Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dodatkowe wyposażenie - co warto a co sobie odpuścić?


fatcat

Rekomendowane odpowiedzi

Odradzam zestaw audio by Arkamys. Po kilku dniach słuchania i testowania mogę stwierdzić, że 2tyś zł za zestaw do słuchania audiobooków to trochę dużo.

Basu prawie nie ma, skala głośności za niska a i tak przy podkręceniu radio nie wyrabia i zaczyna wszystko trzeszczeć. Nie jestem melomanem, ale to co nazywają 'zestawem audio by Arkamys' jest po prostu kiepskie. Aż się boję zapytać jak w takim razie gra seryjne nagłośnienie...

 

Jestem delikatnie mówiąc bardzo zawiedziony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż się boję zapytać jak w takim razie gra seryjne nagłośnienie...

Ze e tak sie wyraze... tak samo :mrgreen:

Odsluchiwalem arkamysa, sam arkamysa nie mam i nie zaluje.

IMHO gra to praktycznie tak samo... tzn kasa ktora sie doplaca nie jest adekwatna do zmian/jakosci dzwieku jaka otrzymujemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest różnica... na jazdach próbnych zwróciłem na to specjalną uwage. niestety nie jest to roznica taka jaka powinna być za 2 tys. Sam testuje to audio dopiero od kilku dni. np. Arkamys potrzebuje bardzo dobrej jakości dźwięku - mnie strasznie uderzyło, że repertuar który mam od dawna na ipodzie i słucham go w każdym praktycznie aucie, w arkamys strasznie słychać kompresje mp3. Faktycznie ta cyfrowa obróbka daje sporo przy np zwykłym audio CD, ale co z tego skoro przy 130 km/h nie mozesz zrobic głośniej, bo zaczyna się pierdzenie. Cóż... trzeba będzie zainwestować w porządne audio dodatkowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale co z tego skoro przy 130 km/h nie mozesz zrobic głośniej, bo zaczyna się pierdzenie
Az tak? To powiem, ze u mnie moge zrobic max i nic nie zapierdzi.

Gra normalnie, dzwiek nie jest przesterowany.

Co do jakosci to juz jakis czas to zauwazylem i ostatnio chetniej kupuje CD w sklepie zamiast mp3.

Ktos moze to wysmiac, ale ja slysze ogromna roznice w jakosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież dostaje się tam głośniki 30W zamiast 15W i ponoć również są gwizdki, dodatkowo jest Bluetooth i Audio Connetion Box. Więc coś się za to dostaje.

Wiadomym jest też fakt, iż im lepsze radio i głośniki tym więcej słychać wad mp3.

Jakiej wielkości są głośniki w Megane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do jakosci to juz jakis czas to zauwazylem i ostatnio chetniej kupuje CD w sklepie zamiast mp3.

Ktos moze to wysmiac, ale ja slysze ogromna roznice w jakosci.

 

mp3 nigdy nie dorówna jakości cd audio. Także na pewno masz rację i słychać różnicę.

Wg mnie dodatkowo problemem jest sam procesor dźwięku, pewnie reno kupiło jakiś szajs od żółtych i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie reno kupiło jakiś szajs od żółtych i tyle

 

Już we wrześniu 2000r Renault przejęło akcji 70% Samsunga Motors więc nie musieli kupować :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Az tak? To powiem, ze u mnie moge zrobic max i nic nie zapierdzi.

Gra normalnie, dzwiek nie jest przesterowany.

Co do jakosci to juz jakis czas to zauwazylem i ostatnio chetniej kupuje CD w sklepie zamiast mp3.

Ktos moze to wysmiac, ale ja slysze ogromna roznice w jakosci.

 

no moze nie az tak "zle"... chodzi tu o to ze razem z predkoscia auta radio się zgłasnia... I jest pewna granica, ze jak stoisz to jest srednio glosno, a jak jedziesz szybko i audio sie dostosowuje do predkosci to w pewnym momencie przesteruje. zalezy od konkretnego kawalka itp. ale ogolnie jest slabo.

 

co do mp3 - :mrgreen: . jedynie 320kb mozna sluchac na dobrym sprzecie, wieksza kompresja na wysokich tonach jest slyszalna juz na malych sluchawkach. niektorych to nie razi, ale ja zwrocilem uwage ze akurat Arkamys to wyciaga i mocno drazni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi wogóle nie pokazuje nazwy arkamys bo mam navi. wydaje mi się że radio z tym systemem rózni się też layoutem przycisków od innych. generalnie z dobrego źródła gra znośnie. ale i tak nie radzi sobie z basami powyżej 28. chyba że mi tam naprawde czegoś nie wsadzili :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest różnica... na jazdach próbnych zwróciłem na to specjalną uwage. niestety nie jest to roznica taka jaka powinna być za 2 tys. Sam testuje to audio dopiero od kilku dni. np. Arkamys potrzebuje bardzo dobrej jakości dźwięku - mnie strasznie uderzyło, że repertuar który mam od dawna na ipodzie i słucham go w każdym praktycznie aucie, w arkamys strasznie słychać kompresje mp3. Faktycznie ta cyfrowa obróbka daje sporo przy np zwykłym audio CD, ale co z tego skoro przy 130 km/h nie mozesz zrobic głośniej, bo zaczyna się pierdzenie. Cóż... trzeba będzie zainwestować w porządne audio dodatkowo.

 

Przynajmniej będzie Cię ostrzegać ten sprzęcik, że przekorczyłeś 130 km/h :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!