Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
qsza82
Nowy użytkownik-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Auto
megane ii
-
Silnik
1590
-
Przebieg (tys.km)
125
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
qsza82 obserwuje zawartość Jaka wartość Megane II z 2004 1,6 16V po zerwaniu paska rozrządu.
-
Ogólne Jaka wartość Megane II z 2004 1,6 16V po zerwaniu paska rozrządu.
qsza82 opublikował(a) temat w Forum Ogólne
Witam spotkała mnie tak sytuacja zerwał się pasek i doszło do kolizji tłoków z zaworami. Generalnie i tak chciałem się pozbyć się auta więc nie wchodzę w remont ani wymianę silnika. Mechanik proponuje mi odkupienie auta. Pytanie ile realnie mogę wołać za to auto. Poza silnikiem wszystko sprawne. Renault Megane II Kombi rok produkcji 2004, aktualnie na liczniku 188 tyś -
Witam, po raz kolejny wystąpiły u mnie problemy z KZFR. Auto nie zawsze odpala za pierwszym razem słychać klekotanie. Mechanik poradził odłączyć elektrozawór sterujący. Po odpięciu wtyczki problem nadal nie ustępuję czy to wyklucza uszkodzenie samego elektrozaworu ?
-
Witam od kilku dni mam taki problem zaraz po odpaleniu auta obroty wchodzą na 1tyś gdy tylko dotknę gazu aut zaczyna się dławić obroty spadają do około 500 ale silnik nie gaśnie całkiem. Po przegazowaniu obroty nadal utrzymują się na poziomie 1tyś. Auto jest mułowate dopóki silnik się nie rozgrzeje i obroty nie spadną do poziomu 750. Po przejechaniu kilkuset metrów wszystko jest juz ok. Ktoś ma pomysł co może powodować takie objawy.
-
Witam problem jest następujący od jakiegoś miesiąca auta na zimnym silniku po pierwszym wciśnięciu gazu tracili obrotu i gasło na rozgrzanym silniku bez problem nie występował. Dziś porostu zgasło w drodze i nie mogę go odpalić rozrusznik kręci pali się kontrolka akumulatora. Proszę o sugestie co może być problemem.
-
Auto mam 3 lata jestem trzecim właścicielem. Przejechane według licznika 162 tys. Poziom oleju bliżej wartości max na bagnecie. Spalanie nie wzrosło według komputera ale mam wrażenie że paliwa szybciej ubywa.
-
Witam zauważyłem że przy wsadzie bagnetu poziomu oleju zbiera się osad że smaru poniżej opadają też grudki smaru (widać to na zdjęciu) bezwonne. Na bagnecie olej wydaje się ok to samo pod korkiem oleju nie ma żadnych osadów. Olej wraz z filtrem wymieniony w grudniu styczniu przejechane 5 tys km od tej pory. Będę wdzięczny za sugestie.
-
Myślałem że wymieniana jest całość wraz z zaworem. Jak można zdiagnozować że problemem jest po stronie zaworu żeby mieć pewność że to źródło problemu?
-
Poprzedni był wymieniony wraz z rozrządem nie dawał żadnych objawów. Wymiana profilaktyczna raczej, co masz na myśli pisząc o pozostawionej przyczynie ? Mogę prosić o rozwinięcie
-
Możliwe że padł po 15 tyś w zeszłym roku we wrześniu wymieniłem razem z rozrządem ?
-
Zdarza się że silnik nie odpala za pierwszym razem, za drugim podejściem odpala bez problemu. Raz zdarzyło się że na zimnym silniku po takim nie odpaleniu zgasł 2 razy w czasie jazdu. Wymieniałem czujnik położenia wałka rozrządu i nadal to samo. Dołączam nagranie jak to wygląda na desce. Będę wdzięczny za wszelkie porady. VID_20181119_174657.mp4
-
Megane II phII Czujnik temperatury wymieniony nie działa
qsza82 odpowiedział(a) na qsza82 temat w Elektr.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Dzięki za odpowiedź ale szczerze nic mi to nie mówi. Można to w jakiś sposób naprawić?