Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II kombi diesel - 30 000zl na zakup


Rekomendowane odpowiedzi

Nie przejmuj się - jak kupowałem swojego też miałem w ogłoszeniu ESP <ok>

VIN prawdę ci powie i tyle.

Dla handlarza jesteś tylko/aż chodzącą świnką skarboną która musi tylko odpowiednio rozpruć aby dobrać się do pieniążków. Cała reszta się nie liczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie rowniez wazne jest do ESP - ale nie wiem czy w Renault zawiera ono VW ASR? To chcialbym wiedziec, bo to sie przydaje do jazdy w kopnym sniegu, wiec ta informacja jest dosc istotna. Ale generalnie wazniejsze jest dla mnie czy ESP mozna poznac tylko po wlaczniku? Czyli jezeli go nie ma po lewej u dolu, znaczy ze auto nie ma ESP na pewno!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie takim egzemplarzu:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

Szkoda ze nie ma elektronicznej klimatyzacji ale coz z czegos trzeba zrezygnowac zeby zmiescic sie w cenie:)

Silnik 110KM rozni sie jakos znaczaco dynamika od 120KM, a moze mozna przywrocic go do pirewotnych parametrow z przed "podatkowego odchudzenia"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten bedzie dzialal, jest juz autko w Polsce:

http://otomoto.pl/renault-megane-dynamigue-C9048324.html

 

Jutro jestem umowiony w serwisie Renault.

Napiszcie prosze swoje uwagi, wszystkie beda bardzo cenne!!! Obejrzal go juz moj prywatny mechanik, stwierdzil lakierowanie przedniego prawego blotnika, drzwi prawych i prawdopodobnie maski, choc jest jak twierdzi zrobione to profesjonsalnie. Atko dokladnie poogladal i prawdopodobnie byla to jakas powierzchowna szkoda.

Spod autka jak z fabryki.

Martwi mnie troche serwis Renault w Jeleniej Gorze, bo jak sie umawialem to powiedzieli ze poogladaja go ale co moga wiecej stwierdzic? To co na oko bedzie widac. Zabrzmialo to bardzo malo profesjonalnie, wrecz zniechecilo mnie ale coz.... moze tak tylko glupio gadaja.

Dzwonilem tez pod adresy z pieczatek serwisow niemieckich (serwisowany w sieci ATU), telefonicznie nie chca udzielac informacji, kaza przyjechac osobiscie, zaslaniaja sie ochrona danych!!! Jedyne co mi powiedzieli to to ze nr VIN tego pojazdu figuruje w ich bazie danych.

 

Powiedzcie po czym poznac ze to faktycznie wersja "dynamique"?

 

Glupia sprawa ale napiszcie prosze mozliwie szybko bo juto w poludnie moze juz byc po wszystkim,

pozdrawiam

Sebastian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie jest to wersja "Dynamique" - min. klamki i relingi koloru matowego chromu, alusy 16 Kubera, tapicerka ciemnografitowa. Błotnik prawy ma inny odcień i w/g mnie został raczej wymieniony, zderzak przedni - na tyle ile widać na zdjęciu - wydaje się także w innym odcieniu. Na profesjonalne lakierowanie to nie wygląda - powinny być zcieniowane drzwi do błotnika. Po drobnych kolizjach przeważnie pęka plastikowy zderzak i błotnik (dlatego obstawiam wymianę, a nie lakierowanie). Szkoda, że nie widać lewej strony. Zwróć uwagę na górne mocowanie błotników, będzie widać po śrubach czy były wymieniane. Najważniejsze jak wygląda pod spodem i w jakim stanie jest silnik. I na koniec - auto stoi jeszcze na zimówkach, a to może wskazywać na dłuższy postój lub zwyczajnie ktoś podmienił ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za uwagi!!!

Mnie troche martwi to serwisowanie w sieci ATU a nie w Ranault, ale to auto poleasingowe wiec pewnie dla ciecia kosztow mieli umowe na serwis z ATU.

Mechanik tez te naprawy zauwazyl ale twierdzi ze jest wszystko ok. Zobaczymy co powiedza spece z Renault.

A co powiecie o cenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciach czasem tak jest że inny odcień wychodzi, u mnie to samo było. Auto wygląda ok. ale co do mechaników w Reno to niczego dobrego się spodziewać po nich nie można. Wersję Dynamique tak jak napisał kolega wyżej, ja mam taką samą ale rok strasza. Mnie w tym aucie przeraża jedynie przebieg, 3 letnie auto i prawie 140 tyś. Nie kupiłbym tego a szukał dalej. Ale to moje zdanie. Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pers, przebieg calkiem realny,przecież to klekot.Gdyby mial 50tkm to radziłbym koledze nie brać bo na 100pro kręcony.

No chyba,że kupił go jakiś starszy Niemiec z myślą,że za kilka lat sprzeda go Polakowi w związku z tym,tylko w niedzielę się nim poruszał,nie palił,garażował i oddał za pól darmo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!