Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dodatkowe wyposażenie - co warto a co sobie odpuścić?


fatcat

Rekomendowane odpowiedzi

Sądzę, że w pakiecie jest co najmniej mapa Polski. Jak jest z innymi krajami, nie wiem. Dla mnie jednak oryginalna nawigacja ma dwie zalety: jest na stałe zamontowana w aucie, a więc odpada obawa przed kradzieżą, ma także silną antenę wyprowadzoną na zewnątrz, co jest nie bez znaczenia, bo pod atermiczną szybą nawet wysokiej jakości sprzęt nie najlepiej odbiera. Moim zdaniem za 1990 zł warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wziął tą nawigację, nie plączą się żadne kable ani nic z tych rzeczy. Wygoda. Poza tym Lubię TomToma i myślę że może mieć niezłe mapy. A jak nie ma dobrych map to będzie miał <ok> Jest to też plus przy sprzedaży auta ale to już patrzenie daleko w przyssłość.

Leman666, ksenony można kupić na allegro za kilka stów, co z tego że "mejd in czajna", świecą dobrze :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na swoim przykladzie, patrzac tak teraz, moglbym zrezygnowac z podgrzewanych foteli.

Niby fajne i grzeje, ale nie przekonalo mnie, moglbym spokojnie obejsc sie bez tego.

Za to wolalbym skladane elektrycznie lusterka, chociaz tutaj chyba tylko mozna to zrobic z handsfree, ktorego z kolei wolalbym odpuscic.

 

Dachu panorama, bym nie bral, ksenony jak kto lubi, mi obojetnie.

Nawigacje mimo wszystko bym wzial, ladnie wkomponowane w calosc, nie trzeba sie bawic z kablami,

mocowaniami itp.

 

Wspomaganie parkowania - tyl jak najbardziej przydaje sie.

 

Arkamys, osobiscie uwazam ze nie powala. Ale chyba i tak lepiej niz standard.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zdecydowanie bym dołożył szklany otwierany dach, do tego hands free ze składanymi lusterkami i czujnikami parkowania w pakiecie, koło zapasowe, popielniczkę i zapalniczkę - mimo, że nie palę to się przydaje. No i kółka 17"

Fabryczną nawigację bym odpuścił moim zdaniem nie warto, zdaje się że nawet nie dawno była w promocji za 1 zł, podobnie z arkamysem wolałbym te pieniądze przeznaczyć na porządne głośniki i efekt będzie zdecydowanie lepszy.

Pozdrawiam Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie o sport-kicie? Na zdjęciach fajnie się to prezentuje, pytanie czy na żywo nie wygląda jakoś badziewnie? No i mam wątpliwości co do praktyczności np. przedniego spojlera - chyba łatwo to oberwać na jakimś wysokim krawężniku podczas parkowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba łatwo to oberwać na jakimś wysokim krawężniku podczas parkowania.
Ja pakietu nie mam ale zdarza mi sie na troche wyzszych kraweznikach cos tam przyszorowac dolem, tyle ze tam jest zwykly czarny plastik, oslona od dolu.

Przy polskich parkingach chyba latwo to stracic.

popielniczkę i zapalniczkę - mimo, że nie palę to się przydaje
Do czego ? Ja dostalem gratis i lezy schowane(popielniczka) bo nie potrzebnie zajmuje miejsce.

Zapalniczka wiadomo, w sumie moze byc ze wzgledow estetycznych, ale to mozna za kilka zl kupic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie o sport-kicie? Na zdjęciach fajnie się to prezentuje, pytanie czy na żywo nie wygląda jakoś badziewnie?

 

Ja mam i jak na razie się trzyma ;-) Rzeczywiście przy krawężnikach trzeba uważać (albo parkować tyłem <ok> ). Co do wyglądu to na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciach - przynajmniej moim zdaniem :idea::idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie o sport-kicie?

 

Mojego sport-kitu na przednim zderzaku już nie ma, niestety...

Z tyłu za to nie zakładałem atrapy wydechu, bo wygląda to jakoś śmiesznie, jak spaliny idą z boku a ten cud-miód-mailina wydech siedzi na środku.

 

Poza tym odrobinę słabo został zamontowany i są szparki między nim a podzderzakiem tylnym, co widać zwłaszcza w moim kolorze auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!