Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana poduszki pod silnikiem


Rekomendowane odpowiedzi

ja mam megankę z 2000 r 1,4 16v i jak go kupiłem też mi tak sobie tańczył lewarek. Jak już wcześniej czytałem to jedni mówią, że może to byc spowodowane minimalnym przestawieniem rozrządu. Ja teraz będe wymianił wszystkie 3 poduszki i powiem jaki jest efekt bo rozrząd już miałem ustawiany...

A mam następujące pytanko czy jak wymieniam prawą poduszkę to trzeba jakoś ją specjalnie ustawiać czy wystarczy wstawić nową i to załatwi sprawe to samo się tyczy tej lewej poduszki skrzyni??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hej, udało mi się upolować poduszkę za 26 zł+wysyłka (nowy oryginał, chyba zbędny na magazynie). Auto zmieniło się nie do poznania Dzięki.

 

Kupilem w podobnej cenie i ... po kilku tysiacach km rozwalilo ja jescze gorzej niz fabryczna po przebiegu 130 tys km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odświeżę temat bo mam pytanie odnośnie poduszki silnika, tej przy rozrządzie, ale w megane I phI. Stara poduszka była naderwana i efekt był taki, że silnik w pewnym zakresie obrotów wprawiał budę w drgania i do tego trzeszczało podczas ruszania i popiskiwało na małych nierównościach. Po wymianie problem zmalał, ale nie do końca i właściwie po przejechaniu kilkunastu kilometrów jest dokładnie tak jak było wcześniej...

Czy jest możliwość, żeby ta poduszka się jakoś źle ułożyła czy coś takiego? Ewidentnie to coś przy niej bo jak chwycę silnik za łapę i zacznę go podnosić to słychać to skrzypienie/popiskiwanie właśnie w tamtym miejscu. Jak auto postoi, po nocy to jest ok, ale jak się troche nagrzeje to problem powraca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Mam pytanko. Chciałbym wymienić tylnią poduszkę silnika.

Mój samochód do Megane I phII z 1999, silnik 1.4 benzyna, manual.

Z tego co wiem są dwie. Jedna do manualnej skrzyni i jedna do automatu

Która będzie odpowiednia?

1) http://allegro.pl/poduszka-silnika-tylna-megane-i-1-4-1-6-16v-i5026902350.html

2) http://allegro.pl/poduszka-silnika-tyl-renault-megane-i-scenic-i-1-4-i4997888595.html

 

Bardzo proszę o szybką odpowiedź.

Edytowane przez mastersik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Mam podobny "problem z latającym lewarkiem zmiany biegów":

auto kupione w kwietniu 2011, zauważyłem latający lewarek, popytałem, doczytałem, wymieniłem w końcu łącznik-poduszkę pod skrzynią biegów (taka przekręcona "kość" była rzeczywiście wybita) 2 śruby 20 minut na kanale.

Ok, poprawiło się, bo drążek przestał latać a jedynie delikatnie porusza się (nadal występował dyskomfort przy zmianie biegów). Mimo to, po jakimś czasie wymieniłem poduszkę nad skrzynią (lewa strona u góry), według mnie daremna robota bo tą co wyjęli fachowcy była ok, założony zamiennik SASIC.

Teraz: nadal lewarek porusza się przód tył, czasami szarpie przy bardziej dynamicznej zmianie biegów, przy zapalaniu silnika lewarek przez moment zatelepie się, czasami mocniej szarpnie przy redukcji biegów. No i jeszcze jeden objaw którego nie było na początku: podczas jazdy głównie na 3,4,5 lewarek delikatnie faluje w rytm silnika.

Czy ktoś zna rozwiązanie? Zastanawia mnie opinia osób które posiadają taki samochód od nowości, jak to było z tym lewarkiem? Latał, nie latał?

Obiło mi się o uszy, ze istnieje "zestaw naprawczy wybieraka, ale czy to pomoże? Macie doświadczenia?

 

Dodano: 30 sty 2016 - 17:42

Mam Renault Megane classic 1.4 16 zaworową z 2003 r. U mnie fachowcy wymienili tą poduszkę i po pewnym czasie znów silnik szarpał i drążek zmiany biegów "latał".Kupiłem nową i sam zacząłem wymieniać. okazało się że ta co wymienili fachowcy też jest dobra. Problem w tym że otwór w który wchodzi poprzeczna śruba ma 12 mm średnicy a śruba ma 10 mm średnicy. Śruby nie da się zastosować grubszej bo przy silniku są otwory 10 mm. Ja dorobiłem tulejkę z blachy i włożyłem na śrubę. Teraz jest wszystko w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!