Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wielki problem z odpalaniem auta przy minuso


Rekomendowane odpowiedzi

Podpinam sie pod temat u mnie jak bylo Cieplo palil na dotyk , zaczely sie mrozy te 3 miesiace temu tez bylo -20 krecil doslownie 3 sekundy i odpalal .

jak sie zaczely te mrozy to -10 , -15 odpalal po dlugim kreceniu albo za drugim razem , akumlator silny ladnie krecil rozrusznik swiece sie grzaly .

Przyszlo -20 dalem auto kobiecie miala zatankowac do pelna oczywiscie zapomniala rano wchodze do auta patrze a tu juz prawie zyd sie zapalil idealnie na styk , pruboje odpalic krece krece i nic , drugi raz krece krece i nic 3 raz krece i nic akumlator juz slaby . pod kable poszedl i krecil ladnie ale nie odpalil nawet nie mam go jak do mechanika zawiesc .Mial ktos podobnie ? w baku mam z 5 litrow ?.. mam zamiar wlac 25 litrow , akumlator naladowac prostownikiem i sporobowac jak bedzie Cieplej w czwartek ma byc tylko -10 . Jest mozliwosc cos sie stalo z pompa ?! . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dzisiaj rano, po zatankowaniu poprzedniego dnia 31l ON Verva (dolewka do około 25l ON Verva) przy -20°C megi odpaliła bez najmniejszych problemów... po ujechaniu 500m kontrolka STOP, komunikat o "uszkodzonym wtrysku" i silnik zgasł. Około 30 prób odpalenia (stanąłęm na środku jednego z najbardziej uczęszczanych skrzyżowań w miaście) za każdym razem odpala i po kilku sekundach dusi się i gaśnie. Telefon do znajomego i holowanie. Czyszczenie zbiornika paliwa po spuszczeniu feralnego paliwa, czyszczenie przewodów paliwowych i wymiana filtra paliwa, wymienionego miesiąc temu po podobnych objawach i też po zatankowaniu ON Verva z Orlenu. Tym razem jednak wiedziałem już, że winowajcą jest Orlen i złożyłem reklamację na podstawie paragonu z tankowania. Mam fakturę za usługę "przywrócenia auta do życia" i zaparafinowany szczelnie filtr paliwa. Zobaczymy jak odpowie gigant na roszczenia szaraczka... Jednym słowem ostrzegam przed ON Verva ze stacji Orlen w Jastrzębiu Zdroju!

post-3930-1264488898_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

 

Mam podobny problem jak w temacie, scenic 1,9 DTI niechętnie pali na mrozie, a wczoraj nawet nie zapalił (-21 stopni). W ubiegłym roku robił to bez problemu. Paliwo leję tylko BP ultimate w dodatku wlałem uszlachetniacz STP. Objaw wcześniej nie opisywany w temacie jest taki, że po odpaleniu dymi, im dłużej kręcę tym po odpaleniu mniej na parkingu widać. Przy dodatnich temperaturach palił normalnie lecz małego dymka po odpaleniu puszczał. Podpinałem go pod komputer i pokazuje brak błędów. Nie wiem czy w scenicu świece komputer pokaże czy nie, bo w drugim aucie pokazało mi błąd świec kiedy były zużyte. Macie może jakieś pomysły dlaczego nie pali i dlaczego tak dymi? Nie znam się za bardzo ale wydaje mi się, że może to być powiązane se sobą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewe, u mnie przy zimnych tez tak dymi... Jak go odpale, to za mną troche dymu jest... ;-)

A co do świec żarowych to łatwo je sprawdzić miernikiem - ustawiasz na przewodzenie (jezeli przewodzi prąd to piszy) patrzysz - jedną końcówką dotykasz bloku silnika a drugą końcówka górnej metalowej części świecy żarowej... Przypominam że najlepiej wymienia się wszystkie 4 świece żarowe.. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy w scenicu świece komputer pokaże czy nie,

Clip pokazuje czy świece są sprawne czy nie.

Dymek po odpaleniu to normalka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy mam silnik dci z 2000r i przy mrozach -20 pali na dotyk jak w lecie tylko że tankuje Vpowera na shellu i zawsze dodaje 50 ml uszlachetniacza za każdym razem W dizlu musi być conajmniej 1/3 paliwa w zbiorniku ale paliwa a nie z orlenu to szajs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dizlu musi być conajmniej 1/3 paliwa w zbiorniku ale paliwa a nie z orlenu to szajs

No nie, czego tam jeszcze dolać?

Dlaczego mi odpala na paliwie z Orlenu bez żadnych uszlachetniaczy a innym nie może? Paliwo musi być sprawdzone, a nie syf. Wystarczy znaleźć dobrą stację i będzie odpalał bez dopalaczy, takie jest moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj na -20 ponownie odpalił bez problemu. Tym razem już na paliwie Shel VPower ON, przejechał dławiąc się około 5km i stanął. Po około godzinnym postoju ponownie palił bez problemu i muląc pokonął z dwoma przystankami powrotną drogę i odstawiłem go do pożyczonego garażu. Ogrzał się, w międzyczasie mróż zelżał i bez wymiany filtra pojechałem dotankować na Statoil ON Gold plus dodatek do paliwa X-Ceramic. Przy -14 chodzi jak trzeba ale jak będzie dalej nie wiem, poczekamy na nowy atak mrozu. No i jedna jeszcze recz którą odwlekałem w czasie... około 2 miesiące temu moja lepsza połowa upolowała sarnę. Potrzaskała halogen, reflektor, popękał lakier na zderzaku i odpadła dolna osłona między zderzakiem a płytą silnika. Do wczorajszej wizyty w garażu jeździłem bez tej osłony. Teraz ją przykręciłem. Może na filtr od spodu bezpośrednio wiało i "mu było zimno", że tak szybko czopował się parafiną? Jednym słowem poczekamy i zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pikole!Bardziej zakręconego tematu nie czytałem:-)A kolega : Panowie nie piszcie głupot o wlewaniu denaturatu do baku. Faktycznie łączy on się z wodą ale pozostaje na dnie zbiornika w postaci "żelu". to mnie rozbroił. Najlepszą i od wieków znaną metodą na sprawne paliwo ON zimą jest dolewanie denaturatu!A jak masz obawy to są dodatki do paliwa kosztujące np. 8,99 PLN na BP na 75 litrów ropy. Nie ma problemu wytrącającej się parafiny i zamarzającej wody. Jak auto jest zaniedbane i oszczędzano na regularnym i nie tanim serwisie to mu nawet super płyn nie pomoże.hehehehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!