Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wielk problem z elektryką-długie :(


Rekomendowane odpowiedzi

witam, kupiłam meganekę (nie wiem czy phI czy phII, nie wiem nawet co to znaczy...), 2003r, 1.5dci. no i od samego początku są z nią problemy. auto miało kaprysy i zdarzało mu się nie zapalić, poza tym raz nie chciała wejść na obroty, 1000 i nic wiecej. przy okazji dorabiania karty trafiła na serwis przy salonie (zdunek gdańsk), tam stwierdzili, że jedna ze świec nie działa prawidłowo. auto trafiło do warsztatu i tam powiedziano nam, że świece są w porządku, ale trafiony jest przekaźnik świec (to był etap, że samochód miał w d.. jazdę i nie przekraczał 1000obr). kazano nam szukać tego przekaźnika bo oni go nie mieli, tylko wykręcili ten, który był w aucie. w końcu trafiliśmy do firmy reno car w gdańsku. tam stwierdzili, że komputer generuje mnóstwo błędów i że problem jest w elektryce. jak zresetowali komputer to samochód olał wszystkich, nie dał się ruszyć, czy nawet zamknąć. w końcu go "zrobili". powiedziano nam, że wiele z kabli jest poluzowanych, że jeden był przetarty i że to zrobili, co mnie zdziwiło, kazali nam samodzielnie zamocować akumulator (nie był przymocowany?) no i okleić kable taśmą izolacyjną :shock: no to zrobiliśmy to. no i samochód jeździł dobrze przez dwa dni. dziś wracając z pracy utknęłam na środku dużego skrzyżowania bo ta menda wyświetliła sobie "einsprung defekt" czy jakoś tak i nie chciała jechać. udało mi się ją przetoczyć w bezpieczne miejsce. nie chciała jechać, jak już odpaliła to po chwili znów ten swój einsprung... i d... przyjechał po mnie mąż, auto kawałek pojechał (nawet dobrze) a później znów ta sama śpiewka. koniec końców udało się nią dojechać do domu i nawet całkiem ładnie szła, bez humorów. jednak problem pozostaje nierozwiązalny. nie wiem co oznacza ten komunikat (nie mogę znaleźć tłumaczenia), ale wydaje mi się, że faktycznie jest jakiś kłopot z elektryką, tylko jaki? jak to stwierdzić? chciałabym oddać tą cholerę na warsztat żeby ja porządnie zrobili. czy ktoś miał podobny problem?

a może znacie jakiś dobry warsztat w gdańsku gdzie można to coś zostawić i że to zrobią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.masz megane phI

2.Nie wiem do jakiego warsztatu trafiłaś,po Twoim opisie to banda patałachów.

3.Einspritzung defekt...może byc wiele przyczyn,świece,egr,przepływka,wtryski.

4.Jedż do prawdziwego mechanika i myslę,źe skończą sie Twoje problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywaliłem pierwszą odpowiedź doczytawszy detale - jestem zszokowany, że w Renocar tak niedbale podeszli do sprawy. Osobiście pojechałbym do nich jeszcze raz i ponaciskał, że mogliby się trochę bardziej przyłożyć, bo poprzednia "naprawa" i "diagnoza" były do "duszy". Wiem, że nie zawsze u nich jest idealnie, ale jeśli to problem elektryki silnika (sensu stricte) to powinni sobie z tym poradzić, a jeśli nie mogą to na ogół mają pod ręką namiary do zaprzyjaźnionych warsztatów robiących to czego oni się nie podejmują - i na ogół są to dość dobre miejsca.

Gdy szukałem elektryka dla siebie jedynym warsztatem, który bez większych problemów zajął się moim autkiem był Mastercars

http://www.trojmiasto.pl/MASTERCARS-o19429.html

gdy robili mi autko sąsiadowało z dwoma innymi renufkami, więc można domniemać, że stykają się z nimi i wiedzą czego szukać. Są też dość drobiazgowi, ale nie mogę jednoznacznie powiedzieć, że "polecam" gdyż moja usterka była bardzo, bardzo banalna (choć dwa inne warsztaty nie potrafiły "znaleźć" przetartego przewodu :evil: )

Tym niemniej, jeśli Renocar miałoby dać dupy (nazwijmy rzeczy po imieniu) to spróbuj tam, niewykluczone, że chłopaki dadzą radę (choć Meganek i Lagun nie lubią bardzo i na dzień dobry zasugerowano mi sprzedanie go jako auta na wskroś wadliwego <ok> )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na razie jestem umówiona w renocar. nie wiem czy spartolili sprawę, wydaje mi się, ze nie mieli czasu i chcieli pozbyc się grata zalegającego u nich na warsztacie (jak pisałam auto po resecie nie ruszyło się). największy problem jest w tym, że autko raz jedzie, a raz nie. nie bardzo znam się na samochodach, ale logika mi podpowiada, że mechanicznie jest ok, bo gdyby jakaś część była niesprawna to po prostu by nie jeździł. nie wiem też czy można mieć zaufanie do komunikatów generowanych przez komputer, skoro wcześniej wykazał sporo błędów to jaką mam gwarancję, że teraz nie jest podobnie. od odebrania auta z renocar nie działała kontrolka poduszek (niby jest ich 6...), wczoraj też przez chwilę nie podświetlały się zegary. mam nadzieję, że tym razem coś z tym autem zrobią bo tracę do niego (może to śmieszne...) serce :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieję, że tym razem coś z tym autem zrobią bo tracę do niego (może to śmieszne...) serce
ja też mam taka nadzieję <ok>

Myślę,że ktoś przy tym autku coś grzebał,jakiś domorosły elektryk.Może auto mialo strzała i zostało tylko na sprzedaż podszykowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!