Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

CB radio w megance II - duze zakłócenia -


szymekss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kupiłem Ostatnio radyjko Midland ALAN 102 i antene sirio 1m.

Pan w sklepie powiedział mi że to wszystko przez komputer i elektronike w megance powoduje nieprzyjemne brzęczenie ;/

Brzęczenie daje się słyszczeć cały czas z wyjątkiem kiedy ktoś coś nadaje nie daleko mnie.

sprawdzaliśmy presidenta, alana i jakiś jeszcze jeden wynalazek i na wszystkich to samo...

 

 

Może macie albo mieliście podobną sytuację i rozwiązaliście to jakoś ???

2_6ad759bac85e.jpg

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało szczegółów podałeś.Np.sposób podłączenia radyjka.Czy zakłócenia występują na załączonym zapłonie,czy tylko podczas pracy silnika.

Spróbuj zlokalizować przez co się"dostają".

Odkręć bat anteny(włącz radio tylko nie stawiaj wtedy nośnej,bo możesz spalić k.m) i zobacz czy nadal"brzęczy",jeśli tak to"wchodzą"przez zasilanie,jeśli nie,to przez antenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma niestety silnik dCi,tak wiec będzie sporo trzasków .

Jedynie radio z naprawde dobrymi filtrami da jakis efekt .

Polecam starego Herberta ,dobrego Unidena 520 (ale nie z Czech ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...niestety silnik dCi,tak wiec będzie sporo trzasków...

Także mam taki silnik i trzasków nie ma.Inna sprawa,że mam starego poczciwego U-510 ;-) .Jeżeli zakłócenia"wchodzą"zasilaniem można próbować zastosować filtr,ale czy to coś da?Niestety nie wiem.Spróbować zawsze można.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało szczegółów podałeś.Np.sposób podłączenia radyjka.Czy zakłócenia występują na załączonym zapłonie,czy tylko podczas pracy silnika.

Spróbuj zlokalizować przez co się"dostają".

Odkręć bat anteny(włącz radio tylko nie stawiaj wtedy nośnej,bo możesz spalić k.m) i zobacz czy nadal"brzęczy",jeśli tak to"wchodzą"przez zasilanie,jeśli nie,to przez antenę.

-sposób podłączenia-standardowy -do zapalniczki.

-trzeszczenie występuje na załączonym zapłonie jak i na włączonym silniku.

z tego co pamiętam w sklepie gość postawił samą antenę (radio było podłączone u mnie) na innym aucie i nie było takich trzasków.

jutro podłącze pod AQ (czerwony do plusa? czarny do minusa?)

(włącz radio tylko nie stawiaj wtedy nośnej,bo możesz spalić k.m)
- czyli nie stawiać podstawki na aucie tak ??

pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prezes, dajże spokój, widzisz że mobilek dopiero ruszył i nie (po)może :mrgreen: ;) ;)

kolego szymekss skoro bez zapłonu trzeszczy to mi to wygląda na spartolone któreś połączenie : albo zasilania (wywal tą końcówkę do zapalniczki i podłącz kablami do AQ-oczywiście najlepiej przez bezpiecznik) albo któraś końcówka kabla w antenie luźna. Cały sprzęt masz nowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vivaldi

Cały sprzęt jest nowy.

Będę testował dzisiaj wieczorkiem także dam znać :mrgreen:

 

[ Dodano: 2009-05-04, 21:48 ]

No i podłączyłem tak jak pisaliście...

Niestety ale cały czas to samo... na odłączonym bacie buczy; przy podłączeniu bezpośrednio do AQ tak samo buczy....

 

Nie wiem ale chyba będę musiał się przyzwyczaić do tego buczenia...

 

Mogę ewentualnie jutro wrzucić filmik na którym slychać jak buczy... ale to i tak chyba w niczym nie pomoże...

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Niestety ale cały czas to samo...

Czyli jednak przez zasilanie.Tak jak pisałem wcześniej,spróbuj może zastosować filtr przeciwzakłóceniowy.

Czy buczenie występuje także przy nie włączonym zapłonie(stacyjka bez kluczyka)?

I może jeszcze głupie pyt.w jakiej pozycji masz pokrętło squelch?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeżeli zaś sprzęt "buczy" nawet na wyłączonym silniku, to jest to wina sprzętu.

 

Nie piszcie koledze o modelu Uniden 520 bo "początkujący" i nie wie że te modele są zabronione- choć w dalszym ciągu do kupienia.

 

 

"Radia CB marki Uniden model 510 XL i 520 XL nie spełniają wymagań normy zharmonizowanej w zakresie mocy na kanale sąsiednim i emisji niepożądanych nadajnika, dlatego znalazły się na liście wyrobów niezgodnych z wymaganiami zasadniczymi w stosunku, do których Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej wydał decyzje administracyjne zakazujące dalszego przekazywania tych wyrobów: użytkownikom, konsumentom lub sprzedawcom."

 

Proponowałbym zobaczyć jak tam masa w samochodzie i alternator, lub co najprostsze, trochę dłuższa antena i naturalnie kolego strojenia zestawu- pamiętaj, zawsze warto stawiać antenę po zestrojeniu w jednym miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już piszemy o radyjkach uniden 510 czy 520 to ja jestem za inną wersją dlaczego zostały wycofane, według mnie to poprostu lepiej się sprzedawały jak President ( nie pamietam modelu), ale ci co są w temacie doskonale wiedzą o co chodzi. A tak wracając do tematu to u mnie jest coś takiego że jeśli podepnę CB i np: nawigacje przez rozgałęźnik do zapalniczki to radio szumi dość konkretnie, z tego co się zdążyłem dowiedzieć to osobne zasilanie nic nie da, może ktoś przerabiał ten temat i może coś doradzić, radyjko Uniden 510 XL, antena Hustler, nawigacja Lark.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!