Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

długie oczekiwanie na nową Megane III


porys

Rekomendowane odpowiedzi

wg mnie dac 84 klocki za auto wersji compact (i to dosyc ciasny) to lekka przesada <piwko>

Ja za swoja dalem 60 z pelnym ubezpieczeniem Allianz a w tym:

1,6 dynamique

Pomaranczowy Lateryt

17" obrecze kol

Radio Bluetooth + Audio COnnection Box

Alarm

Gratis: Pakiet ospojlerowania do wersji Coupe jak i Hatchback (do sprzedania ;-) )

...dywaniki tez byly gratis :P

...

i wiecej mi do szczescia nie potrzeba :P

no moze wiecej konikoof by sie przydalo ale i bez tego jest frajda z jazdy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cięcie

A gdzie brales to auto ?? Bo ja u Pietrzaka w swietochlowicach i mi twardo mowil, ze jedyny rabat to moze mi dac za lojalke za poprzednia meganke. Bo jak z takim wyposazeniem za 60tys to super, moja wyszla drozej z gorszym wyposazeniem.

A date odbioru nadal mam na 25 tydzien <piwko>

 

Regulamin forum polecam jako lekturę do poduszki. pkt. 5,8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz jezdze wiekszym i jedyne za czym bede tesknił to miejsce w bagazniku. Z przodu Megane III coupe ma wiecej miejsca niz moja Primera P12 a z tyłu mam pasażera 2x na rok. Bardziej zalezało mi na silniku z wiekszą mocą niż na miejscu na tylnej kanapie. Wszystkie auta klasy sredniej z odpowiednią mocą czyli te min 180KM kosztują duzo wiecej od tej meganki. Do tego w mniejszym aucie jak megane 180KM to jak 200KM w Passacie i o wiele lepiej niz np. wolnossące 2.4 w Accordzie. Elastyczność tego silnika jest na poziomie 250KM silnika wolnossącego. Nawet BMW E90 330i z silnikiem 3 litry 258KM ma gorszą elastyczność od Megane z 2.0Tce. Turbo to piękna sprawa <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie brales to auto ??

Rowniez pietrzak ale w K-ce, mam tam chody i moze dlatego wiekszy rabat :P

Autko kosztowalo 59,500 (katalogowo 66750) i do tego wzialem minimalny kredyt w wys. 10 000 i wtedy w promocji bylo ubezp. gratis <piwko> splata kredytu wyszla mnie 600zl a tak za ubezp musialbym dac 2400 :P Caly kredyt splacilem z pierwsza rata, nie placac odsetek za nastepne :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja Meganka stoi od wtorku na placu u dealera i czeka ciągle na dokumenty:( Pogoda zrobiła się piękna a ona biedna sama tak stoi i czeka na swojego Pana:)

A dzisiaj usłyszałem ze powinno się udać do świąt :/ Odwdzięczę się im na wyborach za te głupkowate zmiany przepisów! <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie wczoraj zamówiłem sobie nową meganke 1.5 dci 105 KM dynamic z radiem arkmanys ,przyciemniane szybki,koło zapas (pełny wymiar),kolorek stalowoniebieski,termin odbioru okolice lipca,no nie mogę się już doczekac,

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem nowym na forum właśnie oczekuje na nową coupe

z silnikiem 2.0TCE konfiguracja skóra panorama + pare innych detali auto zamawiałem dokladnie 20 lutego

18 marca mogłem jeszcze zmienić kolor i domówić arkamys

domówilem arkamys

Obecnie czekam i podany termin systemu to 25 tydzień czyli jakoś 18-19 maja

wiec jeśli chodzi o coupe z własną konfiguracją i silnikiem 2.0 TCE

oczekiwania są bardzo długie min 10 tyg

 

Ale u innych dealerów jest podobnie siostra w tym, samym czasie zamówiła alfe romeo MITO z silnikie 1.4 TB z własną konfiguracja czas oczekiwania 10 tyg minimum

 

pozdrawiam wszystkich i życze Wesołych Świat <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec jeśli chodzi o coupe z własną konfiguracją i silnikiem 2.0 TCE

oczekiwania są bardzo długie min 10 tyg

Uwierz mi że to krótki termin. Krócej w gamie Renault to tylko Master się produkuje.

 

Ale u innych dealerów jest podobnie siostra w tym, samym czasie zamówiła alfe romeo MITO z silnikie 1.4 TB z własną konfiguracja czas oczekiwania 10 tyg minimum

Podobne procesy produkcyjne. Choć inne marki nie mają kompletnie związku - tym bardziej że pomiędzy poszczególnymi modelami w gamie są znaczne rozbieżności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli drodzy Admini pozwolą, to odpowiem <ok>

Warto !!!

Spalanie na poziomie 8.0 litrów na setkę, więc paliwożerność można włożyć między bajki, a potężny moment, sprawia że wyprzedzanie trwa 3 sekundy i nie wpływa na spalanie.

Muszę jednak przyznać, że gdybym mieszkał w mieście, to ten silnik wierciłby mi dziurę w kieszeni. Wystarczy trochę korków i 11.0 litrów może być mało na setkę. Na szczęście w mojej okolicy korków brak. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!