Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Check emissions


yanik13

Rekomendowane odpowiedzi

Ja miałem błąd 0340 i nie dało się go wykasować przez zwykły kabel. Sam wymieniłem czujnik, pojechałem na wykasowanie i nie da się wykasować :shock: Mechanior przez clipa podnósł obroty na 1800obr i tak go trzymał przez ok 20 minut. Później błąd znikł. A co do KZFR- miałem już raz wymieniane 2 la temu i już się odzywa. Co prawda rzadko i na razie to olewam, ale już powolutku szykuję kasę. Niech się ktoś może wypowie- Jak zestaw rozrządu ma ok 20tys km, to wystarczy wymienić samo koło, czy kompletny rozrząd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

cytowanie

 

Wtyczka jest na zatrzask. Można go podważyć małym płaskim wkrętakiem.

Ostatnio też, miałem problemy z tym czujnikiem. Na początku pokazywało mi błąd tylko na testerze, jako błąd niestały więc to ignorowałem. Ostatnio wyskoczył mi na desce komunikat i kontrolka silnika, żadnych skutków ubocznych, negatywnej pracy silnika sprawdzam na kompie czujnik położenia wałka rożrządu. Telefon do ASO, diagnoza na 90% czujnik do wymiany. Odłączyłem aku, wykręciłem czujnik, przemyłem go, podoginałem styki we wstyczce. Błąd dalej się pokazywał. Zamówiłem nowy czujnik w Aso ok.120 zł. W między czasie przegoniłem samochód o. 50 km i o dziwo komunikat zgasł. Narazie tak jeźdzę, czujnika nie wymieniam.

 

Nie cytuj całego posta, jeśli odpowiadasz bezpośrednio pod nim.

Edytowane przez meganecoupe02
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

WITAM

Po podpięciu do komputera pokazało mi 6 błędów: czujnik położenia wałka, zmienne fazy rozrządu, i coś o spalinach. Dzisiaj był sprawdzany inny czujnik i błędy się powtórzyły,z tego co wyczytałem kolejną przyczyną może byc KZFR i to samo zasugerował mi mechanik(KZFR tak jakby się zatrzymywało w 1 położeniu a powinno być w neutralnej), czy ktoś miał taki jeszcze przypadek, rozrząd jest nowy a usterka zapaliła się jeszcze przed wymianą rozrządu, auto odpala normalnie, spalanie też ok, nie gaśnie ,trzyma obroty, czy powinnienem zająć się KZFR?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam wszystkich.

Mam poraz pierwszy kontakt z meganka, a mianowicie dzis zapalila sie kontrolka "service". Podlaczylem czytnik bledow i okazalo sie ze sa dwa bledy. P0010 i P0340. Od czego mam zaczac? Podejrzewam ze meganka nie miala robionego rozrzadu. dzieki za pomoc. pozdrawiam

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

P0010 i 340 = czujnik wałka rozrządu, odepnij, zakup nowy i jazda! Albo... Odepnij, skasuj błąd, i lataj z odpiętym a z czasem zainwestuj w nowy. Autko powinno chodzić, pomimo odpiętego, bezproblemowo. W mojej Lagunie, metoda, działa OK !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!