Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MEGANE II 1.9DCI i Electronic fault


Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Wszystkie bezpieczniki okej, a niestety mam tylka jedna karte. Czy mozliwe jest ze jak wyciagnelem karte podcze mode testu to sie rozkodowala. Otworzyc z pilota moge samochod tylko jak wloze karte to nic sie nie dzieje.

 

Dodano: 30 sty 2012 - 02:39

Witam. problem rozwiazal renault service.Byla wymian skrzynka bezpiecznikow (UPC) i jakies kable. Pozdrawiam. Koszt 507 funtow w UK. Zyc, nie umierac z meganka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam wszystkich ,

 

Miałem podobny problem, w sobote chciałem uruchomić auto - włożyłem karte i wcisnąłem START/STOP

autko zaświeciło w standardzie wszystkie kontrolki - piknęło 2 razy i zaczął chodzić wentylator

rozrusznik wogóle nie odpalił,

wyskoczył błąd ELECTRONIC FAULT , STEERING NOT LOCKED,

wszystkie bezpieczniki, i akumulator sprawdzone - były ok

 

auto pojechało lawetą na całodniowe szukanie problemu w warsztacie

 

okazało sie że brązowy kabel w wiązce przy prawej lampie w komorze silnika zgnił na zgięciu

( podobno mankament renault - szybko gnijące i mało wytrzymałe wiązki przewodów )

po rozwiązaniu problemu nie zapomnijcie skasować błędu - wywali na komputerze ABS 8.0

 

sprawdzane były : karta, skrzynka UHC, bezpieczniki w kabinie, w skrzynce UHC, na akumulatorze, akumulator,

komputer, karta, imobilaiser - był podłączany do kompa ale nie mógł się połączyć - bo brązowy kabel łączy komputer z dopływem prądu

widać to od razu - pierwszy objaw którego ja nie dostrzegłem - nie zapala sie czerwona lampka na liczniku z ikonką silnika! )

 

5 elektryków się głowiło - i każdy stwierdzał co innego - szczęście że kolega zauważył problem przypadkowo szukając klucza który mu wpadł w okolice

przegnitego kabla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Dziś też wyświetlił mi się komunikat Electronic Fault i Service+P. Do tego nie zapaliła się kontrolka ręcznego ale ręczny działa normalnie. Po przejechaniu kilometra wszystko zgasło. Po paru minutach zapala się i po chwili gaśnie i tak w kółko. Auto pali i jeździ normalnie.

 

Dodano: 16 lis 2013 - 12:28

Dziś komunikat wyświetlał sie i po sekundzie znikał i tak parę razy. Już pod samym domem zapaliło się znowu Electronic Fault i Service+P ale tym razem kontrolka ręcznego się zapaliła. Chciałem podłączyć pod clipa ale jak na złość wtedy komunikat akurat zgasł :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.

Dzisiaj rano miałam problem z odpaleniem Meganki. Pojawił mi się błąd electronic fault i samochód nie odpala. Mam Megane 1.9dCi z 2004, jest to wersja CC. Wielu ludzi pisało tutaj o module UCH, mam jednak pytanie jak się do niego dostać? Czy jest on w skrzynce z bezpiecznikami pod kieronicą, tak jak w SCENICu, czy może jednak mieści się gdzie indziej ? Czy ktoś ma jakiś pomysł, co mogło się zepsuć? Kierunkowskazy, klakson - działają, nie blokuje mi całkowicie kierownicy.

 

Dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam. Sabina

 

 

NAPRAWIONY !

Mieliśmy problem jak wyżej napisałam. Nie odpalał, był błąd. Próbowaliśmy podłączać do komputera, jednego, drugiego - nic, zero komunikacji . Dzisiaj byliśmy w jakimś "serwisie" (angielski...), zdiagnozowali, że to problem z ECU, że nie ma połączenia z kartami (?!), i że najlepiej będzie wymienić ECU i na nowo zaprogramować. Najlepsze jest to, że raz nam jeszcze odpalił po awarii przy wkładaniu aku, więc stwierdziliśmy z chłopakiem,że może jakiś kabel. Poszukaliśmy na wiązkach i okazało się, że była zielona łąka na pomarańczowym kablu z przodu, przy wejściu do aku. Radzę wszystkim najpierw sprawdzić wszystko możliwe ( bezpieczniki, wtyczki, kable), a nie od razu wymieniać podzespoły, bo można naprawdę dużo pieniędzy stracić... za wymianę ECU w PL życzą sobie w ASO ponad 3500zł + robocizna, więc nie wiem ile tu w UK by sobie policzyli.

 

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!