Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

stukanie w przednim zawieszeniu z obu stron!


Rekomendowane odpowiedzi

Lewy, tez bylem zdziwiony bo do tej pory bylem przekonany sa tylko jedne koncowki. Widzialem to u nich w katalogu w sklepie motoryzacyjnym (nie ASO), na kompie. I sam widzialem wyraznie, pisalo koncowki wewnetrzne... Mozliwe, ze z ta nazwa to jest blad ale o tych koncowkach napisalem dlatego, ze w komputerze bylo takie wlasnie rozroznienione. Mozliwe, ze oni tak to sobie nazwali, nie mam pojecia. Znalazlem strone i tam tez nazwa, koncowki wewnetrze:

http://www.nokaut.pl/oferta/koncowka-drazka.html , a jest to po prostu drazek kierowniczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
byłem na diagnostyce na szarpaku i nic złego nie widać, gość mówi że może amortyzatory, albo maglownica się tłucze. DZIWNE samochód prowadzi się bardzo dobrze, hamulce super nie wpada w wibracje przy hamowaniu.

 

Jeżeli faktycznie auto prowadzi sie dobrze i nie myszkuje po drodze to sprawdz amorki, jak zrzucisz koło spojrz na obudowe amartyzatora, może być mokra od oleju który z niego wyciekl, lub co bardziej prawdopodowne ( bo piszesz ze stuka z obu stron) taka narośl olejowo-kurzowa co oznacza ze amorki skonczyly sie juz jakis czas temu i teraz sobie stukaja :-)

Jak sie bawić nie chcesz to pojedz na trzepaczke od razu sprawdza Ci sprawnosc wszystkich amorkow.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ostatnio majster do megi 1,6 proponował założyć tuleje met.-gumowe dolnego wahacza od silnikowej 2,0 (mówi prawie golf) - tylko uwaga na drobne różnice średnicy zewnętrznej.

warto sprawdzić też mocowanie środkowe stabilizatora .

a może zderzak McPhersona ? jak na fotce:

post-976-1178225945_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mam identyczny problem. Fakt że auto starsze i przebieg 170 tys. ale byłem na badaniach i zawieszenie z tyłu na 68% a z przodu na 75% (cokolwiek dokładnie by to nie oznaczało). Na dodatek dwa lata temu (jakieś 30 tys. temu) wymieniłem z przodu amortyzatory i sprężyny. Czasem jak jade coś w podwoziu wyje jak stare łóżko sprężynowe. Skrzypienie które po prostu doprowadza mnie do szału. Tymczasem auto prowadzi sie doskonale do tego dobre hamulce. Na prawde psycha może wysiąść przy dłuższej trasie.

 

Chce jechać do jakiegoś mechanika, ale wole sie zorientować w temacie. Oczywiście jeżeli możecie kogoś polecić to bede bardzo wdzięczny.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukasz.p, gumy drążka stabilizatora skrzeczą potwornie ja te elementy smaruję ale po jakimś czasie wymagają wymiany, guma twardnieje i skrzeczy :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie pomyślał nikt o górnym mocowaniu amortyzatora? Jak się wytłucze to jest głośniejsze niż gumy na stabilizatorze które też niemile się tłuką! Ewentualnie sworznie. Jak są bardzo luźne to już tragedia. Jakby tak koło wyskoczyło na bok? :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, ale chyba można byłoby to wyczuć podczas jazdy. W moim przypadku po prostu nic...

Niestety zawieszenie w czasie pracy wyje jak waleń w okresie godowym. W normalnym przypadku opchnąłbym go i sie nie denerwował, ale reszta (po za małym wyjątkiem z którym sie niedługo uporam) jest wzorcowa jak na auto 10 letnie.

 

Dodam może, że auto nie miało nigdy żadnej stłuczki. Jade w przyszłym tygodniu na przegląd więc na pewno dam znać co "w trawie piszczało".

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Witam zrobilem przeglad nawet dwa nie zalezne zawieszenie 5+ a jak jade po dziurach mam stukot tak jakby jakas guma udezala o metal (takie moje odczucie )auto scenic 1.9dti 98rok moze ktos cos mial podobnego .ps mam wrazenie ze na kielichu amorkow te gumy sa wyrobione ,alebo cos na kolumnie kierownicy (znowu sugestie znajomego )ale na przegladzie zero luzow :-D

[przed założeniem nowego tematu proszę użyć opcji szukaj, zakładając ten temat naruszyłeś 6 pkt regulaminu forum] -Robak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!