Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z kartą- nie zamyka drzwi


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Kupiłem właśnie renault megane II z 2003 roku z przebiegiem 170000km.Problem w aucie polega na tym ,że poszło koło pasowe i spadły wszytskie paski.Ale to jest do zrobienia bez większego problemu.Kłopotem jest to,że nie moge zamknąć kartą drzwi.Czy jest to możliwe,że po awarii coś przestawiło się w komputerze ?Klucz w karcie pasuje drzwi.Stosuje metodę taką ,że zamykam wszytskie drzwi przyciskiem wewnątrz , następnie druga osoba odłącza akumulator i otwiera mi drzwi kluczykiem.Auto poza problemem z kołem pasowym jest b.dobrym stanie.W listopadzie miał serwisowy remont w Renault zagranicą, a właściciel zapłacil 29000 euro za to.

Z góry dziękuję za podpowiedz bo nie wiem czy trzeba jechac do serwisu z kartą.Widać ze ten kłopot wystąpił po zerwaniu koła pasowego- na drodze bo w bagazniku leża tylko części zewnetrzne - osłony z kamizelką pomarańczową, zakładaną tylko na drodze.Ktoś próbował zrobić na drodze podłączajac kabel do komputera samochodu.I najwidoczniej zrezygnował.

 

Renault Megane II z 2003 roku , kombi.silnik 1.9 dci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam wszystkich,

nie chcę zakładać nowego tematu a mój problem jest podobny więc piszę w tym miejscu.

odkąd zrobiło sie zimno karta nie chce zamykać auta tzn, raz zamyka za chwilę nie zamyka. wczoraj trochę pojeździłem i bez problemu centralny zamknął wszystkie drzwi, dziś rano otworzyłem normalnie z karty i pojechałem do pracy po czym już nie dało rady zamknąć auta i stoi otwarte. proszę was o wskazówki co sprawdzić i gdzie (np. czytałem o zalewaniu UCH ale nie wiem co to jest i gdzie się znajduje) odłączę też aku na trochę i zobaczę czy pomoże. wszelkie rady mile widziane. dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zimno się zrobiło i siłowniki mogły po przymarzać. W drzwiach masz takie "dzinksy" do ręcznego zamknięcia drzwi.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aston76, ale to jest trochę dziwne bo rano (-3*C) otwieram normalnie auto kartą, odpalam, jadę dop pracy i pod firmą już nie można zamknąć z karty. postoi trochę np. dzisiaj 2 godziny i można normalnie zamknąć i otwierać do woli, a rano dalej to samo???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz HF??

Czy słychać w czasie tego nieudanego zamykania podwójne klikniecie zamków??

Pytam dla tego, że przykładowo przy HF i padniętej antenie w drzwiach, karta może jeszcze być czytana przez antenę wewnętrzną i nie pozwala zamknąć auta, odczytując to jako pozostawioną kartę w środku. Po chwili, zasilanie samo się wyłącza i układ może się zerować, co pozwala na zamykanie i otwieranie auta.

To oczywiście dywagacje, chcąc logicznie wytłumaczyć to nienormalne zachowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też tak było jak było wilgotno i mały mróz tak do -5 st. C to takie hece miałem. Auto otwierało się normalnie a nie można było zamknąć jednych drzwi. Postało na słoneczku to się zamykało i otwierało normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Znalazł ktoś już odpowiedź w tym temacie? Ponieważ dziś i mi się to przytrafiło, samochód otworzyłem kartą, jak zwykle zresztą, natomiast zamknąć już go nie mogę:/ Sam centralny jako taki działa, bo naciskając przycisk od środka wszystko jest okey, natomiast jest brak jakiej kolwiek reakcji na przycisk znajdujący się na karcie. nie mam HF, jakieś rady?? Bo auto stoi otwarte i nie wiem jak długo jeszcze tak postoi..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jeszcze nie próbowałeś to wymień baterię i sprawdź pilota z nową baterią. Natomiast, jeżeli dobrze pamiętam, drzwi można też zablokować przytrzymując przez parę sekund (przy otwartych jakichkolwiek drzwiach) przycisk blokady centralnego zamka wewnątrz. Potem, jak zamkniesz drzwi to wszystkie zamki powinny być zablokowane. Ale ponowne otwarcie będzie możliwe tylko znowu pilotem, albo mechanicznie kluczykiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!