Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Instrukcje obsługi


Krzychu

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Na serwerze:

 

ftp://renault:[email protected]

 

w katalogu:

Manuale/czeskie/MEGANE od 01-96 do 10-02, SCENIC od 01-97 do 06-03/

 

umieściłem wersje elektroniczną czeskiej książki z cyklu "sam naprawiam". Książka zawiera przydatne informacje dla MEGANE od 01-96 do 10-02 oraz SCENIC od 01-97 do 06-03

 

 

nadal szukam książki w wersji elektronicznej po Polsku dla Megi 1 PH2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hallo.

Pozwoliłem sobie podrzucić na ftp://renault:[email protected]/ książeczke serwisową zeskanowaną z Renault Thalia (z tego co zauważyłem wartości pasują też do innych wozów) znajduje się w dziale manuale > renault obsługa techniczna.

A zaraz po wejściu na ftp wrzuciłem coś co nazwałem Z Thalii.Obsługa i eksploatacja. Nie jest to najlepsze miejsce do tego pliku, to też upraszam włodarza tego serwera o przeniesienie go we właściwe miejsce.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie: czy z ftp'u PIKURowego schemat elektryki do Megane I phI jest dobry także do Classica? Tam jest napisane ze cabriolet, moj mechanik powiedzial ze by potrzebowal tego a nie wiem czy to jest dobre. Jakby ktos mial taki schemat do Classica to proszę bardzo o kontakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

No to mamy powrót do przyszłości :) Kilka razy widziałem film, w którym strazacy byli potrzebni do palenia książek. (w tytule coś z Fahrenhajtem było, nie pamiętam) By ocalić literaturę ludzie uczyli się na pamięć książek. Każdy był jednym tytułem. Po zmianie hasła dostępowego do ftp. chyba trzeba to samo zrobić. :) Ktoś będzie "Sam naprawiam" a ktoś inny "instrukcją obsługi". A tak na serio, trzeba wymyślić jakiś sposób udostępniania tych plików potrzebującym. Wielu użytkowników tego forum posiada je u siebie, niestety są za duże by przesyłać je pocztą. Czekam na pomysły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy użytkownicy Renault. Proszę poratujcie rodzimej produkcji instrukcją do Renault Scenic II z 2005 r. 1,9 dci. Od dwóch dni jestem właścicielem tego autka, które zostało sprowadzone od wielbicieli żab, a ja żabiego języka ni w ząb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobiłem inaczej wykorzystałem opcję GMail Drive

Założyłem konto na Gmailu i umieściłem tam parę plików.

Trzeba sobie ściągnąć programik-sterownik, wtedy widać go jako dysk.

http://google.bajo.pl/download,plik,2924,gmail,drive,pl.html

User: [email protected]

Password: qwe1asd2zxc3

 

Co nieco tam już wrzuciłem

Jak są chętni do sprawdzenia zapraszam do korzystania i wrzucania plików.

Można przetestować też takie rozwiązanie.

 

Z RS to mam rożne doświadczenia, przeważnie nie mogę się na niego wbić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P_r_z_e_m_o, zamontowałem wszedłem i...... folder jest pusty :!:

Nie wiem teraz czy wyczysciłeś, czy mam swój dysk sieciowy, czy po prostu nie moje pliki i nie mogę ich widzieć. odpisz co o tym mysleć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://rapidshare.com/files/71312771/RENAU...M_NAPRAWIAM.rar

A ja będę niezmiernie wdzięczny za instrukcję do Scenica II.

 

Mam nadzieję, że się przyda. Postaram się systematycznie dorzucać nowe pliki.

 

Renault Megane od 1996-1999r.

 

Bogato ilustrowany fachowy poradnik, dla wszystkich posiadaczy i użytkowników samochodów osobowych Renault Megane, Megane Coupe, Megane Classic oraz Megane Scenic, wyposażonych w silniki benzynowe:

ośmiozaworowe OHC o pojemności 1.4 dm3 (typu E7J) i mocy 51 kW oraz 55 kW.

ośmiozaworowe OHC o pojemności 1.6 dm3 (typu K7M) i mocy 66 kW.

ośmiozaworowe OHC o pojemności 2.0 dm3 (typu F3R) i mocy 83.5 kW.

szesnastozaworowe DOHC o pojomności 2.0 dm3 (typu F7R)i mocy 108 kW.

ze skrzynkami przekładniowymi:

- mechanicznym pięciobiegowymi

-automatycznymi.

W książce opisano i zestawiono:

-szczegółowe dane techniczne i regulacyjne.

-momenty dokręcania ważniejszych połączeń,

-prace obsługowo-naprawcze

-wyposażenie niezbędne do obsługi i naprawy.

-materiały eksploatacyjne i częstość ich wymiany,

-schematy instalacji elektrycznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!