Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Polecana zawartość

Specjalnie wyselekcjonowana, najważniejsza zawartość naszej witryny

Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
Oszczędność paliwa i większy zasięg
Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
Bogate wyposażenie w standardzie
Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
 
Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
  Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
Pełna oferta Megane GrandCoupe
Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
 
Źródło: Renault
 
  
 
 
 
    • +1
  • 0 odpowiedzi

Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
    • +1
  • 1 odpowiedź

Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
 
Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
  • 23 odpowiedzi

Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
 
Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
 

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
 
 
  • 24 odpowiedzi

Jak sprawdzić kod silnika?
Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
  • 11 odpowiedzi

Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
  • 34 odpowiedzi

Dynamiczny kierunkowskaz led - przód
Witam, zamontowałem pasek led wewnątrz oryginalnego klosza na kierunkowskaz, wygląda dużo lepiej, jedyny problem jaki mam do rozwiązania to przerywnik, na awaryjnych działa normalnie natomiast przy używaniu jednego kierunku mruga szybko jakby była spalona żarówka, nie wiem czy bawić się w oporniki czy da się coś ustawić w ddt4all ?
 
 
  • 13 odpowiedzi

Co dziś zrobiłeś dla swojego autka?
Pomysł zapożyczyłem z innego forum i wydaje mi się, że nie jest głupi
Więc ja zacznę: zamówiłem 2 żarówki h4 Philips X-treme 8-)
    • +1
  • 5806 odpowiedzi

Zapraszam do podzielenia się wykonanymi przebiegami na tym silniku i napotkanymi problemami. 
Użytkuję M IV z 1.33 TCe od ponad 4 i pół roku, przejechane ponad 100 kkm i brak awarii od strony silnika. Jedyna usterka była związana z czujnikiem delty p na GPF - wymiana gwarancyjna. Poza tym luzy w układzie przeniesienia napędu opisane w innych moich postach. Ogólnie póki co silnik uznaje za mocny punkt tego auta i mogę go polecić. Jak będzie dalej - zobaczymy. Na lekki minus brak możliwości zagazowania - GDI plus sterownik nieprzyjazny gazowaniu. Wiem, że sie da to zrobić ale temat na dziś nie jest rozpykany, w moim rozumieniu. 
  • 39 odpowiedzi

Klimatyzacja raz działa raz nie.
Witam,
od razu powiem że przeszukałem forum Megane i nie tylko ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.
Mianowicie od września zeszłego roku coś zaczęło dziać się klimatyzacją.
Uruchamia się jak się jej spodoba i to na krótką chwilę. Teraz to już w ogóle ciężko żeby zaskoczyła. 
Jak już odpali to normalnie słychać wentylator i sprężarkę ale pochodzi to z 30 sekund i się wyłącza bezpowrotnie.
Byłem tydzień temu w jednym serwisie ale panowie mnie oszukali. Powiedzieli że brakowało 200 g czynnika, dobili go i im się włączała. Było jakieś 8 C na dworze. Jak wsiadłem to widzę że sprężarka nie działa więc dzwonię do nich a pan mówi że sprężarka potrzebuje 12-15C żeby zadziałać... żenada po prostu.
Jestem umówiony w następnym serwisie ale już zapowiadają wydatek co najmniej 500 złotych więc chciałbym spróbować coś samemu porobić.
Kupiłem nawet Elm'a żeby zajrzeć w moduł klimatyzacji ale pyren go nie pokazuje.
Stanęło na tym, że czynnik jest a klimatyzacja się nie włącza. 
Czujnik temperatury zewnętrznej działa, wewnętrznej odpinałem i podpinałem i bez zmian.
Drugi serwis podejrzewa zawór sterujący kompresora. 
Ktoś mógłby coś może podpowiedzieć?
 
 
  • 126 odpowiedzi

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!