Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jaki V-max Waszych Meganek?


MrTea

Rekomendowane odpowiedzi

Moja renia 1ph2 K4M 190 naA4 katowice-zabrze, sprawdzalem tylko dla testow, normalnie to nie przekraczam na a4 140, pozniej juz mi sie serducho kraje jak moja kruszyna prosi o litosci z obrotami. z tego co wiem to V-max to 205 ale raczej nie bede sprawdzal czy to prawda

 

mały OT

ja w zyciu dostalem tylko 2 mandaty jeden za predkosc 50zl jakies 4lata temu i drugi za podlewanie drzewek tez 50:) jaies 2 miesiace temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że mało, ponieważ tutaj posiadacze 1.5 dci o mocy około 80 koni chwalą się że a to 190 a to 205... dlatego martwie się, czy moje auto aby sprawne w pełni...

 

edit: dodam jeszcze, że jechałem sam, z wyłączoną klimą, pusty samochód, opony rozmiar standard (nowe fuldy jakieś tam)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200 km/h i to na takiej drodze że sam się później wystraszyłem. Ale jak na ten silnik to jeszcze nie koniec. Sam czułem że jeszcze się rozpędza a i na www.youtube.com jest masa filmików na ten temat i jechali tam ok. 215 km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do predkosci to nie powietrze jest wazne, ale stan, jakosc i przystosowanie technologiczne jest ZNACZNIE lepsze na zachodzie. w PL mam ciarki przy 160, bo auto plywa jak chce na autostradzie. w Niemczech 190 to byla tylko kwestia tego zeby sie rozpedzic. auto rowniutko cielo do przodu, bez "niespodziewajek".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym powietrzem to chyba nie zauważyłeś ironii...

rozumiem, że chodzi Ci o "przystosowanie techniczne" dróg

nie wiem czy jechałeś kiedyś obwodnicą Białobrzegów (trasa nr 7 Radom-Warszawa), tam droga jest naprawdę równa, standard zachodni, tyle, że tam jest parę wzniesień i dolin, dlatego mogłem nie zdążyć się rozpędzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój CLASSIC (K7M)śmigał 205km/h - według licznika

 

Aktualny Combiak (KA04) wycisnołem 195km/h nie było to chyba wszystko ale wolałem wcześniej wyhamować. Pewnie dużo więcej by nie poszła, ale zawsze zostaje w świadomości fakt że może jeszcze coś :) Raczej rekordu poprawiać nie będę :)

 

Jedyny dowód prędkości jako mam to zaświadczenie od pana władzy na prędkość 182km/h :/ Dodam ze takie zaświadczenie drogo kosztuje :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Megi II 225km/h A4 Kraków-Katowice

 

Przecinaki:

Seicento Van 185km/h - budzik zamknięty i ciut za :) (moja firmówka) A4 Kraków-Katowice

Tico - 170km/h na budziku jest 160 :shock: obwodnica Łagiewniki - Wieliczka

 

Mandaty:

- Seicento za prędkość w Rabce było do 60km/h jechałem 96km/h - mandat 200zł bodajze 2ptk. Czas dojscia do policjanta 1:30sec

- Mruganie długimi że stoi policja 200zł 2ptk.

- Jazda bez pasów i przejazd na zakazie koło G.Krakowskiej ul.Pawia nie chciało mi sie skręcać w Basztową :) Miałem fart bo policjant kazał mi wybrać za co mnie ma ukarać, wybrałem pasy. A policiant: "bardzo dobry wybór" poczułem sie jak w teleturnirju jak bym coś wygrał :) i ofkors dmuchanko (ps: ustniki są rozbieralne można wyciagnąć z niego kulke "zawór zwrotny" i wtedy wciagać powietrze a nie dmuchać. Sprawdzone bo tak ost zrobiłem, byłem w kolejce do dmuchania wiec miałem chwile na zabawe. Oczywiście byłem trzeźwy)

 

Mandaty które macie w domu (nawet te z przed pół roku) możecie wymienić w Jeff's na darmową pizze w G.Kazimierz w Krakoofie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Meganką rozbujałem się raptem do 170 km/h ale co to był za wyczyn w poruwnaniu ze 160 km/h Deawoo Tico "GT" na trasie Gorzów Wlkp - Zielona Góra na wysokości Świebodzina gdzie zostałem zepchnięty na pas awaryjny w koleiny to był skok adrenaluny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!