Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Utrata mocy oraz buczenie silnika na obciazen


marshiasz

Rekomendowane odpowiedzi

W prawdzie mam inneg megane bo phII ale problem mam ten sam. Wymieniłem świece, cewki, zmieniłem katalizator i juz mnie szlak bierze jak wciskam bardziej gaz to zero reakcji, powoli wchodzi na obrot. Nie mam pojecia co by to jeszcze mogło byc:( ma ktos jakies propozycje??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A takie pytanie, Próbowałeś wrzucić 3 i pociągnąć do 4000 rpm i dopiero wtedy zmienić bieg?

Zauważyłem, że jak chcę szybko przyspieszyć to gdzieś tak 2900-3000 rpm zbiera się powoli powyżej zaczyna dostawać kopa. Ale z drugiej strony nie mam tak, że jak wcisnę gaz to auto się zastanawia czy ma się rozpędzić czy nie.

Poza tym objawy ustąpiły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie problem w tym ze auto przyspiesza w miare, jak wciskam delikatnie gaz. Jak jade i bardziej wcisne gaz to auto nie reaguje.Słysze tylko buczenie z lewej strony. Myslałem ze to katalizator ale po wymianie nie ma róznicy.

 

[ Dodano: 2010-03-18, 17:44 ]

Znalazłem gdzies na forum podobny przypadek i mam pytanie czy zuzyta lub zerwana poduszka silnika moze miec wpływ na moc silnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie moga być objawy padnietej cewki zaplonowej?

Przerywanie, nierówna praca silnika.

jak sprawdzic czy działa?

Przy włączonym silniku odłączasz wtyczkę kolejno od kazdej cewki. Jeżeli auto zaczyna nierówno pracować tzn że cewka jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Po 3 miesiącach walki z brakiem mocy i buczeniem efekt taki ze buczenie nabrało na sile a moc sie nie poprawiła. Cewki wymienione, swiece też, katalizator usuniety, nie mam pomysłu co jeszcze moge zrobic. Ma ktoś pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też buczało- mechanik powiedział(sprawdził) że to łożysko przedniego koła...ale mi sie to troche dziwne wydawało(kilka innych objawów które zignorował)

 

tak samo jak piszecie, brak mocy,buczenie od 2000-2500obr/min, długi czas reakcji auta po dodaniu gazu,brak zrywności przy dodaniu gazu do dechy..

 

dzisiaj rozebrałem przepustnice..okazała się CZARNA...wyczyściłem rozpuszczalnikiem,przy okazji wyczyściłem silniczek krokowy- auto ma teraz z 50KM więcej-bez przesady! naciskam gaz i wciska mnie w fotel ! dawno tego nie czułem :-) auto chodzi płynniej,buczenie się zmniejszyło- silnik już tak nie drga jak wcześniej

całość zajeła mi max 20min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak w twoim silniku, u mnie są 4 śruby- kluczem gwiazdkowym- najpierw wyjąłem całą puszke z filtrem powietrza razem z tą plastikową rułą- wtedy jest dużo łatwiej bo nic nie zawadza, odpinasz wszystkie wężyki i wtyczki od czujników/silniczka krokowego, odpinasz linke gazu, wykręcasz te 4 śruby i masz przepustnice w ręce... czyścisz benzyną (albo rozpuszczalnikiem-bo tylko to miałem) nalałem do środka gdzie sie dało-i czyściłem szmatką w środku..

 

uważaj na uszczelke przy kolektorze- bo w moim przypadku - dużo z niej nie zostało(rozleciała sie ze starosci) bede musiał wymienic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyściłem przepustnice i dalej lipa :cry: Jedyne co zauważyłem to ze mam pęknięta ta czarna skrzynie od filtra, pokleiłem ale wątpię żeby to na długo wytrzymało. Dalej mi dziwnie buczy z lewej strony i nie mogę nic z tym zrobić( nawet nie mam pojecia co tam jeszcze z tej lewej strony moze byc). Mechanik chętnie pomoże ale na dzień dobry pól silnika chce wymienić i będzie wymieniał aż do skutku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może łożysko przednie...te z lewej strony pierwsze zawsze siada...

mechanik sprawdzał mi to tak( i sie nie pomylił-tylko że miałem te buczenia i drgania też przez tą przepustnice):

 

-podnieś przednie lewe koło na lewarku(lepiej jakimś dobrym)

-zaciągnij dla pewności reczny

-wrzucasz 3ci bieg i gaz do ok 60km/h (prawe koło nie powinno sie ruszyc-nie wiem dlaczego, ale mechanik wiedział ;-) )

-najlepiej żeby ktoś słuchał przy kole co tam słychać..

-to samo możesz zrobić z prawym kołem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ze u mnie to buczenie występuje jak silnik jest pod obciążeniem. Myślę tez czy może gdzieś na lini silnik - kolektor - wydech nie ma nieszczelności. Tylko nie wiem czy miało by to jakiś wpływ na moc silnika. Qrcze załamuje juz sie powoli, cała przyjemność z jazdy znikła została tylko irytacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rufioex, może nagraj jakoś to buczenie. Nie jest łatwo podpowiedzieć, nie słysząc co się dzieje.

/nagranie też nie gwarantuje sukcesu, ale zwiększa szanse :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!