Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Światła przeciwmgłowe przód PROBLEM


Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam taki problem - jedno światło przeciwmgłowe jest zaparowane, rozbierałem je już kiedyś osuszyłem i udrożniłem otwór odprowadzający wodę czy też dylatacyjny, ale to nic nie pomogło. Nie wiem co było by lepsze szukać używanego halogena oryginału czy zamienić obydwa na takie:

http://allegro.pl/renault-kangoo-laguna-sc...1524051772.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam

jak wyjąć ten przełącznik.

Odkręciłem 3 torxy od spodu. Plastik podzielił się na dwie części, wyjąłem.

I widzę przełącznik. odkręciłem dwa torxy co trzyma maskownice przełącznika od kierunków.

Jak wyjąć tą manetkę/przełącznik.??

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W piątek mechanik wymieniał mi żarówki ksenonów i zdejmował zderzak.... Dziś w drodze do pracy odkryłem brak przeciwmgłowych.

Kontrolka się zapala, tylne działają. Gdzie szukać rozwiązania problemu ? Złączka R33 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z racji umiejscowienia stojąc przodem do samochodu od prawej. Tak czy siak musisz odpiąć zderzak od tej strony. Niestety zajmie Ci to przynajmniej pięć minut :mrgreen: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam. Jak w temacie. Brak halogenów przednich. Tył jest. Kontrolka się nie zapala. Przeglądałem forum i tematy związane z brakiem halogenów i jest wiele opcji które mogą być odpowiedzialne za ich brak. Dodam, że auto to Meganka 2 ph1 2003 rok. Bezpiecznik, żarówki sprawne. Po wpięciu się w pin 7 prawy halogen świeci. Przełącznik "niby" wygląda na dobry. Rozbierałem i manualnie się ich włączyć też nie da. Możliwe jest to, że trzeba je aktywować? Z góry dziękuję za wszelkie informację :) pozdrawiam. Rafał

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście byłem świadkiem, że koleżanka też nie mogła załączać halogenów. Kolega na zlocie podpiął CLIPa i okazało się, że były wyłączone opcjonalnie. Uruchomił ruchem klawiatury i dziewczyna teraz się cieszy. Poszukaj kogoś z CLIPem w okolicy, a jak nie znajdziesz a będziesz gdzieś w okolicach Krakowa to dam Ci namiar.

Często na spoty czy zloty pojawiają się userzy z tym programem, może jakiś jest gdzieś w pobliżu Ciebie niedługo, bo w serwisie to szkoda gadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedz. Czyli podłączenie pod kompa może rozwiązać problem? Jak jeszcze można sprawdzić bez podłączenia pod komputer czemu nie włączają się halogeny? Jak ostatecznie wykluczyć jakąś usterkę techniczna i być pewnym, że to jest kwestia podłączenia pod kompa?

 

Dodano: 27 lut 2015 - 16:03

Tyle pytań a nikt sie nie chcę podzielić rozwiązaniem problemu nieświecących halogenów :P proszę o napisanie jak rozwiązaliście ten problem. Dziękuję z góry :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ostatecznie wykluczyć jakąś usterkę techniczna i być pewnym, że to jest kwestia podłączenia pod kompa?

Przy usterce mechanicznej po włączeniu przeciwmgielnych na wyświetlaczu pojawi się odpowiednia kontrolka świateł przeciwmgielnych. Jeżeli moduł komfortu nie jest odpowiednio skonfigurowany to kontrolka nie zaświeci się. Podłącz pod clipa lub coś innego i sprawdź czy masz aktywne przeciwmgielne przednie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Panowie. Musze więc podłączyć Renatkę pod kompa i zrobić to co należy ;-) Dam znać czy pomogło. Pozdrawiam.

 

 

EDIT: Samochód został podłączony pod komputer "przy okazji" i okazało się, że rzeczywiście wystarczyło jedno magiczne kliknięcie i nastała jasność :D

Edytowane przez Rafalski071
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Mam ten sam problem.

Niestety nie mam czasu przybrać się do tego lepiej :P

Może jak ktoś by grzebał to niech wrzuci zdjęcia które to kabelki się przerywają.

 

ps. nie jest to moja pierwsza renka ale zaskakuje mnie francuską myślą technologiczną :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Podpinam się pod temat. Megane II 2004 po włączeniu kontrolka na desce zapala się, ale na wtyczkach prądu nie ma ( oba halogeny nie świecą). Przy włączania halogenów słychać pykanie przekaźnika, bezpiecznik w kabinie i pod maską cały. Od czego zacząć szukanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!