Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Światła mijania duży problem


zukos

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zdemontujesz BSI to zwróć uwagę na płytkę bezpieczników, czy od tyłu jakieś kable się nie przysmażyły do siebie. Mogły się kiedyś grzać inne, nie koniecznie od świateł. Wynikiem tego uszkodziła się izolacja i takie cyrki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak może być. Ale kolega napisał że mierzy napięcia bez reflektorów, czyli bez obciążenia. Na samych kostkach do lamp. Tutaj masa nie ma znaczenia bo kontrolkę podłączy bezpośrednio na minus akumulatora.

 

Sprawdzałeś czy na podłączonej jednej lampie też masz zjawisko żarzenia? Zrób taki test dla jednej, potem dla drugiej. Ale nie obie na raz.

Edytowane przez elwik1984
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Myślę, że już czas na zakończenie tej opowieści. Dobrałem się do BSI. Wcześniej wykonałem test o którym mówił kolega elwik1984 lecz żarzenie nie ustało. Ko-ma jak już wcześniej pisałem odkręciłem punkty masowe i porządnie czyściłem. Podałem też na próbę dodatkową masę z akumulatora, ale poprawy brak. Dziś dostałem się do BSI i wciąż nie mogę dojść do siebie. O ile przewody dochodzące do modułu są w oryginale i w świetnej kondycji, o tyle BSI to dramat. Zacząć należy od tego, że w środku jest mnóstwo przewodów dolutowanych do ścieżek. Dodatkowo przekaźnik Simens V23078-C1002-A303 (impulsowe sterowanie szyb, przerywana praca wycieraczek, alarm) z racji braku elektrycznych szyb w moim modelu, został połączony ze ścieżkami od świateł przez magika z lutownicą w łapach. Oryginalny przekaźnik Simens V23072-C1061-X114 odpowiada już tylko za postojówki.

thumb_hosting_zdjec_1434828885__2015-06-20_184712__kopia.jpg

Cyrk i tyle- trzeba szukać nowego BSI, bo z tego to już raczej butelki plastikowe zrobią i trochę aluminium na puszki.

thumb_hosting_zdjec_1434828934__2015-06-20_185913.jpg

Dziękuję za zainteresowanie tematem i cenne wskazówki. Temat na pewno posłuży pokoleniom. <piwko>

 

Dodano: 22 cze 2015 - 18:10

I po przeszczepie BSI. Problem wiecznie palących się świateł po przekręceniu kluczyka (a'la automat świateł) zniknął. Wreszcie jak odpalę auto, to światła nie palą się, dopóki nie zdecyduje manetką.

Ale uwaga... długie wciąż się żarzą z mijania. Biorę się za przewody. Mam podejrzenia co do przewodów w nadkolu lewym, czy tam nie ma jakiejś zwory, bo jak wycziłem przez nadkole idą do kabiny. Nie mylę się?

 

Dodano: 23 cze 2015 - 07:48

Przejrzałem wiązki przy BSI i póki nie podłączę wtyczki, na pinach BSI pojawia się napięcie tylko na mijania/drogowych. :rolleyes: Dopiero po wpięciu wtyki prąd płynie na mijania (zielony) i delikatny na drogowych (brązowy). Winna wiązka.

Na pokrzepienie widziałem dzisiaj Lagunę I z żarzącymi się drogowymi- czyli coś na rzeczy w reniach jest.

 

Dodano: 27 cze 2015 - 22:04

Koniec mojego BLOGA. Problem wywołany został przez zamianę BSI. Jak dowiedziałem się w ASO numer BSI nie pasuje do mojego wyposażenia i instalacji. Myślę, że temat można spokojnie domknąć. :applause: :applause:

Edytowane przez lukasfenix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 22 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
        • +1
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!