Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Fiksujące obroty


Mil3k6

Rekomendowane odpowiedzi

Wiec tak jak sam temat mowi moja renata przebiera obrotami gry silnik mam mniej niz 90 stopni ale tylko w momecie odpalenia im jest ona zimniejsza tym bardziej fiksują. Dzieje sie to tylko chwile czyli spadną bardzo nisko podniosą sie znowu spadna i to wszystko i dalej jest ok. wiec o co kaman?? moze ma ktoś z was podobny problem <ok>)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak jak sam temat mowi moja renata przebiera obrotami gry silnik mam mniej niz 90 stopni ale tylko w momecie odpalenia im jest ona zimniejsza tym bardziej fiksują. Dzieje sie to tylko chwile czyli spadną bardzo nisko podniosą sie znowu spadna i to wszystko i dalej jest ok. wiec o co kaman?? moze ma ktoś z was podobny problem <ok>)

 

 

silnik krokowy

 

Odsyłam do regulaminu - Krzychu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ma dci i nie wiem czy takie coś tam jest. Wiem ze w benzynie to tak i ze się przepustnice myje i adaptuje ale w dieslach to nie słyszałem. Jeśli tak to gdzie ten silniczek krokowy jest i czy idzie to naprawić jakoś ??? lub wyczyścic tak jak to jest w benzynie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik krokowy

AnnYa

W MII nie ma czegoś takiego jak silnik krokowy, jest przepustnica którą można wyczyścić.

Mil3k6

Wg mnie opisywane objawy wskazują raczej na czujnik wałka rozrządu.

 

Proszę nie bawić się w moderatora :!: - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z dnia na dzień jak czytam porady niektórych użytkowników forum,to ręce opadają mi do tego stopnia że odechciewa mi się pisać na posty.

Gdzie w silniku DIESLA znaleźć przepustnice ? gdzie silniczek krokowy? <ok>

Proponowałbym na początek poczytać jak działa silnik benzynowy a jak diesel.

Wracając do problemu z obrotami.Przyczyn może być wiele, np ciśnienie na rampie wtryskowej,czujnik ciśnienia w pompie, regulator paliwa.Jest tego dużo,ale niestety w magicznej kuli wyczerpały mi się baterie więc trudno stwierdzić na odległość.

Pojedź do mechanika który ma pojęcie o dCi i myślę że bezproblemowo uzdrowi Twoje auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z dnia na dzień jak czytam porady niektórych użytkowników forum,to ręce opadają mi do tego stopnia że odechciewa mi się pisać na posty.

 

kolego głupio się aż przyznać ale nie spojrzałam myślałam że kolega ma mkI

Mój glupi błąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też to miałem (czasami nawet i mam) ale przeważnie nie chce odpalić i musze

podpompować paliwo gruszką i zapala od razu.

 

Któregoś dnia muszę podjechać na diagnostykę <jeden mechanik - a zna się na megankach - mówi że to może być wina gruszki przez którą dostaje sie powietrze do

układu paliwowego ale jak mi powiedział ile kosztuje taka gruszka :shock: > :mrgreen:

360 zł za kawał gumy to sobie odpuściłem nową>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo dzisiaj i też gruszka podpompowałem i zapaliła od reki za wcześniej kreciłem 4 razy i nic po 10 sekund dopiero jak podpompowałaem to ładnie zapaiła ;))) wiec wychodzi ze to gruszka tylko ze nie czuć nigdzie paliwa zeby sie gdzieś wydostawało ;))) ale własnie wpadłwem na pomysła a mianowicie w mijscu gdzie gruszka łączy sie z przewodami paliwomymi zaciagne tam w tych miejscach ( jesli idzie) te opaski plastikowe zeby to uszczelnic moze bedzie ok a jak nie to załatwie gruszke od rozbitka :mrgreen:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec sprawa wygląda tak :mrgreen: zlokalizowałem usterkę i po pompowaniu pompką okazało się ze jest wyciek na wężyku miedzy filtrem a pompą wysokociśnieniową. Wężyk jest jakby z takiej harmonijki i teraz moje pytanie czy mogę go wymienić na jakiś inny czy nie ma tak wielkiego ciśnienia – chyba nie bo pompa zaciąga z filtra paliwo ;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!