Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

odchodząca powloka kratki nawiewu


Rekomendowane odpowiedzi

Pragnę się podzielic nieszczesciem. Kupilem sobie zapach samochodowy w plynie , który umiescilem na kratce nawiewu,efekt jest taki że powloka którą jest pokryty plastik(teraz już wiem że tam jest ) po prostu odeszla w formie dużego bąbla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

U mnie oczywiście to samo - od zapachu plastyk z kratki odszedł, z uczwytów do zamykania, sam się zdrapał od normalnego użytkowania. Myślałem nad wymianą z jakiegoś rozbitka, ale pewnie i to byłoby czasowe rozwiązanie. Myślałem też czy by tego nie pomalować, ale nie mam doświadczenia. Są przecież Meganki, które firmowo mają srebne wstawki (klamki do otwierania drzwi od wewnątrz). Czy ma ktoś doświadczenie w malowaniu plastyków? Czy trzeba stosować jakiś podkład? Czym malować? Spray?

 

pozdrawiam,

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malowanie plastików jest " stosunkowo " proste o ile ma się jako takie pojecie o majsterkowaniu. Jak malować ?

Warto zrobić sobie jakiś uchwyt podstawkę przykleić taśmą od spodu (do części która jest nie widoczna ) to ułatwia malowanie oraz zabezpiecza przed zostawieniem lini papilarnych w którymś miejscu ;P to się zdarza jak chcemy trysnąć pod innym kątem i sie okazuje ze przedmiot trzeba przesunąć , obrócić itp.

Najlepszy jest spray w puszce a dyby to był spray przeznaczony właśnie do plastików to w ogóle git. ( motip robi takie spraye)

Przedmiot trzeba pozbawić starej warstwy farby co do cna ( w tym wypadku na raczkach jest to ta "gumowata aksamitno ,matowa" powłoka

Zmatowić , odtłuścić i można malować :)

aaa no i trzeba pamiętać ze lakierowanie to spokój, lepiej robić 5 cienkich warstw niż 2 grube ...