Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MEGANE III


Basenji

Rekomendowane odpowiedzi

Drożeją dokładnie od 900 do 1500 tylko podstawowa wersja MB3 100KM zostaje bez zmian. Polecam pakiety - do każdej wersji każdy pakiet jest w tej samej cenie 990 PLN.

przy bogatych wersjach zyskujemy np. 2720 dla pakietu z xenonami.

Przy każdej wersji zyskujemy tylko dla każdej pakiet ma inny skład np:

Expression - klimatronic dwustrefowy + czujniki parkowania 990 PLN

Privilege - biksenony + czujniki parkowania przód i tył 990 PLN

 

Jak ktoś chce jakieś szczegóły to pytać śmiało wieczorkiem odpowiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykres tego 1.4 TCE nie za bardzo zachwyca... 130 KM jest fajne, ale moment obrotowy tyko 180 ("tylko" w sensie porównania do 2.0 TCE). Fajnie, ze chociaż w szerokim zakresie, bo od 2 do 4 tysiące obrotów (w 2.0 najwyższy moment jest w zakresie 2 - 3 tysiące obrotów).

 

Ten post to samouzasadnienie wybrania sinika 2.0 TCE, oczywiście :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 jest drugim silnikiem z serii TCE w Renault (1.4 będzie trzecim). Pierwszym z nich jest dostępny w Clio/Twingo 1.2 TCE (zastąpił 1.4 16V bo... downsizing - ekologia) ale wyszło to w sumie na dobre. Po przetestowaniu okazuje się że to dużo większa frajda z jazdy niż normalnym 1.4 pomimo tej samej mocy 100KM. Spalanie 1.2 moc odpowiednia dla 1.4 frajda z jazdy jak w 1.6 :oops: Nie patrz na suche dane - pojeździsz i ocenisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seria TCE to lekkie naciągnięcie, prawdziwa seria to 1.4 1.6 1.8 2.0 16V. Każdy z tych silników ma innego przodka, TCE 130 to przeróbka HR16 Nissana a TCE 180 to modernizowany F4Rt, ciekawe czy powieli jego wady ( dwumas i turbina), turbina jest inna, może nie będzie generowyc problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej idzie w tą stronę że wszystko będzie uturbione. Technologia niestety zmierza w stronę ekologii i w zasadzie to właśnie jest problem. Tak jak już wcześniej pisałem mniejsz pojemność emituje mniej szkodliwych substancji noo a mocy potrzeba - czyli co ?? TURBO. Nadal mamy 2.0 16V 140KM w Lalce a tu zaraz 1.4 TCE 130KM. Wspominamy na forum jeszcze silnik sprzed 10 lat 1.9 dCi 105KM a dziś w Lalce 1.5 dCi ma 110KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... moze przytocze cenna uwage kolegi ktory niedawno przesiadl sie ze scenica,

na cos innego z silnikiem diesla...

 

A bylo to mniejwiecej tak: "Ostatnio spieszylem sie na uczelnie, cisnolem dosc mocno,

zeby zdazyc na egzamin... jak dojechalem i tak musialem poczekac az turbina sie troche schlodzi ... caly pospiech na nic sie zdal"

 

 

Czas pokaze jak to sie sprawdzi. :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno w Tiidzie będzie można zamawiać od końca marca TCE 130 z manualem i CVT i będzie promocja na CVT 999 zł a nie jak obecnie 6000 zł a od drugiej połowy roku wylatuje w QQ 2.0 140 KM, zastąpi go 1.6 TCE.

 

W Renault Polska robią przymiarkę aby za ok 4 miesiące dodać do oferty 2.0 140 KM CVT w cenie ok 73000 zł dla Cupe. Nie jest wykluczone, że to nie będzie ten silnik tylko TCE 150 CVT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może już lada dzien twoja przyjedzie, zamawiane bez dodatków 10 stycznia przyjechaly w czwartek. Zamawiane dzisiaj do 10 godz odbiór 7 kwiecień a praktycznie ok 25 marzec.

 

U mnie dalej kicha - oficjalne info od dealera - będzie na 15 marca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!