Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wielk problem z elektryką-długie :(


Rekomendowane odpowiedzi

witam, kupiłam meganekę (nie wiem czy phI czy phII, nie wiem nawet co to znaczy...), 2003r, 1.5dci. no i od samego początku są z nią problemy. auto miało kaprysy i zdarzało mu się nie zapalić, poza tym raz nie chciała wejść na obroty, 1000 i nic wiecej. przy okazji dorabiania karty trafiła na serwis przy salonie (zdunek gdańsk), tam stwierdzili, że jedna ze świec nie działa prawidłowo. auto trafiło do warsztatu i tam powiedziano nam, że świece są w porządku, ale trafiony jest przekaźnik świec (to był etap, że samochód miał w d.. jazdę i nie przekraczał 1000obr). kazano nam szukać tego przekaźnika bo oni go nie mieli, tylko wykręcili ten, który był w aucie. w końcu trafiliśmy do firmy reno car w gdańsku. tam stwierdzili, że komputer generuje mnóstwo błędów i że problem jest w elektryce. jak zresetowali komputer to samochód olał wszystkich, nie dał się ruszyć, czy nawet zamknąć. w końcu go "zrobili". powiedziano nam, że wiele z kabli jest poluzowanych, że jeden był przetarty i że to zrobili, co mnie zdziwiło, kazali nam samodzielnie zamocować akumulator (nie był przymocowany?) no i okleić kable taśmą izolacyjną :shock: no to zrobiliśmy to. no i samochód jeździł dobrze przez dwa dni. dziś wracając z pracy utknęłam na środku dużego skrzyżowania bo ta menda wyświetliła sobie "einsprung defekt" czy jakoś tak i nie chciała jechać. udało mi się ją przetoczyć w bezpieczne miejsce. nie chciała jechać, jak już odpaliła to po chwili znów ten swój einsprung... i d... przyjechał po mnie mąż, auto kawałek pojechał (nawet dobrze) a później znów ta sama śpiewka. koniec końców udało się nią dojechać do domu i nawet całkiem ładnie szła, bez humorów. jednak problem pozostaje nierozwiązalny. nie wiem co oznacza ten komunikat (nie mogę znaleźć tłumaczenia), ale wydaje mi się, że faktycznie jest jakiś kłopot z elektryką, tylko jaki? jak to stwierdzić? chciałabym oddać tą cholerę na warsztat żeby ja porządnie zrobili. czy ktoś miał podobny problem?

a może znacie jakiś dobry warsztat w gdańsku gdzie można to coś zostawić i że to zrobią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.masz megane phI

2.Nie wiem do jakiego warsztatu trafiłaś,po Twoim opisie to banda patałachów.

3.Einspritzung defekt...może byc wiele przyczyn,świece,egr,przepływka,wtryski.

4.Jedż do prawdziwego mechanika i myslę,źe skończą sie Twoje problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywaliłem pierwszą odpowiedź doczytawszy detale - jestem zszokowany, że w Renocar tak niedbale podeszli do sprawy. Osobiście pojechałbym do nich jeszcze raz i ponaciskał, że mogliby się trochę bardziej przyłożyć, bo poprzednia "naprawa" i "diagnoza" były do "duszy". Wiem, że nie zawsze u nich jest idealnie, ale jeśli to problem elektryki silnika (sensu stricte) to powinni sobie z tym poradzić, a jeśli nie mogą to na ogół mają pod ręką namiary do zaprzyjaźnionych warsztatów robiących to czego oni się nie podejmują - i na ogół są to dość dobre miejsca.

Gdy szukałem elektryka dla siebie jedynym warsztatem, który bez większych problemów zajął się moim autkiem był Mastercars

http://www.trojmiasto.pl/MASTERCARS-o19429.html

gdy robili mi autko sąsiadowało z dwoma innymi renufkami, więc można domniemać, że stykają się z nimi i wiedzą czego szukać. Są też dość drobiazgowi, ale nie mogę jednoznacznie powiedzieć, że "polecam" gdyż moja usterka była bardzo, bardzo banalna (choć dwa inne warsztaty nie potrafiły "znaleźć" przetartego przewodu :evil: )

Tym niemniej, jeśli Renocar miałoby dać dupy (nazwijmy rzeczy po imieniu) to spróbuj tam, niewykluczone, że chłopaki dadzą radę (choć Meganek i Lagun nie lubią bardzo i na dzień dobry zasugerowano mi sprzedanie go jako auta na wskroś wadliwego <ok> )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na razie jestem umówiona w renocar. nie wiem czy spartolili sprawę, wydaje mi się, ze nie mieli czasu i chcieli pozbyc się grata zalegającego u nich na warsztacie (jak pisałam auto po resecie nie ruszyło się). największy problem jest w tym, że autko raz jedzie, a raz nie. nie bardzo znam się na samochodach, ale logika mi podpowiada, że mechanicznie jest ok, bo gdyby jakaś część była niesprawna to po prostu by nie jeździł. nie wiem też czy można mieć zaufanie do komunikatów generowanych przez komputer, skoro wcześniej wykazał sporo błędów to jaką mam gwarancję, że teraz nie jest podobnie. od odebrania auta z renocar nie działała kontrolka poduszek (niby jest ich 6...), wczoraj też przez chwilę nie podświetlały się zegary. mam nadzieję, że tym razem coś z tym autem zrobią bo tracę do niego (może to śmieszne...) serce :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieję, że tym razem coś z tym autem zrobią bo tracę do niego (może to śmieszne...) serce
ja też mam taka nadzieję <ok>

Myślę,że ktoś przy tym autku coś grzebał,jakiś domorosły elektryk.Może auto mialo strzała i zostało tylko na sprzedaż podszykowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!