Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Głosniki tył


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Pare godzin temu założyłem nowy wątek, zostałem odesłany do innego że niby tam jest odpowiedź, ale oczywiście nie ma. Więc zanim zostanie zamknięty to proszę o konkretną odpowiedź.

Posiadam Megane 2001 r. 1.4 benzyna, zastawiam się nad kupnem głośników do tyłu (posiadam w chwili obecnej w drzwiach i w desce przy szybie przedniej) ale szczerze mówiąc nie wiem które są warte kupna a które nie. Otwory do głośników tylnich mają 115 mm, śruby mocujące 4x100.

Reasumując które waszym zdaniem warte są kupna przez allegro oczywiście w rozsądnych cenach. Patrzyłem na allegro i są dwa rodzaje albo 100 mm albo 130 mm. Otwory mam już gotowe w desce z tyłu. Dlatego poruszam znów ten temat bo nie wiem na którą średnicę mam patrzeć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem nappewno ze interesuja cie wylacznie glosniki 130mm -pod ten wymiar masz otwory montazowe.Ale pozatym... malo szczegolow-czego sluchasz,czy podlaczone beda pod samo radio czy pod wzmacniacz no i ile chcesz wydac na to pieniedzy... Moim zdaniem na tyl nalepiej nadaja sie glosniki wspolosiowe -2,3-drozne,bo przede wszystkim porzadny powinien bys system przedni i to on odpowiada za poprawnosc sceny dzwiekowej,Tyl jedynie wspomaga.

Moge Ci pokazac na przyklad te:http://www.allegro.pl/item377241831_hertz_...tis_dcx130.html-jesli nie jestes wymagajacy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam.

Przeczytałem wszystkie topic'i poświęcone rozbudowie car-audio na tym forum i zdecydowałem się na wyposażenie auta w zestaw woofery + tweetery PowerBass'a. Tylne głośniki raczej zignoruję i mimo że siedzą tam na wpół martwe fabryczne membrany to je zwyczajnie odłączę. Główny gatunek muzyczny którego będę słuchać w aucie to drum'n'bass, więć średnie tony średnio :mrgreen: mnie obchodzą.

Posiadam radio JVC KD-G332:

http://www.audiophile.pl/p/1440_jvc_kd-g332

a na zestawik PB mogę wydać max 500zł.

 

Tutaj widziałem niezłą ofertę PB: http://www.audiocomplex.com.pl/caraudio.php

 

1. Napiszcie który z nich pociągnie w/w radio, wygłuszanie drzwi wchodzi w rachubę - o ile dorwę poradnik ze wskazówką które miejsca wyłożyć tymże MDF'em.

 

2. Pytanie laika: Czy do zwrotnic otrzymuję jakąkolwiek instrukcję który kabelek gdzie podłączyć? Rozumiem, że zwrotnice ukrywam pod tapicerką?

 

3. Ktoś pisał o przewodach. Chodzi o wymianę starych zużytych kabli na nowe czy też jakieś specjalistyczne połączenia?

 

 

Wymiana radia nie wchodzi w rachubę niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego pwntronic3000, z MDF'u możesz zrobić np. pierścienie dystansowe w przypadku gdyby głośniki były za głębokie. MDF nie słuzy do wygłuszania :-P Def. MDF - (ang. medium-density fibreboard) - płyta pilśniowa średniej gęstości stanowiąca podstawowy materiał do produkcji mebli.

 

Wyciszenie drzwi to podstawa, bez tego nie się nie obejdzie jeśli chcesz się cieszyć dobrym brzmieniem :mrgreen: Ale do tego służa maty wygłuszające, bitumiczne, gąbki, specjalne pianki itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

jak macie mało czasu słabe nerwy i nie macie zapasowych zaczepów to sie nie zabierajcie za sciąganie boczków w megane 2 trzy drzwiowej, jak nie macie tez dobrych głośników i pomysłu jak wygłuszyć to tez sie nie zabierajcie za to, ja zamontowałem dla testu te z przednich drzwi - tragedia !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak macie mało czasu słabe nerwy i nie macie zapasowych zaczepów to sie nie zabierajcie za sciąganie boczków w megane 2 trzy drzwiowej, jak nie macie tez dobrych głośników i pomysłu jak wygłuszyć to tez sie nie zabierajcie za to, ja zamontowałem dla testu te z przednich drzwi - tragedia !!!

 

wcale tak zle nie jest :) wczoraj zdjalem te plastiki z tylu, chodz nie do konca. trzeba zdemontować rurkę od pasów bezpieczenstwa aby w pełni wyciagnac te boczki bo wyginanie ich jest troche uciązliwe aby moc zamontowac glosniki.

chyba ze jest inny sposob o ktorym nie wiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tak trzeba odkręcić prowadnice do pasów na dole przy podłodze zeby wyjąć cały boczek, ale do zamontowania głośnika nie jest to konieczne wsumie, oczywiście standardowo jak to przy francuzach bywa reka musi od łokcia do dłoni łamać sie w trzech miejscach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, ja przeczytałem cały temat ale i tak nie znalazłem odpowiedzi na moje potencjalne pytanie, tak więc teraz je zadam. Ostatnio zabrałem sie za włożenie głośników w tylną półkę wyciąłem dziury i wszystko ok. kabelki podpiąłem były takie z białymi końcówkami przerobiłem je na pasujące do moich głośników. No i myśląc że wszystko jest już w kostce powinno być orginalnie podpinam(myśląc że będzie wszystko grać) Tutaj zonG ! nic nie gra nic nie szumi, wiem że moja głupota że nie sprawdziłem no ale cóż nic nie poradze;/ teraz mam pytanie czy jest możliwość żeby te kable było w jakimś miejscu przerwane i nie poprowadzone dalej ? w radiu niby są podobne kable ;/ teraz naprawde już nie wiem ;/ proszę o pomoc <ok> pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam.

Jestem zielony w temacie i prosze o pomoc was kochani:))

Otoz mam Megi 98 Hatchback ze standardowym radiem Philips , z tylu nie bylo oryginalnie glosnikow lecz poprowadzone przewody (z takimi bialymi koncowkami)

Zakupilem glosniczki Pionnera 13 cm na tyl ,zamontowalem w standardowe otwory ,poucinalem te biale koncowki bo nie pasowaly podlaczylem glosniki i .....nie graja:( Co powinienem zrobic czy cos w radiu ustawiac???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!