Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

Ok, ale może wiesz jak to wyregulować ...w MII - a sprawa jest niby prozaiczna-

-wyskoczyłą lewa linka( są dwie) z obustronnego zaczepu przy dzwigni hamulca- ale to tylko dlatego że długości linek są nierówne-

zaczep ciągnący linkę prawą i lewą jest mocno przekrzywiony na lewą stronę -

tj. linka lewa jest krótsza niż prawa- ( ok 3 -4cm) czy to się reguluje przy

tylnym kole, przy tylnej tarczy ? Bo w takim układzie jak jest linka przy

mocnym szarpnięciu wyskakuje prawie za każdym razem, przy delikatnym

zaciągnięciu jest ok.

 

pzdr! Nix

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

może ktoś wie jak sie dostać do tego miejsca regulacji linek od ręcznego , bo jest to temat bardzo ważny przy wymianie tylnych klocków a to dlatego że wkładając nowe klocki (grubsze oczywiście od zużytych) zacisk nie chce wejść na klocki bo trzyma go tłok,

Tłok da sie wsunąć dokładnie tylko tyle ile pozwoli mu reczny , a potem co ??? gdzzie mozna popuscic ręczny help!!! szukałem na forum ale tego tematu nikt nie wyjasnił

 

jak ktoś ma jakieś info prosze o pomoc

 

pozdro

pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
może ktoś wie jak sie dostać do tego miejsca regulacji linek od ręcznego ,

 

Tak jak na rysunku, gałki i osłony dźwigni zmiany biegów nie trzeba demontować. Po zdjęciu tego elementu mamy dostęp do nakrętki regulującej naciąg linek.

post-129-1196704698_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 lat później...

Ok, ale może wiesz jak to wyregulować ...w MII - a sprawa jest niby prozaiczna-

-wyskoczyłą lewa linka( są dwie) z obustronnego zaczepu przy dzwigni hamulca- ale to tylko dlatego że długości linek są nierówne-

zaczep ciągnący linkę prawą i lewą jest mocno przekrzywiony na lewą stronę -

tj. linka lewa jest krótsza niż prawa- ( ok 3 -4cm) czy to się reguluje przy

tylnym kole, przy tylnej tarczy ? Bo w takim układzie jak jest linka przy

mocnym szarpnięciu wyskakuje prawie za każdym razem, przy delikatnym

zaciągnięciu jest ok.

 

pzdr! Nix

 

Hej.

Udało się komuś rozwiązać powyższy problem? Mam to samo u siebie i mam już dość zakładania tych linek;/

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...

Sorry za odświeżenie tematu, ale borykam się dokładnie z tym samym problemem, nie równa długość linek, samochód jest po wymianie tylnych tarcz i klocków, regulatory ręcznego jak ustaliłem są przy tylnych zaciskach hamulcowych bynajmniej w MII grandtour, podejrzewam, że w hatchbacku jest identycznie.Problem polega na tym, że po przejechaniu ok 300 km na nowych klockach i tarczach doszło do zablokowania hamulca na tylnym lewym kole.Tłoczek sprawdzałem podczas wymiany klocków i tarcz i wizualnie wyglądał dobrze-nie posiadał wżerów, gumowa osłona też była cała.Jarzma hamulcowe oczyściłem i nałożyłem smar odpowiedni do układów hamulcowych.Ostatnim podejrzanym jest wg, mnie ten nieszczęsny hamulec postojowy tym bardziej, że nie zawsze dochodzi do zablokowania tego hamulca objaw wygląda jakby ten ręczny nie zawsze odbijał, czy spotkał się ktoś z podobnym problemem?Dodam, że długość linek na ręcznym przy dźwigni nadal nie jest równa, mimo że smarowałem te regulatory przy zaciskach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!