Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dialogys


kajte_k

Rekomendowane odpowiedzi

A gdzie je znajdę??

Najpierw skonfiguruj auto, podaj VIN i wszelkie informacje jakie masz na tabliczce owalnej, podaj nr silnika , nr skrzyni biegów i inne informacje.

W menu masz przyciski

MR - to są opisy serwisowe

NT - noty techniczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co zrobic z takim fantem ?

Windows 7 i dialogys 3.82

instalacja CD0 6.5.9

 

też sie na kombinowałem przy moim w7 x64 - z tego co pamiętam to w zgodności zazanaczyłem:

- wyłącz kompozycje wizualne

- tryb zgodności XP SP3/Vista SP2

i poleciało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też miałem problem z Dialogys na Windows 7 i poradziłem sobie w sposób bardzo prosty. Polecam VirtualBox (darmowy) i zainstalowanie Windows XP. Działa elegancko nawet szybciej niż Windows XP oryginalnie zainstalowany na moim notebooku.

 

[ Dodano: 2010-11-28, 21:52 ]

A gdzie je znajdę??

Najpierw skonfiguruj auto, podaj VIN i wszelkie informacje jakie masz na tabliczce owalnej, podaj nr silnika , nr skrzyni biegów i inne informacje.

W menu masz przyciski

MR - to są opisy serwisowe

NT - noty techniczne

 

U mnie wyskakuje komunikat:

Dokumentu nie odnaleziono.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wyskakuje komunikat:

Dokumentu nie odnaleziono.

zaloz nowy profil na Windowsie (z prawami administratora) i tam zainstaluj Diaga, pozniej mozesz go odpalic ze swojego profilu :)

Ile to problemow z tym dialogysem ehh :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wyskakuje komunikat:

Dokumentu nie odnaleziono.

Pytanie jaką wersję masz zainstalowaną ? Jeżeli instalujesz wersję PL to oprócz tego, że masz interfejs po polsku powinieneś mieć również po polsku odpowiednie dokumenty. Jeżeli nie miałeś ich przy instalacji to po prostu nie zostały zainstalowane. Zobacz co masz zainstalowane w katalogu ..dialogysdatamtntpl

Jeżeli jest pusty to znaczy, że nie masz odpowiednich dokumentów.

Problem można naprawić szukając w sieci odpowiednich plików, ale jest ich cała masa i nie będziesz miał pewności, że już je wszystkie masz. Pozostaje jedynie przepatrzenie na instalacyjnych CD katalogu ..dialogysdatamtntkatalog np. en i przekopiowanie wszystkich plików do katalogu powyżej.

 

Pamiętajcie, Dialogys ma spolszczenie interfejsu, ale nie wszystkie instalacje maja pliki dokumentów w języku polskim. Ja zwykle trafiam na EN, ES i RUS.

I jak dotychczas nie mogę znaleźć nowszej wersji ale z dokumentacją w języku polskim.

 

Ile to problemow z tym dialogysem

W końcu to aplikacja napisana w JAVA, ale i tak wg mnie jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też sie na kombinowałem przy moim w7 x64 - z tego co pamiętam to w zgodności zazanaczyłem:

- wyłącz kompozycje wizualne

Rzeczywiscie przelaczenie puplitu na Windows Classic pomoglo :)

 

[ Dodano: 2010-12-03, 08:42 ]

Witam,

Jeszcze jedno pytanie odnosnie MR i NT (to chyba sa te noty techniczne)

Jak na to klikam dostaje wiadomosc ze dokument nie zostal znaleziony.

Czy ktos moze mi powiedziec kiedy takie noty sa dostepne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...

jest tego sporo w sieci, czasami strasznie zmieszane i nie zawsze działające, najlepiej to pobrać z sieci- czyli Fileserve itp. Ja mam dwie wersje, jedna to stara 3.79 oraz nowa 3.94- jak ktoś by chciał niech pisze PM- wrzucę na jakiś serwer, lub stałym bywalcom wyślę pocztą :)

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P_r_z_e_m_o dzięki za pomoc, ale po to zadaję pytanie w dziale Dialogys, żeby się upewnić, że faktycznie w tym programie takiej funkcji nie ma :)

a dział Download znam bardzo dobrze :), więc uszczypliwość niepotrzebna :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Mam zainstalowanego dialogysa, ale nie bardzo wiem jak wejść w te pliki pdf... Naciskam MT praz NT i pisze, że nie znaleziono dokumentu. Instalowałem wszystkie płyty po kolei. Dodam, że podczas instalacji program nie wołał po kolei o kolejną płytę. Kiedyś jak miałem starszą wersję to tak właśnie było. Teraz po każdej instalacji płyty był koniec... Co poszło nie tak? Program uruchamia się normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!