Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

1.4 16V szarpanie


Mack

Rekomendowane odpowiedzi

A wiecie moze jak sie dowiedziec jaka sonda lambda jest uzyta w danym modeu auta czy to nie szło seryjnie. jezeli bym chciał zastosowa sonde boscha 4 przewodową to czy to jest do zamontowania w moim aucie(megane 1.4 v16 '01) czy musze szukac czegos innego??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak tylko zlokalizuje usterke to dam znac co to bylo, tylkonarazie nie mam kiedy za tym pojezdzic, musze jechac pod kompa go podlaczyc moze to mi cos pokaze. A Ty na jakim etapie jestes?? co zrobiles i co jeszcze planujesz zrobic???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja juz go mialem dwa razy na komputerze. Przy obrotach miedzy 2 - 3 tys. komputer swiruje, pokazuje blad na wtryskach. Dzis go odstawilem do warsztatu zajmujacego sie glownie naprawami Renault, zobaczymy co wyjdzie z tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam takie lamerskie pytanko, ale ...

problem mam/miałem taki sam, opisywałem wyżej.

Czy ktos może mi podpowiedzieć, czy poziom płynu chłodniczego może mieć wpływ na takie szarpanie?

przedwczoraj odebrałem auto z serwisu-mechanik mówił że nie może znaleźć usterki, a auto chodzi teraz dobrze, ale przed wstawieniem go do warsztatu zauważyłem że jest mało płynu chłodniczego, wiec uzupełniłem. No i usterka znikła. Przypadek czy może przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego szarpania mam identyczny problem. Ruszam delikatnie na 1 biegu, wrzucam 2, wciskam gaz do dechy i szarpnie mi kilka razy. Podkreślam że nie mam instalacji LPG!! I teraz: gdyby to była wina wtrysku to działo by się tak cały czas lub wcale, ew. może źle stykać jakiś przewód wtrysku ale to raczej nie to. Co do sondy: jak nie pali dużo to znaczy że jest jeszcze ok. Może ew. mieć już opóźnione działanie ze starości i zużycia przez co silnik nie ma pełnej mocy ale raczej nie przerywa. Najprawdopodobniejsze przyczyny: o tym nikt nie wspomniał a to priorytet: KABLE ZAPŁONOWE!!! Muszą być w dobrej kondycji szczególnie przy LPG, oraz świece zapłonowe: odpowiedni model, ciepłota oraz prawidłowa przerwa. Jak to nie pomoże trzeba szukać w cewkach :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

Miałem kiedyś podobny problem z tym że ja mam LPG. 2 tygodnie błąkałem sie po warsztatach i nikt nic nie wiedział. Okazało się że komputer benzynowy padł a komputer od LPG "podtrzymywał przy życiu" moje auto. Jak tylko gazownik wyciągnął kompa od gazu (bo myślał że on strzelił) auto nawet nie chciało odpalić. Podczas jazdy objawy identyczne jak piszecie np. szarpanie na 2 przy dodawaniu gazu i przy każdej zmianie biegu do 4. Nie wspomnę, że auto gasło przy okazji. zresztą teraz też gaśnie i nie wiem co robić. Koszt naprawy kompa+ świece 960 z robocizną. Mama nadzieje że u was to coś innego, bo to jest tragedia!

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skarpaczi, mam pytanko, wymieniles ta uszczelke?? jak tak to jaki jest koszt wymiany?? bo dzis zauwazylem ze rowniez plyn chlodniczy ze zbiorniczka mi spier......a, juz zaczyna mi to autko powoli grac na nerwach bo non stop cos nowego sie dzieje a jezdze nim zaledwie jakies 3 miechy. Najpierw szarpanie i nierowna praca na biegu jalowym, potem przeciek pod skrzynia a teraz jeszcze nieszczelny uklad chlodzenia.

 

[ Dodano: 2007-05-20, 12:47 ]

snoszmen87, widze ze jestes z czywy :mrgreen: ktorego mechanika na naszym gruncie mozesz plecic do renowek??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam juz sil! :-? Po 2 dniach u elektryka, cewki sprawdzone -ok, komputer wstawili inny -to samo, i wiele innych czynnosci, wyszlo ze moze silniczek krokowy podaje blad na kompa. Jak na zlosc silniczka nigdzie nie bylo. Z niedowierzaniem zamowilem na allegro tani zamiennik. Dzis go wstawilem i - bez zmian. Jedyne czego nie ruszalem to swiece, ktore byly wymieniane pol roku temu. Zaznaczam ze mam LPG i na gazie, czy na paliwie auto wciaz szarpie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!