Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kontrolka rezerwy paliwa nie działa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam ta bateryjka niby to nie bateria tylko taki czujnik rezerwy .Osobiście szukałem takiego ale nie znalazłem ,kupiłem pompę kompletną z pływakiem od nowszego megane i okazało się że w nowszych modelach ph2 nie ma już tego czujnika rezerwy dlatego nowsze zegary same zapalają kontrolkę kiedy wskazówka opadnie na rezerwie.

Ja chciałem przy okazji zamontować sobie komputer pokładowy więc kupiłem takie z komputerem ale okazało się że w tych zegarach steruje kontrolką właśnie komputer zależy to od dystansu do następnego tankowania.W moim przypadku nie sprawdza się to bo jeżdżę na gazie komp oblicza dystans do tankowania i jak się kończy to zapala kontrolkę rezerwy ale wskazówka wcale nie pokazuje rezerwy bo paliwa nie ubywa tylko gazu .Taki mały zonk na gazie pozdrawiam i polecam nowe zegary od ph2 manual montażu jest na forum z rospiską kostek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam podobny problem. Po wymianie zespołu pompy dalej nie zapala się przy małej ilości paliwa. A ta bateryjka to czujnik rezerwy. Wie ktoś jak go sprawdzić?

 

[ Dodano: 2010-03-01, 18:06 ]

Wygląda to tak

 

[ Dodano: 2010-03-01, 22:17 ]

Czujnik rezerwy naprawiony - rezerwa świeci.

post-17361-1267463132_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...

Witam wszystkich serdecznie! :mrgreen: Dawno nie siedziałem na forum z nie mojej winy, ale powiem tak jest to fajna sprawa , wszyscy sobie pomagają jak mogą , i to jest fajne , ale do rzeczy , chodzi mi o czujnik paliwa ,,, nie pamiętam kto to był ale jest dobry , śmiało możecie dać zamiennik z NEXII pasuje jak ulał i działa , koszt 19 zł.. Wymiana jest prosta , lutownica jeden lut i jest OK, Pozdrawiam :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szangala, chodzi ci o element, który wygląda jak bateryjka? Może jakieś zdjęcie lub link.

Małe of. Czy ktoś wie jak zdjąć lub na co wymienić przewód paliwa łączący pompę z korpusem zespołu pompy paliwa? Chce wymienić pompę i dobrze by było żeby tan przewód przeżył (nie mogę go zdjąć z króćca a nie wiem czy zwykły przewód paliwowy się nada – ten oryginalny jest bardzo elastyczny).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

T.Boy, ja lekko podgrzałem ten przewód i pompka wyszła. Później może będzie trzeba dać opaskę zaciskową żeby to dobrze trzymało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogniem z zapalniczki, tylko kilka cm odległości bo sie rozpuści. W sumie ja wyjąłem pompkę, miałem kupić zamiennik, ale jakość chińskiego badziewia mnie wystraszyła, o wiele taniej kupiłem cały zestaw używany oryginał z allegro. Podpiąłem tylko szybkozłączki i działa jak ta lala. Tylko pamiętaj, żeby kupić do takiego silnika jak masz, nie o mniejszej wydajności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie mam z 1.6 i wydaje mi się że więcej pali. Chociaż myślałem, że regulator ciśnienia powinien sobie poradzić. Pompa z 1.6 ma 3 bary wydajnosci a z 1.4 1.2 bara. Ta z 1.6 to ta sama sztuka (numer katalogowy renault) co w 2.0 8v i 2.0 16v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

T.Boy, Witam! ten przewód idzie zdjąć, jak pamiętam jedna końcówka jest czerwona a druga zielona albo niebieska , musisz złapać końcówkę kleszczami na końcu króćca i leciutko ją wcisnąć do końca króćca ta objemka jest plastykowa i ma w środku takie zapadki że się blokują na tym plastykowym króćcu, nie mam zdjęcia ale jak dalej nie dasz rady dalej tego zrobić to zrobię zdjęcie i pokaże na czym to polega. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, mam taki sam problem tylko w scenic phII. Przy zapłonie kontrolka świeci, zaraz gasnie, gdy wskazówka na minimum nie zapala się "dystrybutor". Wskaźnik pokazuje rzeczywisty stan paliwa. Jeszcze jest sprawa tego typu że gdy chce przejsc na komputerze żeby zobaczyc ile moge teoretycznie przejechać km na paliwie w baku miga ----.

Denerwujące to jest troche, bo jak ktos wczesniej napisal to jeździ się na wyczucie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FajterWWY, wejdź w tryb serwisowy licznika (opis na forum) i odczytaj błędy licznika. Zrób reset przy okazji. Pojeździj trochę i znowu odczytaj błędy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!