Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pytanie o instalacje gazową, ocencie montaż


Piotrekglowno

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przymierzam się do załorzenia instalacji gaz dwa dni przy kompie i już głowa pęka. Gazownik zaproponował mi instalację diego za 2200, taki miejscowy macher cale moje miasteczko tam robi wszystko w gazie i opinię ma bardzo dobrą. Mówił że będzie chodzić bez problemu gwarancja na dwa lata.

Nie znam się na instalacjach gazowym wcale stąd moje pytanie czy to jest rozsądny wybór.

Dzięki za wszelkie odpowiedzi. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Renówkowe silniki z pełną sekwencją wtrysku, mają dość długie czasy na biegu jałowym, więc pewnie i Diego da radę. Nie zmienia to postaci rzeczy, że Diego to taka półka, że plecy bolą od schylania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zdecydowałem się na instalację KME diego. Zakłada mi ją 2 lipca zobaczymy jak będzie chodzić. Jak będzie coś nie tak to mam producenta tej instalacji w zgierzu mają również serwis. Gaziarz mówił że większych problemów z tą instalacją nie ma. Podstawa to dobry montaż i regulacja zobaczymy jak wyjdzie. Odezwę się po montażu.

Pozdrawiam.

 

[ Dodano: 2009-07-02, 19:22 ]

Hej tak jak pisałem wcześniej założyłem ten gaz. Jak na razie wszystko cacy może troszkę mniej dynamiczny. Butla w koło 48 litrów. Wrzucę fotki w sobotę albo w niedzielę to ocenicie montaż. Pozdrawiam :)

 

[ Dodano: 2009-07-08, 12:04 ]

Moje fotki.

 

[ Dodano: 2009-07-12, 19:32 ]

Dziś zatankowałem do pełna weszło 42 litry na pełnej butli zrobiłem 500 km, średnia mi wyszła 8,4 z tego jakieś 70% to trasa. Jak na razie jestem zadowolony, oceńcie montaż.

post-7793-1245746349_thumb.jpg

post-1-1245746349_thumb.jpg

post-1-1245746350_thumb.jpg