1.6 16V - zastanawiam sie czy jest możliwe uruchomienie samochodu po wpisaniu kodu immoobilisera? (mam tylko 1 kartę). W starej Meganie miałem 4cyfrowy kod do awaryjnego uruchomienia ale czy można znaleść cos podobnego do Scenica 2?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!