Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wojfux

Nowy użytkownik
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV Grandtour Intense + pakiety/Subaru XV 2018
  • Silnik
    1,6 sce/2.0
  • Przebieg (tys.km)
    37245/524

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Widzę, że niektórzy mają dalej problem, co do 1.6, albo są trollami.
  2. Tak naprawdę to wypadły wszystkie silniki oprócz 1.8, wiec nie wiem po co te docinki. Zawsze zostają japońskie auta.
  3. To zależy, jak traktujesz zakup auta, ja traktuje to jak zakup myszki gamingowej, jak nie będzie dobrze leżeć w ręce, to wymienię, ale oprócz skody 1.4 TSI zawsze wybierałem dobrze. A co do tego silnika, to wiedziałem jak się spisuje, tak samo znam silnik turbo, wiec sprzedawca tylko pomógł mi podjąć ostateczną decyzje. Po prawie 40000 km nie narzekam.
  4. Tak po rozmowie o wadach i zaletach obydwóch propozycji. Nie napisałem, że lepiej, tylko, że dobrze się spisuje. Prośba przeczytajcie na spokojnie, a potem piszcie posty. Co do tego, czy silniki o małej pojemność, to rozwój, to jest już dyskusja na kiedy indziej.
  5. Ten watek z merytorycznej dyskusji przerodził się w atak na posiadaczy silnika wolnossącego. Odniosę się tylko do użytkownika tomekrus, który twierdził, że te auta kupują dziadkowie, patrzący na cenę oraz, że jest pełno wątków na tym forum świadczących o tym, że ten silnik jest awaryjny. Kupiłem auto z tym silnikiem, po rozmowie ze sprzedawcą, ponieważ w mieście dobrze się spisuje, a gdybym więcej jeździł tras to prawdopodobnie wziąłbym diesla(robię około 25 tys rocznie). Nie mam przekonania do małych wysilonych silników(został mi uraz po skodzie). Nie mam 60 lat, a 30, wiec nie jestem dziadkiem, na auto wydałem więcej niż na 1.2 Intense, dlatego, że lubię gadżety, gdybym chciał auto tylko do jazdy, to kupiłbym Toyotę. A co do wątków o problemach z silnikiem 1.2 Megane IV znalazłem ich 20 na tym forum, a co do 1.6 Megane IV 0. 1.6 z Megane III jest to zupełnie inny silnik, w Megan 4 generacji jest od Nissana, dlatego ma skrzynie 5, bo oprócz Toyoty do silników 1.6 Mitsu, Nissan, Subaru montowało pięciobiegówki. Gdyby była 6, to auto byłoby trochę cichsze, ale dla mnie dużej różnicy z 1.2(przejechałem nim prawie 2000 km) nie ma, ale może jestem przygłuchy od słuchawek i gry na komputerze. Każdy kupuje auto, które mu bardziej odpowiada, tak samo jest z wersja silnikowa. Teraz zmieniłem ASX na SubaruXV zamiast na kolejne auto spod znaku trzech diamentów, dlatego że w Subaru był do września silnik 2.0, a w Mitsu EclipsCross jest tylko 1.5T. A tak w ogóle to dyskusja już nie ma sensu, ponieważ, obydwa silniki zostały wycofane i zastąpione jedynie słusznym 1.3 w 3 wersjach 100, 115, 140.
  6. Sprawdził to z ciekawość, bo sam miał taki problem, a pracuje w takiej firmy, gdzie elektrycy maja doświadczenie i uprawnienia, o których goście w ASO mogą tylko pomarzyć, a nawet, jak mają podobne kwalifikacje, to dziwnym trafem tego nie wykryli podczas przeglądu, gdzie sprawdzali cała elektrykę, ponieważ były zgłoszone usterki z nią związane. A sprawdzenie napięcia nie ma wpływu na gwarancje. Szkoda tylko, że wyszło, że prawdopodobnie jest coś nie tak.
  7. Witam, znajomy elektryk, który miał taki sam problem z Megane III, sprawdził mi napięcie i wyszło, że jest za niskie, ponieważ powinno być bliżej 14 V. Ciekawe, czy jest wadliwy alternator oraz regulator, czy Renault specjalnie zaniża, aby akumulatory szybciej padały. Czeka mnie kolejna wizyta w ASO.
  8. Nie słyszałem, żeby ten silnik brał olej. Możliwe, że Twój silnik ma jakaś wadę. Masz gwarancje . Wykorzystaj to.
  9. Prawdopodobnie dlatego, że na Castrolu przyjechał z fabryki.
  10. Witam, zakładam temat dotyczący przeglądów. Jeżeli jest w złym dziale, to proszę o przerzucenie. Roczny przegląd(tzw A, czyli mały) po 18 700 km. Przegląd easy service wiec wliczony w pakiet, oprócz oleju(Castrol i wszystkiego co związane z jego wymiana koszt 368 zł). Oprócz tego zaktualizowali r link2(zgłoszone 2 miesiące temu i złożyło się tak, że udało się razem umówić), re-konfigurowali elektroniczny hamulec postojowy, ponieważ był problem rano z jego elektroniką i przez to samochód nie chciał odpalać. Także poprawili 3 mniejsze błędy z oświetleniem oraz wyłączaniem się ekranów, jeżeli wciśnie się zamykanie 2 szyb na raz.
  11. Ja letnie Continental, a zimowe Uniroyal MS 77. Felga 17.
  12. Ja napisałem zapytanie w sprawie aktualizacji i otrzymałem dzisiaj informacje, że mój numer nadwozia został przekazany do producenta Odezwą się, jak tylko dostaną informacje o aktualizacji oprogramowania mojego samochodu.
  13. Ja rozmawiałem ze sprzedawcą, to montaż czujników wynosi około 800 zł, czyli razem z czujnikami ok 1600. Nie wiem, czy za montaż kamerki wezmą tylko 300.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!